Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
6
Favori
54.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
818 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son edit: Telefon az önce elime ulastirildi. Acilmamis pil seviyesi ayni herhangi bir farklılık bulunmamakta. Arkadasa gonderimini saglayip mutlu bir sekilde islemimizi tamamlamis olacagiz.

    Buradan emegi geçen herkese tekrar tekrar teşekkür ediyoruz

    Edit 4: Biraz önce telefonun bulunduğu bilgisini aldik. Pazartesi günü geri gönderilecek kontrollerini sağladıktan sonra sorun yok ise islemi tamamlayacağız

    Emegi gecen herkese çok ama çok teşekkürler


    Edit 1: 13.02.2020 itibari ile, hadımköy şube müdürü muhammed bey tarafından arandım ve kargo şubesindeki kamera görüntüleri tarafıma aktarıldı. Kaybolan kutunun hangisi olabileceği soruldu, pek belirli olmayan bir görüntü de olsa, olabileceğini söyledim. Bilgi vereceğini söyledi. 14.02.2020 itibari ile herhangi bir geri dönüş olmadı.

    Edit 2: 14.02.2020 itibari ile YURTİÇİ KARGO trakya bölge müdürlüğünü aradım. Orada bir bayan ile görüştük şu an adını hatırlamıyorum. Şubeyi aradı, 10gündür neden çözmediklerini sordu. Benden tazmin evragi doldurmami ve fatura götürmemi istedi. Faturayı belki bulup belki bulamayacagimi söyledim. ÜRünün seri nosu var nerden alindigi belli dedim anack yeterli gelmedi. Bu şekilde yardımcı olmayacaklarını belirtti. Kamera kaydı olduğunu, bizim büyük bir şirket olduğumuzu, bunun sosyal medyada kendileri için daha da çok tepkiye yol açacagini belirtmeme rağmen yardımcı olamayacakları dile getirildi

    Edit 3: Yurtiçi kargo ceosu fatih onyol ile linkedin üzerinden baglanti kurulup işbirliği için mesaj gonderildi.


    Ekşisozluk linki: https://eksisozluk.com/12-02-2020-yurtici-kargo-telefon-kaybolmasi--6365182


    Herkese merhabalar,

    Geçenlerde forum üzerinden ilgili linkte; Satış konusu linki satışa koymuş olduğum telefonumu konuda da mesaj yazmış olan @Passenger nickli arkadaşımla banka havalesi ve sonrasında adresine kargo gönderisi yapmak üzere anlaştım. Arkadaş havaleyi yaptıktan sonra ertesi gün yani 05.02.2020 Çarşamba günü İstanbul Hadımköyde çalıştığım şirkette gelerek saat 13:22 civarı ürünü paketledim, hatta ürünün kutusunu evde unuttuğum için şirketimde ürüne özel bir kutu yaptırdım ve kendisiyle resimlerini paylaştım.

    Ardından kargoyu alıcı arkadasimin istegi üzerine yurt içi kargoya verilmek üzere tüm bilgileri kargo paketine yazarak santral operatörüne bıraktım. Arkadaşıma kargonun hazır oldugu ile ilgili bilgi verdim. Büyük bir şirket olduğumuzdan gün içinde tüm kargo şirketleri kargo alımı yapmak için rutin olarak şirkete geliyorlar bunu bildirdikten sonra kargonun alinmasini ve takip numarasi verebilmek için bilgi aktarılmasını beklemeye basladim.

    Yurtiçi kargo görevlisi kişiler saat 14.30 civarında şirkete kargo araçlarıyla giriş yaptı ve 14.33 civarında kargoları almak için santrale yöneldiler. Bu arada SAntral operatörü arkadaş tc nomu almak istedikleri için aşağıya inmemi rica etti, ben de aşağı indim ve görevlilere tc nomu verdikten sonra tekrar yukari ciktim. Saat 14:36 civarında kargocu arkadaş elinde kargo poşedimle beraber firmadan çıkış yaptı.

    SAntral operatörü arkadasim yurtiçi kargonun, paketi teslim aldıktan sonra herhangi bir ambar tesellüm fişi ya da kargo takip numarası vermediğini ancak diğer gün şubeyi arayarak alabileceğimizin söylendiğini bana iletti. Bana çok garip gelmesine rağmen şubeyi aradım ancak defalarca aramama rağmen şubeden hiçbir çalışana ulaşamadım.

    Perşembe gün yine aynı şekilde tüm gün Yurtiçi kargo Hadımköy şubesini aramama rağmen hiçbir şekilde görevli birine ulaşamadım. Cuma günü sabah direkt olarak şubeyi ziyarete gittim.

    Ve ne olduysa şubede oldu, adımı sorgulattığımda adıma hiçbir kargo girişi bulunamadı. Benim adıma bulunan tek kargo, 05.05.2020 günü işe giderken evde unutmuş olduğum Note 10 plus kutusunun arkadaşın adresine gönderilmesiyle ilgili kaydı idi. Arkadasim yurt ici kargo istediğinden aileden birine yurt içi kargo ile arkadasa aynı sekilde gönderilmesi icin talimat vermiştim.

    Şubedeki arkadaslarla uzunca bir konusma ardından, kargo buralardadır, yeni taşındık zaten, öyledir böyledir gibi işe yaramaz konuşmalar ardından, biz size haber veririz diyerek geri gönderildim.

    Ancak cuma günü de tarafıma hiçbir geri dönüş olmadı.

    PAzartesi günü şubeye tekrar giderek artık farklı bir tavırda benim zararımı karsilamak durumunda olduklarını böyle bir kargo alış ve müşteriye davranış şekli olamayacağını, alıcı arkadasin ve benim de mağdur olduğumuzu ve bunun bir an önce çözülmesi gerektigini söyledim.

    Ardından şube yetkilileri bana şube müdürü olan Muhammed adında bir beyfendinin telefonunu verdiler. Muahammed beyle görüşmemize istinade, bana bu işi hemen çözeceklerini, şirketimizi tanıdıklarını ve merak etmemem gerektğini, kargonun kayiplar bölümünde özel bir birimde olabileceğini ve bana en kısa sürede ulaştirilacagini, eger kayipsa bedelinin tazmin edileceğini söyledi.

    Benden kamera kayıtlarını isteyerek en kısa zamanda döneceğini belirtti. Ben de konuşmamız üzerine şirketimiz kameralarından çekilen tüm görüntüleri kendisine ulaştırdım. Ardından bana gün içinde döneceğini belirtti. Ancak sonrasında, sürekli whatsappa girip online olmasına rağmen mesajlarımı görmezlikten gelmeye devam etti.

    Ben ve satın alan arkadaşıma yapılan bu haksızlığı kabul etmiyoruz. Hiçbir kargo firması, aldığı kargo için bir belge düzenlemeden oradan çıkıp gidemez bu yasal değildir. Ayrıca çözüm için hiçbir adım atılmaması iki kişinin de bu şekilde mağdur edilmeye calisilmasi asla kabul edilemez.

    Şirketimizde Bütün bu olanları benim telefonu paketlememden itibaren, görevli arkadaslarin alip cikisina kadar gören ve şahit olan en az 10 kişi mevcuttur. Hepimiz büyük bir şaşkınlık içindeyiz.

    Yapılan bu yanlışlıkların ve hukuksuzukların bir başkasına yapılmasını istemiyoruz. Bunun için hukukusal mücadelemize şirketçe başlayacağız. Aynı zamanda sosyal medyadan da duyurabildiğimiz kadar bu rezaleti duyurmaya calisacagiz.

    Süreçle ilgili, arkadasin bana gönderdiği EFT dekontu, Tüm kamera kayıtları, arkadas ile yaptigimiz whatsapp konusmalari, arkadasa gönderdiğim paketleme resimleri, arkadasa yurtici kargoyla ulastirilmis olan boş telefon kutusu görüntüsü ve görgü sahitleri mevcuttur.

    Lütfen desteklerinizi bizden esirgemeyiniz.

    Herkese şimdiden teşekkürler

    Geri gönderilen telefonuma ait resimler.
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım




    Santralde paketlediğim ürün resimleri;
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

    PAketleme yaparken ben
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

    Görevli arkadasin kargo almak icin santrale gelmesi;
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

    Görevli arakdasin paketle beraber şirketten ayrilmasi
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

    Şube müdürü ile konusma;
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

    Aynı gün diğer yurtiçi subesinden arkadasima giden telefonun orjinal kutusu;
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

    Yurtici kargo Ceosu fatih beye gönderdiğim Linkedln mesajı
    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frozensoul -- 17 Şubat 2020; 16:38:51 >







  • Evet arkadaşlar, maalesef geldi başımıza. Olmaz demeyin, oluyor.

    Şubat 2005 üyesiyim. DonanımHaber forumlarında 5 yıl yöneticilik yaptım. Otopark otomobilcilik ve haber sitesinde 150'nin üzerinde köşe yazım vardır. Gerçek hayatta ise bir kamu kurumunda yöneticilik yapmaktayım.

    Bugüne kadar DH ikinci el sayfasında birçok alışverişim oldu (hepsi ikinci el imzamda mevcut). Referans muhabbeti çıktıktan sonra da şükür asla 4 yıldız bile almadık.

    Dürüstlük ve adamlık her şeyden önce gelir, paradan da önce...

    Kargoyu aldıktan sonra hiçbir belge vermeden elini kolunu sallayarak çıkan ve kargoyu 'hiç' eden kuryelerinden tutun da 'halledeceğiz, hemen size dönüş yapıyorum' diye sürekli oyalama taktikleri içerisinde kınadığımız şube müdürüne kadar bu şubeden kesinlikle uzak durun; hatta yolunuz düşerse DH forumdaşlığı adına birkaç laf sokun!

    Yazıklar olsun diyoruz ama elbette alışveriş yaptığımız Tolgahan kardeşimle birlikte hukuksal mücadele de başlatacağız.
    Biz onların düştüğü para veya telefon için değil "insanlık, adamlık ve onur için" bu mücadeleyi vereceğiz.

    Desteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar. Ekşi'ye de taşınırsa konu, bomba olur...
    Hepinize çok teşekkürler.
    burada birinci asıl mağdur olan @Passenger nicki üyedir, ikinci derecede mağdur olanda sizsiniz.

    Sizin kargo ile yaşadığınız sorun kesinlikle @Passenger üyesini ilgilendirmiyor. Ortada ona vereceğiniz bir takip numarasıda yok.

    alıcıyı mağdur etmemek adına parasını iade edin bence, kargonuz bulunduğu vakit tekrar kendisi ile iletişime geçip satışı tekrarlayalirsiniz.
    Oncelikle cok buyuk gecmis olsun, umarim bir an once telefon bulunur.

    Alicinin parasini iade ettiniz mi? Yurtici kargo ile gonderin demis olsa dahi size tutanaksiz kagitsiz verin diye belirtmemis alici arkadas ve bence burada hic bir sorumlulugu yok.

    Sonucta arkadas size parayi gonderirken banka parayi kaybetseydi ve para size ulasmasaydi siz telefonu kargolamazdiniz degil mi?

    Bence buradaki hukuk mucadelesi yalnizca sizin mucadeleniz olmali, alici arkadasi bu ise ortak etmenin kesinlikle dogru olmadigini dusunuyorum.

    Tekrardan gecmis olsun.

    Selamlar
    Bu mağaza müdürü dediğimiz tipler de komple zarara giren müşteriyi ekarte etmeye çalışan taklacı kuşlar zannedersem. Milleti zarara soktuktan sonra

    karşıdakini de sürekli geçiştirirler. Acaba müşteriye havadan sudan cevap vermek dışında ne işe yaradıklarını kendileri de hiç düşünüyorlar mı?

    Bir şube müdürü gösterin de açıp müşteriyi arasın bilgi versin! Kim bunlar? Şubelerin ne telefonu çalışır? ne müdürleri arar sorar?

    Son zamanlarda zaten Aras mevzularını da okuyoruz, iyice tiksinti verdiler insanlara.
  • Evet arkadaşlar, maalesef geldi başımıza. Olmaz demeyin, oluyor.

    Şubat 2005 üyesiyim. DonanımHaber forumlarında 5 yıl yöneticilik yaptım. Otopark otomobilcilik ve haber sitesinde 150'nin üzerinde köşe yazım vardır. Gerçek hayatta ise bir kamu kurumunda yöneticilik yapmaktayım.

    Bugüne kadar DH ikinci el sayfasında birçok alışverişim oldu (hepsi ikinci el imzamda mevcut). Referans muhabbeti çıktıktan sonra da şükür asla 4 yıldız bile almadık.

    Dürüstlük ve adamlık her şeyden önce gelir, paradan da önce...

    Kargoyu aldıktan sonra hiçbir belge vermeden elini kolunu sallayarak çıkan ve kargoyu 'hiç' eden kuryelerinden tutun da 'halledeceğiz, hemen size dönüş yapıyorum' diye sürekli oyalama taktikleri içerisinde kınadığımız şube müdürüne kadar bu şubeden kesinlikle uzak durun; hatta yolunuz düşerse DH forumdaşlığı adına birkaç laf sokun!

    Yazıklar olsun diyoruz ama elbette alışveriş yaptığımız Tolgahan kardeşimle birlikte hukuksal mücadele de başlatacağız.
    Biz onların düştüğü para veya telefon için değil "insanlık, adamlık ve onur için" bu mücadeleyi vereceğiz.

    Desteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar. Ekşi'ye de taşınırsa konu, bomba olur...
    Hepinize çok teşekkürler.




  • Bu konuyu ekşi sözlüğe de taşımanızı tavsiye ederim, hatta ben de yorumda bulunurum. Aynı şekilde şikayetvar a da. Geçmiş olsun
  • Kimsenin günahını almak istemem ama çalmışlardır telefonu. Görüntülerle polise gidin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hDundar

    Bu konuyu ekşi sözlüğe de taşımanızı tavsiye ederim, hatta ben de yorumda bulunurum. Aynı şekilde şikayetvar a da. Geçmiş olsun
    Teşekkürler üstat. @frozensoul kardeşimiz açtı şikayetvar'a.
  • Kargo şirketlerine çok sağlam cezalar verilmediği sürece bu sıkıntılar azalmaz!

    Çalışanlar da sağda solda iş bulamayan sabıkalı tipler herhalde..
  • hDundar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, üyeliği olan bir arkadaş açarsa bizim için çok yararlı olur. Bu bütüm toplumumuzu ilgilendiren bir konu. Şikatetvar'a konuyu açtım.

    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Kargo şirketlerine çok sağlam cezalar verilmediği sürece bu sıkıntılar azalmaz!

    Çalışanlar da sağda solda iş bulamayan sabıkalı tipler herhalde..
    Merhaba,

    Evet öyle görünüyor. Ben böyle bir duyarsılık böyle bir çalışma prensibi görmedim. Bu ülkede nasıl bu işler bu hale geldi hala anlamış değilim. Sonumuz hayrolsun!
  • Aynen öyle. Benim bir çalışanım 5.5K'lık bir malı hiç edecek; ben o çalışanın oturma organından kan alır gene o parayı çıkarırım. Adam mutlu mesut devam ediyor hayatına. Hırsızlık = rahatlık ve mutluluk bu ülkede!!!
  • Passenger kullanıcısına yanıt
    Bu mağaza müdürü dediğimiz tipler de komple zarara giren müşteriyi ekarte etmeye çalışan taklacı kuşlar zannedersem. Milleti zarara soktuktan sonra

    karşıdakini de sürekli geçiştirirler. Acaba müşteriye havadan sudan cevap vermek dışında ne işe yaradıklarını kendileri de hiç düşünüyorlar mı?

    Bir şube müdürü gösterin de açıp müşteriyi arasın bilgi versin! Kim bunlar? Şubelerin ne telefonu çalışır? ne müdürleri arar sorar?

    Son zamanlarda zaten Aras mevzularını da okuyoruz, iyice tiksinti verdiler insanlara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Bu mağaza müdürü dediğimiz tipler de komple zarara giren müşteriyi ekarte etmeye çalışan taklacı kuşlar zannedersem. Milleti zarara soktuktan sonra

    karşıdakini de sürekli geçiştirirler. Acaba müşteriye havadan sudan cevap vermek dışında ne işe yaradıklarını kendileri de hiç düşünüyorlar mı?

    Bir şube müdürü gösterin de açıp müşteriyi arasın bilgi versin! Kim bunlar? Şubelerin ne telefonu çalışır? ne müdürleri arar sorar?

    Son zamanlarda zaten Aras mevzularını da okuyoruz, iyice tiksinti verdiler insanlara.
    Hocam inan nefret ettim. Bakın dedim ya eski üyeyim şu imzamdaki adamlar ülkenin her yerinde yaşayan adamlar ve ben bunlardan hep telefon alışverişi yaptım. Teknolojiyi de yakından takip etmeyi seviyorum. İlk defa karşılaştım ama midem bulandı. Şu saatten sonra alacak olan gelip elden alsın, ben satıyorsam da imkanım varsa elden vereyim mantığına gireceğim. Kargoya verip stres çekiyoruz yahu, rezillik...

    Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım




  • Çok büyük geçmiş olsun. Maalesef bu tarz olaylar çok sık olmaya başladı.
  • Nasil bir sistem bu arkadaş. Hic bir firmaya güvenemecekmiyiz. Yokmu bunun bir cozumu, bu kadar sorun yaşanırken, gerek devlet, gerek kargo firmalari hiç bir önlem almıyormu arkadaş. Cok geçmiş olsun dostlar.
  • Whippoorwill kullanıcısına yanıt
    Maalesef üstat, teşekkürler.
  • Rodimus01 kullanıcısına yanıt
    Republic of banana başka bir açıklaması olamaz bu durumun... Teşekkürler dostum.
  • Passenger kullanıcısına yanıt
    Cok dogru hocam. Artik telefonu servise gonderirken bile kargoyla gondermiyorum. Sadece gidiş 60-70 km olan mesafeyi dolmusla çekip, elden teslim ediyorum servise, o derece ettiler bizi. Umarim sorununuz kisa surede cozume kavusur.
  • Çok büyük geçmiş olsun şikayette bulunacağız her forumda platformda mesaj atabilirim. Bu konu önemli birbirimize yardımcı olmalıyız
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Üstüne üstlük çözeceğini söyleyip sonra yokmuş gibi davranmasi hic kabul edilebilir bir durum değil. Ustelik çalışan da diyor ki; ben kargoyu firmaya getirdim sonrasini bilmiyorum.. hickimse bilmiyor.. bence bu şaka olmali..
  • ozgeleringeris O kullanıcısına yanıt
    Eksik olmayin hocam teşekkür ederim.
  • Rodimus01 kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederiz hocam. Eskik olmayın
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.