Şimdi Ara

Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
14
Favori
22.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
220 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Belki forumdan bilirsiniz, Game Ready 3D oyun Assetleri, oyun çevreleri, efektler ve introlar gibi günümüz yeni nesil oyunlarının taşıdığı standartları taşıyan elementler yapar bunu forumda da paylaşırım. - Şu Portfolio'da bunların pek çoğu toplu şekilde mevcut:https://www.artstation.com/evren01

    Son çalışma bir oyun bölümü çalışması, bunu sunmak için 2 Gameplay video hazırladım, bu sayede ortamı daha detaylı ve yakından gösterme imkanım oluyor. Maksat çevreyi göstermek olsa da, izlemesi biraz daha ilgi çekici olsun diye birkaç karakter ve bunlarla birlikte bazı olaylar oluşturdum - işin bu kısmı amacımın dışında olsa da.

    Bunlar Gameplay Part 1 ve Part 2. Her bir video ortamın farklı bölgelerini gösteriyor. Konunun aşağılarında ise ortamın kendisine ait oyun içi görüntüler ve hazırlanış/geliştirme hallerine ait bazı görseller paylaşacağım.





    ==============================================================
    ==============================================================

    PART 1 İLE ALAKALI EKRAN RESİMLERİ VE HAZIRLAMA AŞAMALARINA AİT BİRKAÇ GÖRSEL:


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS



    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS



    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS



    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS



    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    ==============================================================
    =================================================================

    PART 2 İLE ALAKALI EKRAN RESİMLERİ VE HAZIRLAMA AŞAMALARINA AİT BAZI GÖRSELLER:


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS



    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS



    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS


    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS

    Korku Oyunu Çevre Tasarımı [Tamamlandı] - Gameplay & SS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 11 Şubat 2020; 19:41:57 >







  • uzun bir oyuncu geçmişi olan biri olarak bir iki çift laf yazmak isterim
    zamanında silent hill parasite eve, resident evil, dino crisis, fear, nightmare creatures 2 vb oyunlarını ve veya serilerini bitirmiş bir olarak,

    öncelikle kaliteli yapım tebrikler modellemeler güzel
    ama korku oyunu oynuyorsanız mükemmel modellemeden ziyade oyuncuyu RAHATSIZ eden öğelere yer verin
    sandalyeyi mükemmel görmekten ziyade görememeyi ister oyuncu; misal eşyasını kusursuz ister sandalyeyi eşyaları kusurlu hale getirin renk uyumu olmasın paslı kırık dökük olsun
    sisli hava olabilir
    mesela paslı metal parçaları paslı sandalyeler otopsi masası
    paslı kesici delici aletler, paslı jiletle bişeyin kesilmesi
    çamurlu ayakla yere basılmış görüntüleri
    telefonun şarjının bitmesi düşüncesi
    ortamdaki havanın azalması
    arkadan birinin gelmesi düşüncesi,
    yerlerin kaygan olması,
    ıslanmak,
    üşümek,
    yangın,
    sel,
    arı vızıltısı
    sinek vızıltısı
    akla gelecek pek çok tehlikelerin varlığını oyuncuya hissettirmek lazım ki gergin olsun izleyen veya oynayan
    yalnız oyunda tekrarlara düşmüşsünüz iki videoda da benzer efektler var bu izleyiciyi sıkıyor

    ışıklı alanda sanki kafasında cam fanus varmış gibi ışık şekilleri çıkıyor orası tuhaf olmuş
    adam kendini göremiyor bir de sadece mekan var.

    içeri girmeye yakın musluk sesi gelmiyor kapıdan içeri girince musluk sesi geliyor bu oyunlarda sık yapılan hatalardan biri
    seslerin yönü kestirilemiyor oyuncu hareket edince sese yön hissi vermeye çalışın

    sanıldığının aksine görüntü yerine seslere ağırlık vermeye bakın
    gerekirse salih memişoğlu hocadan taktik alın bu gibi insan üstü varlıklar, büyü vb. konularda bilgi sahibi kendisi

    beyaz seramik üstünde kırmızı kan lekeleri göremedim oyunda
    canavar tuvalete girince kapıyı yumruklar diye bekledim pek bi numarasını göremedim canavarın en azından kapı parcalansa aradan baksa falan elini soksa,
    okulda insanlar kendilerini güvende hisseder işinizi zorlaştırmış bu mesele

    görüntüde de kesik kesik ilerleme var akıcılık takılıyor bazen

    asıl atmosferine özenmen gereken oyun bu işte nightmare creatures 2, psx oyunu
    beni etkileyen oyun asıl buydu işte. efsane, bilinçaltımda yer etmiştir kendisi psikopat bir oyun

    Merhabalar,

    Paylaştığınız konuları keyifle takip ediyorum fakat bu başka bir proje olmuş Elinize sağlık, gereğinden fazla gerilim dolu bir oynanışı var. Oyunu oynayan kişinin tamam tehlikeyi atlattık artık rahatım diyebileceği bir boşluk dahi yok. Umarım istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. Oyunda ki üçlü uzatma kablosu detayı bile ince bir düşünce.
    Evet daha önce bahsetmiştim bu konulardan farklı başlıklarda.

    Öncelikle büyük şirketlerden 2 tanesinden dönüş aldım. Birisi Guerilla Games, en son Horizon Zero Dawn'ı çıkarmışlardı PS4 için. Bir diğeri de Gameloft, onlarında heralde en bilinen oyunu Modern Combat.

    Guerilla Games'in bir ilanına ben başvuruda bulunmuştum, bana dönüş yapıp güçlü bir profilim olduğunu ve birlikte çalışmanın mümkün olabileceğini; ancak o anki pozisyon için relocation assistance (başka bir yerden adam getirme - vise işlemleri başlatmak için hükümete başvurma gibi) desteğinin olmadığını söylediler. İleri bir dönemde bu desteği sundukları pozisyonları takipte kalmamı söylediler. İlgilenmeyen şirketler ya dönüş yapmazlar, ya da o anki iş için uygun olmadığını söylerler başarılar dileyip geçerler.

    Gameloft ise o anki pozisyon için relocatin assistance sunuyordu ancak Local olarak sunuyordu, yani local olduğu zaman kendi ülkeleri içerisindeki bir yerden masrafları ile eleman getirmek oluyor, yine başka bir ülkeden adam getirmek için vise işlemleri başlatmak gibi bir ton protokol ile uğraştıkları bir pozisyon değildi. Bana da dönüş yaptıklarında acil bir pozisyon olduğunu, Kanada'da resmi çalışma iznim olup olmadığını sordular ilk önce, yani olsa atla uçağa gel diyeceklerdi heralde yoksa mail atıp bu soruyu niye sorsun. Bende dönüş yapıp olmadığını söyleyince Kanada'da resmi bir çalışma vizem olması halinde benimle çalışmak istediklerini söylemişlerdi. Ancak kendileri o anki pozisyon için sponsorluk sunmuyorlardı.

    Tamam da kardeşim, ben nasıl alayım başka memleketlerden çalışma vizesini. Sponsorluk lazım, ya da kendi imkanlarımla bir yerin hükümetine bu tarz bir başvuruda bulunmam lazım ki Türkiye gibi bir ülkede yaşadığımızdan bu işler çok zor. Yurt dışına relocation assistance seçeneği sunulan ilanlara zaman zaman bakıyorum o yüzden, genelde lokal olarak sundukları için her zaman denk gelmiyor.

    Bu esnada zaman zaman freelance iş teklifi alıyorum, sıcak para açısından böyle bir getirisi var. O yüzden kendimi çok fazla yırtmıyorum aslında birileri sponsor olsun diye. Şu anki rahatlığım güzel yani evde oturup iş yapmak en rahatı. Denk gelirse giderim bir gün sadece, bu esnada İstanbul'dan 2-3 kez teklif almıştım, ancak freelance devam etmek istediğim için şimdilik gitmek istemedim. Adana'da yaşıyorum ben bu arada.

    Yani bu profil işinden güzel dönüşler alıyorum, bunca şey havaya uçmuyor neyse ki.
    1shot1kill, Sarı Mucit,

    kardeşler elinize sağlık üşenmemiş yazmışsınız, çok mantıklı ve gerçekçi önerileriniz var. İş aslında mesleki becerilerimi sunmaya yönelik olduğundan oyuna dair pek bir içerik yok zaten. Daha çok tamamı sıfırdan hazırlanmış Shaderlar ve 3D modeller ve kimi zaman da görsel efektler oluşturmakla alakalı odak noktam. Gameplay'de yaratık ya da olay dahi olmaması lazım amacım doğrultusunda ama izlemeyi biraz enteresan kılsın diye ek vakit ayırıp yaptığım şeyler onlar.

    Yani örneğin bir 3D asset sanatçısından ya da bir çevre sanatçısından karakter tasarlaması istemez şirketler, ya da olay örgüleri oluşturmasını beklemezler, o diğer daldaki elemanların işi. Benim de amacım kendi dalımda neler çıkarabilirim onu göstermek. Bu sebeple silahlar, araçlar, ortamlar gibi birbirinden farklı tarzda projeler üretiyorum sürekli. Portfolio'ya ekliyorum bunları:

    https://www.artstation.com/evren01
  • Takip ediyorum seni yakından. Oyun projesini idam ettirebilecek parayı 5 aydır aralıksız geliştirdiğim projemden kazandığımda ekibe seni modellemeci olarak almak istediğimden emin olabilirsin. Fakat biraz zaman gerekebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codforc -- 8 Şubat 2020; 11:23:5 >
  • Çok güzel işler çıkarıyorsunuz umarım hedefinize ulaşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun geliştirme işinin teknik detaylarını bilmem ama çoook uzun yıllardır oyun oynayan dinazor oyuncu olarak göze çok hoş gözüktüğünü söyleyebilirim başarılarının devamını diliyorum.
    korku oyunlarını seven birisi olarak yorum yapayım
    Ortamda gerilim var hissediliyor.
    Ama ortam çok aydınlık korku oyunlarında gerilimi en çok etki eden unsur karanlıktır feneri yaktığını zaman çok bir fark olmuyor çünkü ortam çok aydınlık her şey gözüküyor.
    Part 1 de sınıfta pencereden giren ışık fazla mavimsi duruyor ve ışığın hatLarı sanki cetvelle kesilmiş gibi çok keskin duruyor.
    onun dışında benim gözüme çarpan bir şey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara duman -- 6 Şubat 2020; 9:7:40 >
  • Blender hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle 2.8 sürümünden sonra sculpting olayında büyük ilerleme katettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tlhxyz -- 6 Şubat 2020; 12:31:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk videoyu izlerken birkaç dakika sonra korkudan kapattım. Olmuş yani, hatta baya iyi Eline, emeğine sağlık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhteşem olmuş bravo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda şöyle yetenekli insanları görünce anlamsızca mutlu oluyorum
  • Ee bu oyun bildigin kaliteli yapimlardan farksiz.Suna bir hikaye cizgisi koy direk satisa basla inan 2 tl satsan bile yeter.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mermerlere ba-yıl-dım. 👍👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Paylaştığınız konuları keyifle takip ediyorum fakat bu başka bir proje olmuş Elinize sağlık, gereğinden fazla gerilim dolu bir oynanışı var. Oyunu oynayan kişinin tamam tehlikeyi atlattık artık rahatım diyebileceği bir boşluk dahi yok. Umarım istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. Oyunda ki üçlü uzatma kablosu detayı bile ince bir düşünce.
  • Hocam çok güzel olmuş elinize sağlık. İnşallah istediğiniz yerlere gelirsiniz.


    Part 2de peçete makinesinin yanından geçerken, sesli bir şekilde peçete verse kalpten gider adam orda
  • Konularına imrenerek bakıyorum. Cidden harika işler yapıyorsun. Forumda böyle birilerinin olması umut veriyor insana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaiNFallDown

    Hocam çok güzel olmuş elinize sağlık. İnşallah istediğiniz yerlere gelirsiniz.


    Part 2de peçete makinesinin yanından geçerken, sesli bir şekilde peçete verse kalpten gider adam orda
    - Arkadaşlar sağolun izleyip yorumladığınız için.

    @RaİNFallDown, ulan hiç aklıma gelmedi ya bunu kesinlikle yapardım. Kutu falan fırlıyor koridorda, tavanın ızgarası düşüyor aniden ama asıl o havlu makinesi orada çalışsa daha sıkıntı verici olurdu harbi.




  • Baya bi baktım baktım. hır çıkaracak bir şey bulamadım :) Eline sağlık güzel olmuş.

    Yakalamışken sorayım.

    Şimdi bu binaları modular yapmak mı tek parça yapmak mı ? daha performanslı. Bsp çalışmıyorum. Sketchup a elim epeyce yatıyor. kendime göre iyi kötü pipeline yaptım. İstediğim gibi bina, iç mekan yapabiliyorum.

    Unity den alışkanşık oldu, tek parça binalar, odalar daha performanslı çalışıyor. Ancak unreal de herkes illaki modular yapacaksın yoksa döveriz diyorlar. Modular yapması çok sorun değil. Lakin unrealin snap sistemi unity göre kötü (hatta çok kötü) dahası henüz çok parçalı sistemin daha performanslı olabileceğine ikna olmuş değilim.

    sen ne dersin ?
  • Delifisek.Tux kullanıcısına yanıt
    Eyvallah sağolasın.

    Çok geniş ortamlar olmadıkça gözle görülür bir performans farkı olmuyor modüler ile tek parça arasında, yani kendi projelerime dayanarak bunu söylüyorum. Projeye ve kullanılan sisteme bağlı olarak farklılıklar olacaktır. Buraya kadarı benim görüşümdü.

    Teknik olarak ise durum Unity ile aynı, tek parça çalışınca Drawcall azalıyor, ayrıca Unreal'ın Bake sistemi diğer motorlardan biraz farklı çalışıyor. Modüler kitlerde ışık bilgisi UV'lere yazılırken kitler arasında texture seam'ler veya light bleeding denilen ışık sızmaları oluşuyor bazen. Bunu World Setting'deki Bake ayarlarını etkili biçimde düzenleyerek kimi zaman komple yok etmek, kimi zaman ise azaltmak mümkün oluyor, ama %100 çözmek her zaman mümkün olmuyor. Deferred Decal, Vertex Painting veya Seam gözüken yere uygun bir Asset getirerek bu sıkıntıları yok ediyor genelde bölüm tasarımcıları. Bende aynını yapıyorum doğal olarak. Ancak eğer optimizasyon kaygısı yoksa, Dinamik ışık kullanarak kısa yoldan çözüm oluyor bu sıkıntıya.

    Yani modüler kitler hazırlamak, tek parça bir asset hazırlamaktan öyle ya da böyle motor içerisinde biraz çetrefilli bir mücadeleye dönüşebiliyor - bazen. Ancak ortamın inşa edilmesinin esnekliği ve kolaylığı açısından modüler kit hazırlamak kimi sıkıntılarına rağmen daha etkili bir çözüm, genellikle geliştirici şirketlerde bu şekilde ilerliyorlar zaten.

    Eğer tek parça ortam yapmak istersen, önce muhakkak düzgün bir Blockout oluşturmanı tavsiye ederim. Çünkü sonradan ölçeksel sıkıntılar çıktığında ortam modüler olmadığı için esnetmek ve yeniden düzenlemek konusunda sıkıntı çekebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 11 Şubat 2020; 19:44:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tlhxyz

    Blender hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle 2.8 sürümünden sonra sculpting olayında büyük ilerleme katettiler.
    Hocam Blender hiç kullanmadım, ben katı yüzey modelleme de 3DS Max kullanıyorum, organik modellemede sculpt için ZBrush kullanıyorum. Ama Blender ile yapılan işlere baktığım zaman çok güzel işler çıkarıldığını gördüm, yani eminim ki etkili bir güncelleme olmuştur son gelen.

    Ancak sculpting için ZBrush ap ayrı bir dünya.
  • Ne zamandır bu işlerle uğraşıyorsunuz acaba?
  • Arkadaslar tebrik etmek yerine projeye katki saglayabilecek fikirler sunarsak daha yararli olur bence.
  • Sponsorun da olsa tam olur kral. Hak ettiğin yere gelirsin umarım

    - Outlast gibi karşına bir anda çıkan varlıklar yapabilirsin yarasa gibi.
    - Kan içerikli grafikler eklersin daha ilgi çekici olabilir.
    - Karanlık ortamlarda gece kamerası açarak daha korkunç bir renk katabilirsin.

    şimdilik aklıma bu kadar geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aragorns -- 6 Şubat 2020; 22:8:50 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.