Şimdi Ara

Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özet: 6 yıllık aboneyim, bu yıl ilk defa servis kaydı açtırdım 1 aydır arayan soran gelen giden yOK. WİFİ bağlantısı bir var bir yok resimler ekte. ben ne mobilyaları ne duvarları değiştirmediğime göre 25 Mbps gördüğüm salonda bir gün sonra oturdugumda 0,5 / 3 / 4 görüyorum. ama pc kablo bağlantı yaptığımda hep 25-30 YANİ MODEM CIRT BOZUK

    kapatıcam dediğimde ise kullanmadığım 11 ayıun parasını istiyor, Pişşşt en fazla kullandığım indirimlerin ücretini alırsınn. HAYIRDIR!



    1- Arkadaşlar herkesi yolunacak tavuk mu sandınız siz!
    6 yıllık fiber abonesiyim. Modeme bu yıl bir şeyler oldu... Gün içinde WiFi sinyali 0,5 Mbps kadar düşüyor, müşteri hizmetleri ya da sanal operatörden aradığımda en fazla modem açılıp kapanıyor, hat wifide 3-4 Mbps geçmiyor bugün içinde zaman oluyor. Ancak bağlantı kötü olsa da iyi olsa da kablo ile bağlandığımda bağlantı hızında asla problem olmuyor. Ben evin duvarlarını mobilyaların şeklini değiştirmediğime göre bu modem arızalı... Arıza kaydı açtırdığımda ise Superonline kaynaklı bir hata yok ise servis ücreti alınır diyorsunuz! Şakamı bu her ay 100 TL ödediğim hizmetin sağlıklı çalışıp çalışmadığını test etmek ve bana kaliteli hizmet vermek sizin göreviniz değil mi? Bu görevi yerine getirmek için her ay 100 TL ödeyen tüketiciye bir de servis ücreti olabilir ne demek. Asıl diğer konuya gelelim...

    2- Gelen teknik servis personelinin aldığı egitimi ya da iş tecrübesini ya da o gün geçirdiği performansa yorgunluğa hatta piskolojisine göre, Hatayı anlayacak çözecek yetenek ve bilgiye sahip olduğundan ben nasıl emin olacağım. Kısaca bu normal abi deyip gidecek klasik ve yetersiz bir personele denk gelirsem. Hem mağduriyetim giderilmeyip hem de üstüne bir de servis ücretimi ödeyeceğim. Hatta bir çok firmada bu tür işlemler performans vs. Adı altında ek gelir kaynağı olarak kullanıldığı bir dönemde 6 yıllık modemi değiştirmek bu kadar mı zor!

    3- Telefonda servis kaydını kontrol etmek ve şikayet etmek için aradığımda zaten biten tahhütümü sizin temsilcinizin yaptığı teklif ile yenileme gafletinde bulundum ancak. Telefonda yapılan satışta tarafıma eğer bu taahhüdü bozarsanız kullanmadığınız aylar dahil hepsini ödemek zorundasınız deselerdi zaten kabul edecek kadar salak değilim. Ve söylenmedi!

    Bakın bu ara sansasyonlar ile anıldığınız bu dönemde ekmek yediğiniz bu ülkenin bu milletini salak yerine koymayı artık bence bırakın. Bunların hepsi üç kuruş kazanmak için beş kuruş kaybetmeye döner.!

    Müşteri memnuniyeti bu kadar zor bir şey mi sizin için...! 6 yıllık müşteriniz 1 kez teknik servis kontrolüne ihtiyaç duymuş ve 1 servis göndermekten imtina mı ettiniz! O zaman parayla sakın korkutmayın beni Bu ülkede adalet çoğu zaman doğruyu gösteriyor. Üç kuruş için demem Tüketici Hakem Heyetine gitmekten çekinmem...Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl Süperonline REZALETİ - 1aydır servis kaydı açıyorum gelen giden YOK - Kapatıcam diyorum 1239 tl







  • muhtemelen ip çakışması olmuş olabilir... arp tablosuna bak...
  • allah yardımcın olsun superonlıne muşteri temsilcileri ile bir yere varamazsın. çözüm yok. çözümün ne oldugunu bilen yok. yetkilileri yok. müşteri temsilcileri sıradan metinleri okuyor başka diceğim bişey yok. hakem heyeti yada btk dene. ben şikayet vara yazdım 2-3 gün önce farklı konuda çözüm sunamıyorlar şimdilik planlarımızda yok ileriki dönemde yardımcı oluruz diyorlar ki 5 sene once ilk taşındıgımdada aradıgımda önümüzdeki çalışmalarda bakıcaz dediler tam 5 sene geçti..
  • Aynı sorun bende de oldu, aynı şekilde 6 yıllık aboneyim :) 1 gün önce bağlandığım noktadan bağlantı sağlayamıyordum..
    Çözümü 5ghz yerine 2.4 ghz den bağlanmakta buldum.Ne olduysa 5ghz iptal oldu.
    Bu arada modem 255Hgs mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.