Şimdi Ara

Ttnet e tekrar dönmede 3 ay zorunluluğu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tatsız bir türknet süreci yaşıtım. 1-1,5 ay önce ttnetten türknet e geçiş yaptım. Tekrar ttnet e geçmek için 3 ay bekleme zorunluluğu olduğunu duydum. Böyle bir durum hala mevcut mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suuyurbendeuyurum -- 14 Şubat 2020; 12:33:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Nereden duydunuz?
  • Bende şuanda Turknetteyim başka operatöre geçiş talebi yaptım 3 ay dolmalı dendi.
  • i39AHiM kullanıcısına yanıt
    Evet ben de öyle duydum maalesef. 2 ay daha mecbur türknet teyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Port sorunu yoksa problem değil ki. TT nasıl olsa taahhüt olduğu için kurulum ücreti almaz. Port varsa iptal edin geçin direk. Hatta iptal etmeden TT ye başvurun. Bağlanınca iptal edersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 15 Şubat 2020; 11:32:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Pırt dediğiniz şeyi bilmiyorum maalesef. O yüzden var mı yok mu bilmiyorum maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suuyurbendeuyurum kullanıcısına yanıt
    4440375 i arayıp internet başvurusu yapın onlar port varsa bağlantı yapar. TTNET bağlandıktan sonra TurkNet'i iptal edersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 15 Şubat 2020; 18:49:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok öyle bir şey. Şehir efsanesi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerinden söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suuyurbendeuyurum kullanıcısına yanıt
    Yasal bir dayanağı yok. BTK ya şikayet edin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O dediğiniz 3 ay muhabbeti mobil de var yanlış bilgilendirilmissiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BTK kararı gereği 3 ayda bir churn yapılabiliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Siz bilgili birisiniz. Biliyorsunuzdur. Biraz önce ttnet i aradım. Bunun bir yolu yok mu diye. Evdeki başka biri adına hesap açabilirsiniz diye. Altyapı mı kontrol etmek istedi. Ama dedi ki sizde altyapı gözükmüyor. Dedim ki ben 6 senedir sizden vdsl hizmet alıyordum. O zaman kutunuzds bir kapasite güncellemesi yapılması lazım dedi. Önceden gelen ttnet teknik ekibi kutuda bir problem olmadığını söylemişti. Bu ne anlama geliyor? Cidden böyle bir şey var mı? Ve bu işlem çok uzun süren bir süreç mi? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suuyurbendeuyurum kullanıcısına yanıt
    Tanımlama hatası vardır muhtemelen, müdürlük ile görüşün.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Ttnet müdürlük ile mi? Ben ttnetli değilim sıkıntı olmaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suuyurbendeuyurum kullanıcısına yanıt
    TTNET'e abone olamadığınızı söyleyin onlar sizi TTNET'li yapar :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    İşte söyledim de 3 ay zorunluluk var ayrıca altyapı gözükmüyor kapasite ile ilgili bir sıkıntı olabilir diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suuyurbendeuyurum kullanıcısına yanıt
    Siz müdürlüge TTNET'den yeni abonelik almak istediginizi söyleyin. Şirketi bile üzerinize yaparlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.