Şimdi Ara

Fiat'ın 500 ve Panda modelleri hafif hibrit motora kavuştu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
1
Favori
998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu araç Fiat'ın hangi modeliydi merak ettim.

    Fiat'ın 500 ve Panda modelleri hafif hibrit motora kavuştu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    quote:


    Bu hafif hibrit motor sistemleri bu araçlarda 6 ileri manuel bir şanzıman ile birlikte çalışıyor. Fiat mühendisleri


    Hibrit ve manuel Fiat sanırım hibriti manuel şanzımanla sunan ilk üretici oldu
    Aracım Honda CR-Z GT, 2012 model ve hibrid. 6 ileri manuel :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxl567

    Aracım Honda CR-Z GT, 2012 model ve hibrid. 6 ileri manuel :)

    Alıntıları Göster
    2. Olmuş Fiat olmadı hocam. böyle enteresan bir aracı Honda'dan hele hondadan hiç beklemezdim.

    Dün google'layınca CR-Z'nin ilk manuel hybrid olduğunu gördüm, forumda varmış. Otomatik hybridi kullandım da manueli nasıl oluyor hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Savunmadım Çıkar Göster

    Bu araç Fiat'ın hangi modeliydi merak ettim.

    Brezilya tofaşı diye biliyorum BOFAŞ

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mild ve normal hibritler sadece şehir içi durumunda avantaj sunuyorlar.

    Bence aslolan PLUG in hibrit olmaları. Böylece gerçek manada hem şehir içinde tamamen elektrikli gidebilme şansı olur hem de uzun yolda da hatırı sayılır bir tüketim avantajı sunar.
  • Turbo benzin motorlara hibrit eklemeliler. Kim ne yapsın atmosferik gücü kendine yetmeyen arabayı. Ne zaman ki 3 litre atmosferik hibrit yaparsın o zaman kullanılır. Bence markalar çok saçma politikalar izliyor. Fiatta 1 litre turbo benzin de var ona koysana şu elektrik motorunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hibrit sistemler çokta karışık değil en azından aktarma organlarından olan şanzıman karışık değil yıllardır kullanılan prius'un batarya değişmeden 1.000.000 km yi görenleri var ciddi kapasite kaybına uğramadan ayrıca hibritlerin içten yanmalı motorlarının daha uzun ömürlü olacağı da aşikar.
  • Hibritlere lafım yok zaten ama bu mild hibritler biraz zorunluluk gibi oluyor üreticiler için. Dizellerdeki dpf gibi bir şey. Biz tüketiciler açısından çok bir esprisi yok. Üreticiler avrupa emisyon normlarını karşılayabilmek için ekliyor.
  • 12V motor derken ? Cam sileceği motorundan hibrit mi yapmışlar ?

    11Ah bataryayı MacBook uyumlu yapsalardı keşke ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Şubat 2020; 17:15:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    12V motor derken ? Cam sileceği motorundan hibrit mi yapmışlar ?

    11Ah bataryayı MacBook uyumlu yapsalardı keşke ...
    Boyu değil işlevi önemli hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wltp sonuçları çıkınca anlarız işlevini...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.