Şimdi Ara

Lenovo rezilliği (SS içerir)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo V510 model cihazımı fazla kullandığım halde üst kasasında anlam veremediğim bir şekilde çatlak oluştu. Space tuşu sağ yöne doğru basık hale geldi. Touchpad yüzeyi resmen soyuldu ve sapıtıyor.

    Garanti kapsamında işlem yapılması için servise gönderdim. (Cihazın 1 ay garantisi kalmış) Ancak hiçbir açıklama yapmadan 480 tl ücret öderseniz yaparız diye mail atmışlar.

    Cihaz parça ücreti (sadece üst kasa) 267.70 tl
    Hizmet bedeli 139 tl
    Kdv 73.21 tl
    Toplam 479.91 tl ödeme yapmamı istiyorlar.

    2011 yılında G570 model cihazla lenovo macerasına başlamıştım. O cihazda menteşe sorunu vardı ve bütün cihazları kullanıcı hatası demeden garanti kapsamında değiştirmişlerdi. O cihazı hala kullanıyorum maşallah taş gibi ama lenovo kalitesini ciddi anlamda düşürmüş beyler. Hem kasa kalitesi olarak hemde servis olarak. Fiyatlarının ucuz olmasına aldanmayın cihazları kalite olarak gerçekten çok kötü.

    Yaklaşık 10 yıldır Lenovo dizüstü bilgisayar kullanıcısı olarak almak isteyenlere kesinlikle tavsiye etmiyorum. Fazla kullanılmayan ve 2 yıl olmadan cihazın geldiği durum ektedir.
    Lenovo rezilliği (SS içerir)
    Lenovo rezilliği (SS içerir)
    Lenovo rezilliği (SS içerir)
    Lenovo rezilliği (SS içerir)
    Lenovo rezilliği (SS içerir)
    Lenovo rezilliği (SS içerir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Artık çoğu servisin çalışma politikası değişti, haklı haksız %95 geri dönüşler redle sonlanıyor bariz bilinen veya hakkını arayacakları bir müşteriye denk gelirlerse mecbur işlem yapıyorlar. %100 senden kaynaklanmadığını ürün hatası olduğunu kanıtlarım diyorsan tüketici hakem heyetine başvur derim garanti bitse haklı çıkarsan hizmet vereceklerdir.
  • herhalde bütün lenovo bilgisayarlarında bu sorun var bende de B5070 var aynı sorunu bende yaşıyorum garantim bittigi için yaptıramıyorum da
  • Daha önce LG G2 cihazım için tüketici hakem heyetine başvuru yapmıştım. Süreç uzuyor ama sonunda lehime karar çıkmıştı. Ücret iadesi yapmışlardı. 9 martta garantisi bitiyor iş yerinden izin alıp hakem heyetine başvuru yaparım. Bilirkişi inceliyor zaten bunu kullanıcı hatası diye adlandıracaklarını sanmıyorum. Çünkü kullanıcı hatası olacak bir durum olsa servise göndermem.

    Tek elle alttan tuttuğum için çatlamış olabilir mi diye düşünmeye başladım. Böyle olsa bile bu cihazı başka neresinden tutup kaldırabiliriz ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osmanbulut95 O kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Üst kasa ise güncel fiyat 480 tl. Alt kasa daha pahalı olmalı bütün aksamlar alt kasaya montajlanıyor.

    Üst kasayı dışardan alıp kendim yapmayı düşünüyorum. 210 tl civarına satılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bLack3ds kullanıcısına yanıt
    daha 2 yıllık bile değil cihaz bence götürün sıkıntılıysa ilerde elinizde kalabilir güzel ve pahalı bir cihaza da benziyor bari yenileyip versinler.
  • bLack3ds kullanıcısına yanıt
    E-devlet üzerinden başvuru yapılabiliyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1gh0st 1 kullanıcısına yanıt
    2018 martta 3200 tl ye kampanyalı olarak almıştım. Şuan dolar kuru arttığı için emsal pc lerin fiyatı 6-7 bin arasında...

    Ancak kasa kalitesinin bu kadar kalitesiz olduğunu bilseydim asla Lenovo'ya bulaşmazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkana. F kullanıcısına yanıt
    E devlet üzerinden yapılıyorsa çok iyi. Cihaz elime ulaşsın başvuru yaparım. Bilgi için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu lenovoya bir türlü ısınamadım arkadaş kasa klavye emanet gibi geliyor
    geçmiş olsun inşallah hakkınızı alırsınız
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.