Şimdi Ara

Bir Türk.net şikayeti de benden ....(ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Klasik yüksek ttnet fiyatından kaçıp türk.nete başvurdum.

    Başvurduğumda 10'larca telefon, ilgi, alaka, kibarlık vardı. Sağolsunlar çok!! ilgilendiler. Altyapım 75mbiti desteklediği için 35 ile girip 75 ile devam ederim diye düşündüm. 1 hafta içerisinde abonelik sağlandı. Hat değerlerine baktığımda ilginç şekilde down kapasitesi 65mbitlere düşmüştü. Dedim olsun 60 alsam bile iyidir, 75lik tarifeye başvurdum. Geçiş sağlandığına dair sms email falan geldi. Ücretlendirme hemencecik başladı. Oysa hızım hala 35mbit idi. Tam bir haftadır resmen mobil uygulamalarıyla cebelleşiyorum. Sürekli kopyala yapıştır cevaplar. Başvurudaki kibar tipler yok oldu : ismal ç. nisan k. kemal f. gibi botlarla yazışmaya başladım. Forumdan şirket temsilcisine yazdım, o da aynı botlar gibi klasik cevap, çalışmalar devam ediyor dedi geçiştirdi.

    Sonuç olarak 35e mahkumum, neyseki şuan için bağlantı kopma gibi dertlerim olmadığı için şükür ediyorum, onlar da her an başlayabilir.

    Ülkede iyiye giden hiçbirşey yok ne yazıkki.

    Edit: Üşenmedim bu insansız müşteri hizmetleri saçmalığını cimere sordum. Cevap aşağıda.

    "0850 288 80 80 numaralı TurkNet internet Servis sağlayıcı müşteri hizmetleri arandığında kesinlikle gerçek bir kişi(insan) ile görüşemiyorsunuz. Sürekli telesekreter bandıyla online işlemler aracılığı ile şikayet kaydı oluşturmanızı istiyorlar ve şikayetler de çözümlenmiyor.
    Sorum ve bilgi almak istediğim konu: işletmeler ilgili mevzuata göre bu şekilde insansız müşteri hizmetleri hattı oluşturabilirler mi? Oluşturabilirler ise ilgili ibarelerin hangi kanun-yönetmeliğin hangi maddelerinde bahsi geçmektedir. "


    Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz Bilgi Edinme Başvurunuz ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz ile ilgili olarak Kurumumuzun ihtisas birim(ler)inden alınan bilgi “12/09/2010 tarihli ve 27697 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin “Son Kullanıcılara Hizmet Veren İşletmeciler” başlıklı EK-4’üne uygun olarak çağrı merkezi hizmeti sunulmasına ilişkin usul ve esaslar “Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği EK-4’ün Uygulamasına İlişkin Tebliğ” (Tebliğ) ile belirlenerek 17/03/2012 tarihli ve 28236 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.

    Çağrı merkezi hizmet kalitesi ölçüt ve hedef değerleri Tebliğ ile düzenlenmiş olup, çağrı merkezine ayda 300.000’in üzerinde çağrı gelen veya 200.000’in üzerinde abonesi bulunan işletmeciler ilgili düzenlemeye uygun hareket etmekle yükümlü bulunmaktadır. Bu çerçevede, Tebliğ ile sesli yanıt sistemi üzerinde gerçek kişi bulundurulmasına ilişkin kurallar belirlenmiş olup, Tebliğ’in “Ana ve alt menüde geçen süre” başlıklı 5'inci maddesinin dördüncü fıkrası“(4) İşletmeciler, sesli yanıt sisteminin her bir alt menüsünde, gerçek kişiye bağlanma seçeneğini sunmakla yükümlüdür. Sesli yanıt sisteminin ana menüsünde gerçek kişiye bağlanma seçeneğini sunan işletmecilerde alt menüde geçen süreye ilişkin EK-3’te yer alan hedef değeri sağlama yükümlülüğü aranmaz.” şeklindedir.

    Ayrıca, düzenlemeler kapsamında, çağrı merkezindeki gerçek kişiye bağlanmak üzere sesli yanıt sisteminde yapılan son tuşlamadan çağrı merkezindeki gerçek kişinin hizmet talep eden kullanıcıyı cevapladığı ana kadar geçen süre olarak tanımlanan “müşteri hizmetleri için cevap süresi” hizmet kalitesi ölçütüne ilişkin hedef değer; 20 saniye içinde cevaplanan aramalara ait oranın %80 veya daha büyük olması gerektiği şeklinde belirlenmiştir. Diğer bir ifade ile yükümlü işletmecilerin, müşteri temsilcisine bağlanmak için gerekli tuşlamayı yapan her 100 tüketiciden en az 80’ini 20 saniye içinde gerçek kişiye bağlayacak şekilde hizmet sunması gerekmektedir.

    Bununla birlikte, 04.10.2016 tarihli ve 2016/DK-THD/418 sayılı Kurul Kararı gereğince işletmeciler ücretsiz aranabilen bir numara üzerinden de abonelerine müşteri hizmetleri sunmakla yükümlü hale getirilmiş olup, ilgili Kurul Kararı ile belirlenen yöntemlerle şebeke içi ücretsiz aranabilen numaralar üzerinden sunulan alternatif çağrı merkezi hizmetlerinde yukarıda bahsi geçen hizmet kalitesi yükümlülükleri aranmamaktadır. ” şeklindedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


    Edit: TurkNetDestek isimli firma elemanı sorunumu 20.02.2020 itibarıyla çözdü. Şaşırdım. Kendisine teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 27 Şubat 2020; 17:56:48 >







  • Modem hat değerlerini buraya atar mısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimselProgramci

    Modem hat değerlerini buraya atar mısın?
    Bir Türk.net şikayeti de benden ....(ÇÖZÜLDÜ)
  • Altyapın 66 mb/s destekliyor ama kopma olmadan o hızda sana hizmet veremezler. Çünkü SNR margin çok düşer hat zayıflaması fırlar. Hız sorgulama ekranlarında 75 görmen normal çünkü o SNR margin ve hat zayıflaması değerlerine bakmadan verilen bir değer. Download SNR margin VAE cihazlarında 14'ten, YAPA cihazlarında 8'den aşağı olursa kopmalar başlar. Seninle telefonla konuşan kişi bu değerleri göremez. Bu değerleri görmesi için hattın ucunda bir modem olması gerekiyor.

    Kısacası teknik olarak şu an bu hızdan yüksek alamazsın. Eğer binandaki kablolama kötüyle eski kabloyu cat 6 ile değiştirmeni öneririm ama o bile çözüm olmayabilir. Standart pakete geçmeni tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VeterözeR



    Alıntıları Göster
    Hattınıza zaten maksimum 66mbps geliyor, 50mbps kullanırsınız turknet tarafından bir kısıtlama yok ise. modem ara yüzüne girip yönetim, dsl ayarı, "DLA" Devre dışı, vdsl kararlılık ayarı, 8db olarak ayarlayıp kaydedin değişiklik olacak mı? birde açtığınız arıza kaydına dönüş yaptıklarında hat değerlerinizi gönderdiler mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimselProgramci

    Altyapın 66 mb/s destekliyor ama kopma olmadan o hızda sana hizmet veremezler. Çünkü SNR margin çok düşer hat zayıflaması fırlar. Hız sorgulama ekranlarında 75 görmen normal çünkü o SNR margin ve hat zayıflaması değerlerine bakmadan verilen bir değer. Download SNR margin VAE cihazlarında 14'ten, YAPA cihazlarında 8'den aşağı olursa kopmalar başlar. Seninle telefonla konuşan kişi bu değerleri göremez. Bu değerleri görmesi için hattın ucunda bir modem olması gerekiyor.

    Kısacası teknik olarak şu an bu hızdan yüksek alamazsın. Eğer binandaki kablolama kötüyle eski kabloyu cat 6 ile değiştirmeni öneririm ama o bile çözüm olmayabilir. Standart pakete geçmeni tavsiye ederim.
    Yardımın için teşekkürler ancak ben snr olayına hakimim, snr ile ilgili birşey sormadım konuda. Benim tarife yükseltme talebim henüz işleme konulmadığı için hızım hala 35mbit, hat desteklemediği için değil bu birincisi, ikincisi VAE 14 değil 9 desibelden dan aşağı olduğunda kopmalara neden olur. üçüncüsü telefonla görüşme gibi bir durum yok, ortada kimse yok , botlar var. dördüncüsü hesabıma göre 60mbit falan hız alabilecek değerlere sahibim.

    Edit: 50mbitlik bağlantım zaten vardı telekomda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 18 Şubat 2020; 18:28:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.Bozoğlu

    Hattınıza zaten maksimum 66mbps geliyor, 50mbps kullanırsınız turknet tarafından bir kısıtlama yok ise. modem ara yüzüne girip yönetim, dsl ayarı, "DLA" Devre dışı, vdsl kararlılık ayarı, 8db olarak ayarlayıp kaydedin değişiklik olacak mı? birde açtığınız arıza kaydına dönüş yaptıklarında hat değerlerinizi gönderdiler mi?

    Alıntıları Göster
    Size de teşekkür ediyorum ancak ben hat değerlerimin ne ifade ettiğini falan biliyorum. Benim konu açmamdaki amaç Türk.net ilgisizliği.....
    Yazdığınız şeylere aynı cevabı yazmıyorum bi üst postta yazdım.




  • Benim SNR ile ilgili aldığım bilgi hem bir TT santral müdürüne hemde Turknet'in NOC birimine sorularak edinilmiştir. 14 dbi ortalama bir değerdir. Çünkü telekomun kullandığı cihazlar çok fazla çeşitliliğe sahip. Bu yüzden TT altyapı birimi kolay kolay 14 dbiden alta düşmemeye çalışıyor. Bende ki bu bilgiye göre hat değerleri yüzünden seni geçirmiyorlardiye düşünüyorum. Baştaki hız kapasitesi düşümü aynı DSLAM'i daha çok kişinin kullanmasından dolayı olmuş olabilir. Bu aynı zamanda diğer değerleride değiştirir. Düşüşte zaten sıradışı bir düşüş değil. Ben Turknet'in yerinde olsam seni 50 ye geçirir kopma var deyince 35'e düşürürüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilimselProgramci -- 18 Şubat 2020; 18:39:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimselProgramci

    Benim SNR ile ilgili aldığım bilgi hem bir TT santral müdürüne hemde Turknet'in NOC birimine sorularak edinilmiştir. 14 dbi ortalama bir değerdir. Çünkü telekomun kullandığı cihazlar çok fazla çeşitliliğe sahip. Bu yüzden TT altyapı birimi kolay kolay 14 dbiden alta düşmemeye çalışıyor. Bende ki bu bilgiye göre hat değerleri yüzünden seni geçirmiyorlardiye düşünüyorum. Baştaki hız kapasitesi düşümü aynı DSLAM'i daha çok kişinin kullanmasından dolayı olmuş olabilir. Bu aynı zamanda diğer değerleride değiştirir. Düşüşte zaten sıradışı bir düşüş değil. Ben Turknet'in yerinde olsam seni 50 ye geçirir kopma var deyince 35'e düşürürüm.
    Üstad inanki o bölüme gelemedik. Türknet henüz ücretlendirme dışında paket değişimimi açık olan bir iş emri olduğu için işleme koymamış. Hala da koymuyor. O bölüme gelsek 40 50 60 deneriz. Olmadı 35 e dönüş yaparız, ama firmada muhattap yok. CGNat belası da var başımda, onu da güvenli internet ile 3ms ping artışı karşılığı çözdüm gibi kendi çabalarımla.




  • Seni anlıyorum. Bende bundan 2 sene önce bir sorunum (uzun hikaye) olduğunda senin gibi çıldırmıştım ama sağlam kafayla düşününce yazıyla iletişim kurmak konuşmaktan daha efektif. CGnat ipv4 dükendiğinden artık zorunlu gibi bir şey. Şu an Türkiye'de hiç Cgnat kullanmayan bir iss yok. Destek talebine benim hız profilimi değiştirin kopma olursa razıyım yaz. Güvenli interneti nasıl kullanıyorsun ya en son baktığımda sitelerin çoğu açılmıyordu.
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Zaten Türknette yazmaktan başka bir şey yapacak sistem yok, bir sürü yazdım çizdim.
    Güvenli İnterneti bugün açtım, pek Bi site gezmem, iptv, torrent açsın yeter bana. Aslında özellikle modem üzerinden torrent için kullanıyorum. Onda bir sıkıntı olursa statiğe geçerim, aylık 12lira sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, hafta sonu yoğunluğu nedeniyle ancak yeni görebildim. 75 Mbps'e kadar paketine geçiş yapmak istediğimde açık iş emri nedeniyle hata alındı. Yerleşik operatörün onay vermesi için arkadaşlarıma bilgi verdim. Kısa süre içerisinde açık iş emri onaylanacaktır. Gelişmeleri yakından takip ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hafta sonu yoğunluğu nedeniyle ancak yeni görebildim. 75 Mbps'e kadar paketine geçiş yapmak istediğimde açık iş emri nedeniyle hata alındı. Yerleşik operatörün onay vermesi için arkadaşlarıma bilgi verdim. Kısa süre içerisinde açık iş emri onaylanacaktır. Gelişmeleri yakından takip ediyorum.
    Bilmem kaç gün önce Pm olarak attığın bu mesajı neden kopyala yapıştır yaparak buraya postladın? Sanki herhangi bir faydası oldu da... Marifetmiş gibi ilgili görünmeye çalışıyorsun. Boş laf edeceğinize belki Bi mail ya da 15snlik ufak bir görüşme ile sorunumu çözeceğinize resmen insanı süründürüyorsunuz. Boş beleş bir firmasınız işte...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • böyle deyince de engelliyorlar :(
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-destek-herkes-gorsun-gercek-yuzlerini-iste-budur--142019322#142046111

    bana da 21 gündür arkadaşlar inceliyor diyorlar.

    adamlar mars'ın yüzeyini inceledi 1 haftada. bi de genel sorun yok lafları var.
    her gün yazan/yazamayan binlerce kişi var.

    hala çözmek istememeleri enteresan.
  • Edit: Üşenmedim bu insansız müşteri hizmetleri saçmalığını cimere sordum. Aşağıda,cevap gelince editlerim.

    "0850 288 80 80 numaralı TurkNet internet Servis sağlayıcı müşteri hizmetleri arandığında kesinlikle gerçek bir kişi(insan) ile görüşemiyorsunuz. Sürekli telesekreter bandıyla online işlemler aracılığı ile şikayet kaydı oluşturmanızı istiyorlar ve şikayetler de çözümlenmiyor.
    Sorum ve bilgi almak istediğim konu: işletmeler ilgili mevzuata göre bu şekilde insansız müşteri hizmetleri hattı oluşturabilirler mi? Oluşturabilirler ise ilgili ibarelerin hangi kanun-yönetmeliğin hangi maddelerinde bahsi geçmektedir. "
  • Bir Türk.net şikayeti de benden ....(ÇÖZÜLDÜ)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, paket değişikliğini gerçekleştirdim. Kontrol edebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, paket değişikliğini gerçekleştirdim. Kontrol edebilir misiniz?
    Şaşırdım doğrusu , 60 mbite çıkmış hız. Teşekkür ediyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.