Şimdi Ara

2020 Hyundai i20 tanıtıldı: Yepyeni tasarım ve hibrit motor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • 2020 Hyundai i20’nin deyimi yerindeyse evrim geçiren dış tasarımını dün sızdırılan fotoğraflar vasıtasıyla görmüştük. Yeni i20 bu kez teknik özellikleri ve iç mekan görseliyle karşımızda.



    Yeni i20’nin ölçülerine baktığımızda selefine göre 5 mm uzadığını ve 30 mm genişlediğini görüyoruz. Ayrıca, tavanı 24 mm kadar alçalan yeni i20’nin aks mesafesi de 10 mm uzatılmış. Bu sayede arka yolcular için sunulan diz mesafesi artarken, yeni i20’nin bagaj hacminde de 25 litre artış (351 litre) yaşanmış. 2020 Hyundai i20’nin bu yeni görünümü, 17 inçlik alaşım jantlarla desteklenmiş.



    Yeni i20’nin iç mekan görüntüsü şimdilik yalnızca çizimden ibaret olsa da pek çok detayı karşımıza çıkarıyor. Yeni i20’deki sportif direksiyonun hemen arkasında bizleri 10.25 inçlik dijital gösterge ekranı karşılıyor. Ortada ise konsolun içine gömülü olmayan, boyutları donanım seviyesine göre 8 veya 10.25 inç olarak değişen bilgi-eğlence ekranına yer verilmiş.



    Yeni i20’nin ön konsolundaki hava menfezleri yatay şeritlerle birleştirilmiş. Bu sayede güzel bir bütünlük sağlanmış. Klima ayarlarının yer aldığı bölümün hemen altında ise akıllı telefonlar için kablosuz şarj ünitesine yer verilmiş. Arkadaki yolcular için sunulan USB girişleri, kablosuz Android Auto ve Apple CarPlay desteği, LED ambiyans aydınlatması ve 8 hoparlörlü Bose ses sistemi de yeni i20’nin dikkat çeken donanımları arasında.





    Yeni i20'de hafif hibrit seçeneği



    Gelelim yeni i20’nin motor seçeneklerine. Yeni i20’nin giriş seviyesinde 84 beygirlik 1.2 litre MPi dört silindirli üniteye yer verilmiş ve 5 ileri manuel şanzımanla kombine edilmiş. Onun üstünde ise 100 ve 120 beygirlik güç çıkışları bulunan 1.0 litre T-GDi turbo motor mevcut. 48 volt hafif hibrit sistem bu motorun 100 beygirlik versiyonunda opsiyon, 120 beygirlik versiyonunda ise standart olarak sunuluyor.



    Yeni i20’nin 1.0 litre T-GDi motoru, 48 volt hafif hibrit sisteme sahip olduğunda 7 ileri DCT veya yeni geliştirilen 6 ileri Akıllı Manuel Şanzıman (iMT) ile kombine edilebiliyor. Hafif hibrit sistemin tercih edilmediği 100 beygirlik 1.0 T-GDi motorda ise 7 ileri DCT ve 6 ileri manuel şanzıman seçenekleri mevcut.



    Yeni i20’nin sürücü asistan sistemleri de artırılmış. Hyundai SmartSense paketine dahil olan özellikler arasında kör nokta çarpışma uyarısı, yaya ve bisikletlileri algılayabilen ön çarpışma önleme sistemi, şerit takip sistemi, arka çapraz trafik uyarı sistemi, sürücü dikkat uyarısı, navigasyon tabanlı hız sabitleme sistemi ve park asistanı yer alıyor.



    Hyundai’nin İzmit’teki fabrikasında üretim bandına çıkan yeni i20’nin dünya lansmanı 2020 Cenevre Otomobil Fuarı’nda yapılacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!
    Yeni Hyundai i20'nin tasarımı ortaya çıktı!







  • Güzelim i20 ne halde. Buna baktıkça soğuyor insan. Sanki 10 yıl önceden kalma eksik tasarımlı bir araç gibi. Baktıkça insanın gözlerinin yeri kayıyor. Arka far grubu benzin kapağını sarsa ne olur sarmasa ne olur. Köşeli farların hiçbir estetik yönü olmadığını ne zaman öğreneceksiniz. Elentra garabeti size birşeyler göstermedi mi? Kardeşim genesis serisini tasarlayan firma nasıl elentra ve i20 nin başını yakar. Sıra tucsonda. Güzelim c-suv modeline de şimdiden elveda diyelim. Firmanın Tasarım dili kırık camların oluşturduğu sürreal biçimde oluşan rastlantılar tablosu gibi. Gerçekle alakası yok. Hyundai hayal aleminde. Piyasadan Tokadı yiyince gerçeğe bir miktar yaklaşırlar
  • Hyundai nin sonu iyi değil bu gidişle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzelim araba ne hale gelmiş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba 5 para etmez tasarım

  • Gerçekte daha güzel gözükebilir 3D resimler veya çekimler güzel çıkmayabilir bakalım.

    Esasen hibrit versiyonda ne kadarlık (kW) bir batarya konulacak batarya ne (Li-ion, Ni-Mh) olacak ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tasarım gayet güzel olmuş. 1.0 motor ve dct şanzıman kombinasyonunun performansı ve yakıt tüketimi çok iyi. Güzel bir B sınıfı alternatifi.

  • Nedir bu tek kaş stop merağı ya gına geldi
  • İçi güzelde dışı ne olmuş öyle, zaten hyundai denince aklıma o iğrenç tasarımlı 2020 elentra geliyor.. hyundai çok pis çuvallayacak.. 2015 deki tasarımlar çok iyiydi , artık ucuz kore arabası sınıfından kurtuldu derken imajı tekrar zedelemeye başladı yeni tasarımcıları

  • Kia bu konuda baya geliştirdi kendini hyundai tasarım konusunda geri kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ortaya karışık fiesta leon fabia işte

  • Nedense bu arabanın 2. Kasası şimdiye kadarki en hoş tasarım olmuş gibi görünüyor bana bunlar sanki başka bir model araca ait gibi İ30 çizgisinden çok uzaklaşmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Güzelim i20 ne halde. Buna baktıkça soğuyor insan. Sanki 10 yıl önceden kalma eksik tasarımlı bir araç gibi. Baktıkça insanın gözlerinin yeri kayıyor. Arka far grubu benzin kapağını sarsa ne olur sarmasa ne olur. Köşeli farların hiçbir estetik yönü olmadığını ne zaman öğreneceksiniz. Elentra garabeti size birşeyler göstermedi mi? Kardeşim genesis serisini tasarlayan firma nasıl elentra ve i20 nin başını yakar. Sıra tucsonda. Güzelim c-suv modeline de şimdiden elveda diyelim. Firmanın Tasarım dili kırık camların oluşturduğu sürreal biçimde oluşan rastlantılar tablosu gibi. Gerçekle alakası yok. Hyundai hayal aleminde. Piyasadan Tokadı yiyince gerçeğe bir miktar yaklaşırlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arka tarafı stajyere çizdirdiler herhalde. Kokpitteki ekran yancı gibi takılmış ön konsola

  • Yeni Micraya benzetmişler.

  • Şahtı Şahbaz olmuş
    Geçiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ön taraf mercedes a serisi, iç göğüs tasarım mercedes a serisi & yeni golf, arka tasarım chinese..<br />yanlız fotolarda arabanın arkası yere sağlam oturaklı gözüküyor.<br />ama o arka stoplar nedir : ((

  • turkay23 kullanıcısına yanıt
    aynen hocam, hyundai kona ya bakın birde kia stonic e, valla bu 2 si arasında kalsan salise düşünmeden kiayı alırım..

    hyundainin tasarımları çok kötüleşti
  • Tam otomatik şanzıman olsaydı keşke.

  • Fiyatı da belli olsun belki alamayacağız beğensek n'olacak..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rezalet yapmışlar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.