Şimdi Ara

Yerli otomobil TOGG'un motorunu Bosch, bataryasını Çinli firma yapacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
4.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yerli otomobil TOGG ile ilgili dün ilk kez gazetecilere özel basın toplantısı yapıldı. CEO Gürcan Karakaş'ın toplantıda verdiği detaylar şöyle;

    - Aracın elektrikli motoru için Bosch ile görüşüyoruz.

    - Aracın bataryası için Çin ağırlıklı 6 firma ile gizlilik sözleşmesi imzaladık. Bunlardan biri ile anlaşacağız.

    - Araç entegrasyonu konusunda teknoloji partneri olarak Alman mühendislik firması EDAG’ı seçtik.

    - Myra, İngiltere’nin kabul gördüğü, özelikle mekanik akşamlarda şasi sistemleri konusunda partnerlerimizden birisi.

    - Tasarım için İtalyanlarla anlaştık. Nisan mayıs gibi tedarikçi seçimlerimizi tamamlamış olacağız.

    - Savunma sanayinden bize gelen arkadaşlarla birlikte modelleme ve simülasyonlarla beraber 2022 EuroNCAP şartlarına hazırlanıyoruz.

    - Markalaşma sürecini 2020 ortalarına doğru tamamlamak istiyoruz. 5 ülkede markalarımızı test ettiriyoruz. Bu ülkeler arasında Almanya, Norveç, Rusya ve Fransa bulunuyor. 150 isimle başlamıştık şimdi bu 10’a düştü. İçimize sinene kadar bu süreç devam edecek.

    - 5 model olacak. Bunlar C-SUV, C-Sedan, C-Hatcbak, B-Suv ve C-MPV. Ancak hafif ticari araç üretimi konusunu da düşünüyoruz. C-MPV modelini, doğuştan elektrikli hafif ticari araç üretimine çevirebiliriz.

    - Fabrika temeli mayısta atılacak.

    - Ön sipariş henüz mümkün değil.

    - Elektrikli güç ünitesi konusunda her türlü alternatifi düşündük. Lisans alalım bir şirketle geliştirelim, teknoloji partneri bulalım ya da hepsini kendi çabamızla üretelim şeklinde alternatiflerimiz vardı. Ancak bu yolu seçseydik 10 seneye ihtiyacımız vardı. Birden fazla teknolojik partnerle elektrikli güç ünitemizi geliştirelim fikri mülkiyet hakkı da biz de olsun dedik.

    - 2022’de 500 milyon Euro ile Türkiye’de ödenmiş sermayesi en yüksek otomobil şirketi olacağız.

    - Fiyatları paylaşmak çok doğru olmaz çünkü rakiplerimize bu konuda bir bilgi vermek istemeyiz. Ancak piyasadaki C-SUV segmentinde yer alan ve içten yanmalı motorlarla çalışan klasik otomobillerle rekabet edebilir düzeyde olacak.

    https://tr.sputniknews.com/turkiye/202001281041266814-togg-ceosu-yerli-otomobilin-fiyatina-dair-ipucu-verdi/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Haydaaa hani pili VESTEL yapiyordu da bari pilden yerli diye yirtiyorduk. Olmadi ki simdi bu Alexander...
  • Biz neresini yapıyoruz
  • bende de bi tane bilgisayar var.kendim ürettim.işlemci intel, ekran kartı amd, anakart asus, ssd samsung, monitör viewsonic, yazılım windows ama sonuçta parçaları alıp ben birleştirdim yani o yüzden yerli üretim diyorum ben buna kendi bilgisayarımı kendim yaptım sonuçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 28 Ocak 2020; 13:40:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BJK

    Biz neresini yapıyoruz
    Yerli otomobil TOGG'un motorunu Bosch, bataryasını Çinli firma yapacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault fransız markası değilmi acaba hangi parçalarını kendileri yapıyor.
  • solarisx kullanıcısına yanıt
    Motoru mesela.
  • Yerli otomobil yerine yerli marka demeliyiz.
  • 150ye alacağını sananlar nerede

    "Üretilecek otomobillerle ilgili fiyat bilgisi paylaşmayan Gürcan Karakaş, bunun nedenini de şöyle açıkladı:

    “Fiyatları paylaşmak çok doğru olmaz çünkü rakiplerimize bu konuda bir bilgi vermek istemeyiz. Ancak piyasadaki C-SUV segmentinde yer alan ve içten yanmalı motorlarla çalışan klasik otomobillerle rekabet edebilir düzeyde olacak."

    C-SUV segmentinde şu anda satışta olan dizel ya da benzinle çalışan otomobillerin fiyat aralığı 250 bin ile 300 bin TL aralığında değişiyor. Yerli otomobilin piyasaya çıkacağı yılda söz konusu araçların fiyatlarıyla benzerlik gösterebileceği ifade edilebilir"

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabanız batsın insallah millet binaların altında can veriyor be önce onları kurtarın Motor alman boş, batarya çin, tasarım italyan ee ne de olsa yerli araç. Tutturmuşlar bir de aynı lafı geveleyip duruyorlar vay efendim marka isim hakkı bizde bilmem ne yersen dünyanın en boş beleş projesi olmaya aday gerçekten..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veterangamer -- 28 Ocak 2020; 14:9:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sayede çok kaliteli bir araba ortaya çıkıyor, sizin almak iseteğinizde kaliteli araba değilmi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende345 kullanıcısına yanıt
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    Milletin istediği tüm fikri haklarıyla beraber tüm parçalarının da Türk firmalar tarafından yapılması ve hayvan gibi fiyata satılmaması...
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    Ben kaliteli istemiyorum hocam. Ülkemin olsun yerli olsun dandik olsun ben yine alırım. Yeterki katma değer bizden olsun.
    Diğer araç üreticileri de dışardan parça alıyor ancak bir şeyi kendi yapıyor. AR-GE çalışması yapıyor. Biz yine işçilik yapacağız beyin takımı yine bizde olmayacak gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    Kalite için Mercedes volvo falan alırız. Burda amaç neydi? Yerli ve ucuz olmasıydı. Ama göründüğü kadarıyla sürücüsü bile yerli olamayacak gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Marksman84 M kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öğrenip yapana kadar en iyi kaliteli üreticilere yaptırılır, öğrenip sende yaparsın, çin böyle öğreniyordu, taklit edersin, benzerini yaparsın, sonra iki seçenek parça önerirsin yerlisi şu marka bu marka diye çok seçenek olur, boş durmamak lazım neyi yapabiliyosan yapmalısın yapamadığını yaptırmalısın, alıcı var pazar var ürün yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın bir an önce EuroNCap den 5 yıldız çakıp Dünya'da patır patır satışa geçmesi lazım...

    Bunlar başlangıçta tolere edilir.

    İlk seneler Çin de ürettirirsin. Sonra fabrikanı yapar burada üretirsin.

    Önemli olan TOGG un fikri ve sınai mülkiyet haklarıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru kendimiz yapmaya kalksaydik 10 yıl sürerdi demiş.
    Piyasaya girmek için geç bir zaman olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BJK

    Biz neresini yapıyoruz
    logosunu
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.