Şimdi Ara

Kawasaki Ninja 250SL??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar

    14-15 bin tl bütçem var, nasip olursa şubat 5-10 gibi Kawasaki Ninja 250SL almayı düşünüyorum ama yedek parça,işçilik kalitesi,yakıt, fren, konfor vs gibi konularda bilgisi olan arkadaşlar var ise ve yardımcı olursa çok sevinirim



  • Merhaba japon piyasasında en çok yedek parça honda, en uygun işçilik honda ve daha fazla ustası bulunan hondadır. Ayrıca yakıt olarak honda daha uygundur.
    Sonra yamaha gelir. Kawa içlerinde yedek parça ve işçilik olarak genelde en pahalısıdır.
    Tavsiyem cbr 250 lere bakman olur. Düzgün ve düşük km li bir cbr 250 her işini görür ve piyasası daha hızlıdır.
  • Merhaba,

    250SL kullanıcısı olarak merak ettiklerini cevaplayayım.

    -Yedek parça pahalıdır.
    -İşçilik kalitesi en iyisidir.
    -Yakıt agresif kullanımda 4-5 litre arasında. ( Agresif kullanım dediğim hızlı kalkış, hız aralığı 120 - 140 kmh )
    -Fren konusunda da en iyisi kawadır.
    -Konforu racingde özellikle de 250cc grubunda zaten bulman zor. Tek silindir olduğu için titreşimi hissedersin. Uzun yolda bu insanı yorabiliyor ama benim çok da umrumda olmadı. Artçı için motosiklet ebatı biraz küçük, o yüzden artçının seni çok seviyor olması lazım (bu da uzun mesafe için).

    Ben motosikletimden çok memnunum, trafikte her yerden geçiyor, agresif şekilde hızlanıyor, stok sesi bile güzel. 165 son hızı, bir süre sonra yetmiyor insana.

    Bilmek istediğin başka bir şey varsa cevaplarım :)
  • bende kawasakiyle değil de hondayla başlamanı öneririm.
    piyasada rahatlık açısından honda gerçekten çok rahat.
  • Güzel zevkli bir motor, duruşu,görüntüsü harika. Yedek parça bulması zor ve çok pahalı. Frenleri bana güven vermemişti. Artçı selesi çok küçük ve çok sert.Ben bu motorla 2 kere(35km ve 40 km hız ile) yan yattım,bir kere vites kolu eğildi grenajda sadece ufak tefek çizikler meydana geldi. Bu konuda işçiliği ve malzeme kalitesi en iyi motorum 250 sl olmuştur. Tek silindirin titreşimi hissediliyor. Viraj çizgisi çok tatmin ediciydi.Bir süre sahip oldum(yüksek cc motosikletten düşük cc motora ilk geçişim) ve çok zorlayarak kullandım mekanik bir sorun yaşamadım.

    Avantajı ve dezavantajı aynı seviyede.Günümüzün şartlarıyla fiyatı uygun kalan 250 cc kaliteli bir motosiklet. Yinede artılarıyla eksilerini iyice tart lütfen. Tekerine taş değmesin

    Not: Mekanik bir sorun yaşamadım ama yaşasaydım o fiyatlarla gözümden yaş gelirdi.
  • Kawasaki Z250sl motosikletim var. Debriyaj sıyırdı, sanayiye verdik. Debriyaj takıldıktan sonra tas üzerinde kanal yapmaya başladı. 2 3 km gittikten sonra tertemiz temizlenmiş tasın kenarlarında kanallar oluşmaya başlıyor. Usta neden olduğunu çözemiyorum dedi. Sizin bi bilginiz var mı?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.