Şimdi Ara

C4 mü Auris mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    Son 2 aydır araç bakıyorum. Auris 2011-2012 ile C4 2011-2012 arasında kaldım. 60 bin tl üzerine pek çıkmak istemiyorum bu fiyatta Auris maalesef yok. Son 1 haftaya kadar kesin Auris düşünüyordum, ama c4ü çok beğendim. Ayrıca Auris sahipleri akıl almaz fiyatlar istiyor genelde.
    60 bin e kadar temiz c4 bulunuyor ama temiz Auris yok.
    53bin ₺ ye Lpgli 1.6 vti confort buldum bu araç alınır mı?
    Farklı önerilere de açığım, bagajı küçük olmayan hb araç bakıyorum.
    Yardımlarınızı bekliyorum.



  • anakata kullanıcısına yanıt
    anakata demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: anakata

    C4'ün kasa tipi dediğiniz gibi çok daha güzel. Ama arıza verir, ustasını bulamazsın vs. dediler ne kadar doğrudur? 60-65 arası C4ler de küçük hasar kayıtları ve kmleri 130bin üzeri. Değer mi?

    Alıntıları Göster
    C4 kullanıyorum (40.000 km) sorularına cevaben;

    Ustasını bulamazsın diyen neye göre bu öngörüde bulunmuş? Zibil gibi her yerde peugeot, citröen ustası dolu.

    Arıza verir? Arıza vermeyen otomobil mi varda ben mi bilmiyorum? Muhtemelen elektronik arızalar verir diyenler olacaktır onlara kulak asma otomobilin dilinden anlamayan, kendisine usta diyen iş bilmezlerin uydurması. Bu araçlarda elektronik aksam bolca mevcut olduğu için akü son derece önemlidir ve zayıf aküyü kesinlikle sevmez. Akü zayıfladığı anda saçma sapan arızalar vermeye başlar, siz bu sorunlardan muzdaripseniz ve GERÇEK citröen ustasına gittiğinizde ilk bakacağı akünüzün durumudur.

    Diğer bilmeniz gerekenler;

    - Arka taraf biraz dardır, ama bu size daha fazla bagaj alanı olarak geri döner.
    - Arka süspansiyon biraz sesli çalışır, özellikle bozuk yollarda tak tak diye vurduğunu duyabilirsiniz.
    - Elektrik aksamına (uyumlu android ekranlar hariç) müdahaleyi kesinlikle sevmez, zenon filan taktırmayı düşünüyorsanız unutun anında service ışığı yakar.
    - Direksiyonu elektrik desteği olmayan hidrolik olduğu için oldukça serttir piyasada bulabileceğin en sertlerden hemde.
    - Kronik olarak yağ yakar (1.6 vti 120) 10.000 km de aşağı yuları 0.5 lt ile 1 lt arasında. Yağ yakması motorda herhangi bir sıkıntı olduğundan değil motorun karakterist özelliğinden dolayı.
    - Benzinli motorlarda (1.6 vti 120) zincirli olduğundan dolayı kronik zincir problemleri mevcuttur, genellikle uzama yapar yada motorun sol arka tarafında yağ basıncı ile çalışan ve zinciri gerdiren cıvataya benzer bir zımbırtı var o özelliğini yitirdiğinde ve motor soğuk çalıştırıldığında zincirin bir şeye vurduğunu duyabiliyorsunuz (asenkron olarak tik tuk gibi bir ses) motor ısındığında ses ortadan kalkıyor. Bu sıkıntı bende de mevcut çözümü o parçayı değiştirmek en son fiyatı 120 tl idi belki biraz zam gelmiş olabilir.

    C4 mü Auris mi?
  • Hocam ben bu fiyat aralığında Megane 3 bakardım .
  • C4 bence Auris tende Megane 3 tende kasa tipi olarak daha yeni güncel duruyor ..ayrıca dizelleri çok ekonomik... Baktığınız o model C4 alman araçları gibi sağlam tok bir araç
  • fakiramaseksi kullanıcısına yanıt
    Hocam megane 3 nefret ettiğim bi komşumda vardı. Araç bana aşırı itici geliyor. Ben yakışıklı bi araç olduğunu düşünmüyorum, megane yerine fiesta alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BabyLatte

    C4 bence Auris tende Megane 3 tende kasa tipi olarak daha yeni güncel duruyor ..ayrıca dizelleri çok ekonomik... Baktığınız o model C4 alman araçları gibi sağlam tok bir araç
    C4'ün kasa tipi dediğiniz gibi çok daha güzel. Ama arıza verir, ustasını bulamazsın vs. dediler ne kadar doğrudur? 60-65 arası C4ler de küçük hasar kayıtları ve kmleri 130bin üzeri. Değer mi?
  • anakata kullanıcısına yanıt
    C4 face grubu var 13000 kişi şu anda. Türkiye'nin hemen hemen heryerinden ustaları da var. 2 yıldır (33000km dir) 2013 modelini kullanıyorum. Memnunum.
  • auris eski kasa esp siz donanımı full dediği elegant paket c4 ün confortuna göre bomboş,
    119 bin, 109 isteyenler var ,aralıkta 60-65 bandındaydı 80 90 arası na cıktı
    açlıkta dipler auris sahipleri
  • Motora göre yazayım, benzinli alacaksanız Auris, dizel alacaksanız C4. PSA grubu dizel motorlarda başarılı iken, Toyota'nın benzinli motorları çok iyi. Toyota'nın D4D dizeli HDI motorlara göre zayıf kalıyor.
  • anakata kullanıcısına yanıt
    Arkadaşımda var 2012 C4 1.6hdi ilk sahibi kronik bir arızası yok ustasını bulamazsınız nedemek PSA grubu Türkiye de ve dünyada çok satıyor heryerde ustası var ..ayrıca şehir efsanesi bunlar c elysee bile baya satmış bir sedan motorlarida aynı sorun asla yaşamazsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anakata

    C4'ün kasa tipi dediğiniz gibi çok daha güzel. Ama arıza verir, ustasını bulamazsın vs. dediler ne kadar doğrudur? 60-65 arası C4ler de küçük hasar kayıtları ve kmleri 130bin üzeri. Değer mi?

    Alıntıları Göster
    C4 kullanıyorum (40.000 km) sorularına cevaben;

    Ustasını bulamazsın diyen neye göre bu öngörüde bulunmuş? Zibil gibi her yerde peugeot, citröen ustası dolu.

    Arıza verir? Arıza vermeyen otomobil mi varda ben mi bilmiyorum? Muhtemelen elektronik arızalar verir diyenler olacaktır onlara kulak asma otomobilin dilinden anlamayan, kendisine usta diyen iş bilmezlerin uydurması. Bu araçlarda elektronik aksam bolca mevcut olduğu için akü son derece önemlidir ve zayıf aküyü kesinlikle sevmez. Akü zayıfladığı anda saçma sapan arızalar vermeye başlar, siz bu sorunlardan muzdaripseniz ve GERÇEK citröen ustasına gittiğinizde ilk bakacağı akünüzün durumudur.

    Diğer bilmeniz gerekenler;

    - Arka taraf biraz dardır, ama bu size daha fazla bagaj alanı olarak geri döner.
    - Arka süspansiyon biraz sesli çalışır, özellikle bozuk yollarda tak tak diye vurduğunu duyabilirsiniz.
    - Elektrik aksamına (uyumlu android ekranlar hariç) müdahaleyi kesinlikle sevmez, zenon filan taktırmayı düşünüyorsanız unutun anında service ışığı yakar.
    - Direksiyonu elektrik desteği olmayan hidrolik olduğu için oldukça serttir piyasada bulabileceğin en sertlerden hemde.
    - Kronik olarak yağ yakar (1.6 vti 120) 10.000 km de aşağı yuları 0.5 lt ile 1 lt arasında. Yağ yakması motorda herhangi bir sıkıntı olduğundan değil motorun karakterist özelliğinden dolayı.
    - Benzinli motorlarda (1.6 vti 120) zincirli olduğundan dolayı kronik zincir problemleri mevcuttur, genellikle uzama yapar yada motorun sol arka tarafında yağ basıncı ile çalışan ve zinciri gerdiren cıvataya benzer bir zımbırtı var o özelliğini yitirdiğinde ve motor soğuk çalıştırıldığında zincirin bir şeye vurduğunu duyabiliyorsunuz (asenkron olarak tik tuk gibi bir ses) motor ısındığında ses ortadan kalkıyor. Bu sıkıntı bende de mevcut çözümü o parçayı değiştirmek en son fiyatı 120 tl idi belki biraz zam gelmiş olabilir.

    C4 mü Auris mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 27 Şubat 2020; 15:21:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    C4 kullanıyorum (40.000 km) sorularına cevaben;

    Ustasını bulamazsın diyen neye göre bu öngörüde bulunmuş? Zibil gibi her yerde peugeot, citröen ustası dolu.

    Arıza verir? Arıza vermeyen otomobil mi varda ben mi bilmiyorum? Muhtemelen elektronik arızalar verir diyenler olacaktır onlara kulak asma otomobilin dilinden anlamayan, kendisine usta diyen iş bilmezlerin uydurması. Bu araçlarda elektronik aksam bolca mevcut olduğu için akü son derece önemlidir ve zayıf aküyü kesinlikle sevmez. Akü zayıfladığı anda saçma sapan arızalar vermeye başlar, siz bu sorunlardan muzdaripseniz ve GERÇEK citröen ustasına gittiğinizde ilk bakacağı akünüzün durumudur.

    Diğer bilmeniz gerekenler;

    - Arka taraf biraz dardır, ama bu size daha fazla bagaj alanı olarak geri döner.
    - Arka süspansiyon biraz sesli çalışır, özellikle bozuk yollarda tak tak diye vurduğunu duyabilirsiniz.
    - Elektrik aksamına (uyumlu android ekranlar hariç) müdahaleyi kesinlikle sevmez, zenon filan taktırmayı düşünüyorsanız unutun anında service ışığı yakar.
    - Direksiyonu elektrik desteği olmayan hidrolik olduğu için oldukça serttir piyasada bulabileceğin en sertlerden hemde.
    - Kronik olarak yağ yakar (1.6 vti 120) 10.000 km de aşağı yuları 0.5 lt ile 1 lt arasında. Yağ yakması motorda herhangi bir sıkıntı olduğundan değil motorun karakterist özelliğinden dolayı.
    - Benzinli motorlarda (1.6 vti 120) zincirli olduğundan dolayı kronik zincir problemleri mevcuttur, genellikle uzama yapar yada motorun sol arka tarafında yağ basıncı ile çalışan ve zinciri gerdiren cıvataya benzer bir zımbırtı var o özelliğini yitirdiğinde ve motor soğuk çalıştırıldığında zincirin bir şeye vurduğunu duyabiliyorsunuz (asenkron olarak tik tuk gibi bir ses) motor ısındığında ses ortadan kalkıyor. Bu sıkıntı bende de mevcut çözümü o parçayı değiştirmek en son fiyatı 120 tl idi belki biraz zam gelmiş olabilir.

    C4 mü Auris mi?

    Alıntıları Göster
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Evet elektronik arıza verir diyenler çok.

    - Arka tarafı inceledim. Benim için yeterli, bagaj bir tık daha önemli.
    - Süspansiyon olayını da çok duydum. Tercihimi değiştirecek bi durum değil.
    - Orijinal olanı severim, pek bişey takacağımı düşünmüyorum.
    - Direksiyonu duymamıştım. Dikkate alacağım. Denemem gerek.
    Son iki maddeyide dikkate alacağım. Masrafı bu olsun yeter ki.
    Tekrar teşekkür ederim. Size ve diğer yazan arkadaşlara çok yardımcı oldunuz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.