Şimdi Ara

İstanbul Bilişim Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İstanbul Bilişim firmasından 15.01.2020 tarihinde çamaşır makinesi siparişi verdim. Tedarik süresi 10 gün. Yani 25.02.2020 tarihinde kargolanacak olmasına rağmen aradan 2 ay geçti ve hala kargolanmadı. Sürekli arıyorum, her aramamda bağlanma sürem en az 7-8 dk sürüyor. Her aramamda da sürekli kargolanacak tarihi ötelediler.
    En sonunda mecbur kaldım siparişi iptal ettim. Bazı müşteriler ücret iadesinde de ciddi sıkıntılar yaşadıklarını söylüyorlar.
    Yani arkadaşlar sizlerden ricam bu firmadan kesinlikle bir tek çöp dahi almayın. Sinirinizi bozmak, zamanınızı boşa harcamak, paranızı bloke ettirip aylarca kullanılmasını istemiyorsanız bu firma ile muhatap olmayın.
    Böylesine terbiyesiz sahtekar bir firma görmedim.



  • Daha once forumda bir çok konu açılmıştı istanbulbilisim'le ilgili sorunlardan ötürü keşke araştırsaydınız, şikayetvar gibi sitelerden de şikayetlere baksaydınız. Geçmiş olsun, süreci hızlandırmak için tüm mercilere şikayet edin bence.
  • Rodimus01 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam teşekkürler. elimden geldiğince her yere yazıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bende aynı duruma düşmüştüm.hemde siparişi verdikten 2 gün sonra iptal ettim.iban istediler verdim ama 1 ay gecmesıne rağmen parayı yatırmamışlardı.her aramamda sürekli oyalıyorlardı.en son genel müdürlüklerine gittim.orda parayı hesabıma gönderdiler makbuzunuda alıp çıktım.bunun gibi bir sürü şikayet var.kesinlikle artık oradan alışveriş yapılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    bende aynı duruma düşmüştüm.hemde siparişi verdikten 2 gün sonra iptal ettim.iban istediler verdim ama 1 ay gecmesıne rağmen parayı yatırmamışlardı.her aramamda sürekli oyalıyorlardı.en son genel müdürlüklerine gittim.orda parayı hesabıma gönderdiler makbuzunuda alıp çıktım.bunun gibi bir sürü şikayet var.kesinlikle artık oradan alışveriş yapılmaz
    Hocam genel müdürlükleri nerede acaba
    Bu tür yazılar okuyoruz hep burya gidip parasını alanların
    Ben en son savcılığa gidip bu firma hakkında suç duyurusunda bulunup kapatılması için dava dilekçesi vermeyi düşünüyorumda
    Elimde yazışmalar ses kayıtları dökümanlar var belge olarak
    3 aydır öteleniyor vede dalga geçer gibi iade talebiniz en kısa sürede ödenecektir gibi geri dönülüyor
    Tük.hak.mah. başvurdum 2 aydır savunma bekleniyor diyor
    En azından genel müdürlük verirse gidip ordanmı alsak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursalı963

    Hocam genel müdürlükleri nerede acaba
    Bu tür yazılar okuyoruz hep burya gidip parasını alanların
    Ben en son savcılığa gidip bu firma hakkında suç duyurusunda bulunup kapatılması için dava dilekçesi vermeyi düşünüyorumda
    Elimde yazışmalar ses kayıtları dökümanlar var belge olarak
    3 aydır öteleniyor vede dalga geçer gibi iade talebiniz en kısa sürede ödenecektir gibi geri dönülüyor
    Tük.hak.mah. başvurdum 2 aydır savunma bekleniyor diyor
    En azından genel müdürlük verirse gidip ordanmı alsak

    Alıntıları Göster
    Genel Müdürlük
    Adres:Halide Edip Adıvar Mahallesi, Çifte Cevizler Cad. No:3, Kat:7 - Şişli / İstanbul PK: 34382 AKIN PLAZA nın içinde

    ben buraya gittim bir arkadaşım ile.zaten ne için geldiğinizi anlıyorlar,birisi ilgileniyor biraz birşeyler zırvalıyor işte tedarikçilerimizin yüzüne gecikmeler felan yaşıyoruz diye.he he diyorsun ve hesabınıza orda eft yapıyorlar.makbuzunuda verıyorlar.mahkeme felan uğraşmayın boşuna.oraya gidemiyorsanız bir tanıdıgınızıda gönderebilirsiniz.sipariş numarası isim bilgileri olsun elinde yeter.
  • Goldman34 kullanıcısına yanıt
    Tesekkürler verdiğiniz bilgiler için
    Dikkate alıcam önerinizi
  • Bunca zaman bekledikten sonra hiç ümüdim yoktu
    Ama bugün gelen mesajla para iadesi hesabıma eft olarak yatırılmış

    Başvurmadığım yer kalmamıştı enson savcılığa yapıcaktım başvurumu
    4 ayı geçti sipariş ve iptal olalı
    Ama hakkımı helal etmiyorum
    İnsanların paralarını alıp kullanıyorlar ya
    İnşallah iadesini alamıyanlarda enkısa sürede sonlanır
  • Bu firmadan 4 ay önce cep telefonu sipariş verdim. Havale yoluyla para gönderdim. Siparişim gelmedi 3 ay önce iptal ettim ve hala para iadesi yapmadılar. Anladığım piyasadan paraları toplayıp iflas ettik deyip kaçacaklar. Ayrıca birde YouTube da bu firma ile röpörtaj yapmışlar. Röportaj veren tosunda (Genel Müdür Yardımcısıymış) yeni bir çiftlik bank mağduriyeti yaşatacak gibi gözüküyor. Bu çerçevede para iadesi için Tüketici Hakem Heyetine baş vurdum. Dolandırıcılık içinse Cumhuriyet Başsavcılığına Başvurdum. Sizde başvurun ki Savcılarımız gereğini bu Tosunlar için yapsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orkunkaya77 -- 4 Nisan 2020; 1:3:34 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence bu firma sipariş geciktirme ayağına paraları faize atıyor. 2 3 ay sonra da parayı geri veriyor. 2 3 ayda ne kadar kazanırsa artık.

    Çok mantıklı dolandırıcılık aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artyom A. C. kullanıcısına yanıt
    Durum aynen öyle sayılır
    Para peşin olarak tahsil edilir
    Sonrasında 3..4 ay veya daha fazla hesaba yatıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.