Şimdi Ara

Türk Telekom taşınan nete fatura kesiyir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sabit neti Türk Telekom dan millenicom a taşıdım . Millenicom bana bu taşınma dedi ttneti kapatmamiza gerek yok dedi fakat TT net aboneliği hiç iptal etmemiş 539 lira fatura birikmiş.

    Taahhüt falanda bitmişti edevletten gördüm abonelik hala aktif

    Bu konuda ne yapabilirim bilgisi olan yazabilir mi? Tüketici hakem heyetine mi başvurmam lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Merhaba,

    Aynı sorunun farklı firmalar arasında yaşanan halini buradan okuyabilirsiniz.https://forum.donanimhaber.com/vodafondan-turknete-gecis-rezilligi--141864472

    Btk üzerinden şikayet oluşturun firma hakkında elinizdeki belgeleride gösterin orada ben daha sonuç alamadım belki sizin daha hızlı çözülür umarım.https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/




  • Merhaba. Kesinlikle böyle bir şey yapamaz.https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun. Sorun çözülmezse yazın bana yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    5 gün oldu şikayet ettim henüz firmadan yanıt bekleniyor. Millenicom ısrarla firma değişikliği olarak işlem yapıldı diyor . Türk telekom yanıt vermiyor sonuç ne olacak bakalım

    ilginiz için teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nickoloji N kullanıcısına yanıt
    Aynı konu forumda bir başka arkadaşın da başında. Sorun kimde olursa olsun bu tüketiciyii ilgilendirmez. Aralarında çözsünler. Bir kuruş ödemeyinn

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Evet @JonSnow16 da aynı şekilde mağdur olmuş. Bunu daha kaç müşterilerine yapıyorlar acaba? Bunlara firma falan denemez bildiğimiz soyguncu bunlar. Türk telekomu günlük arayıp kesinlikle ödemeyecegimi söylüyorum . Sorun türk telekom da orası belli ama ben yinede her iki firmayí da şikayet ettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorun çözüldü. Tüm fatura borcunu sildiler ve interneti kapattilar arayıp özür dilediler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.