Şimdi Ara

Turk.net 'te bugünlerde herkeste yaşanan genel bağlantı sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu ara turk.net de herkesde genel sorunlar var. Bende bundan nasibimi aldım. Ama bunu çözmek yerine savuşturmanın yolunu bulmuşTurk.net ve yeni bir düzen tutturmuş bölgenizde arıza var diyip çıkıyorlar işin içinden. Aynı bölgede Superonline, ttnet çalışıyor bizim turk.net bölgenizde çalışma var diyor 22 Aralıkta açtığımız arızaya çözüm yok deliricem. BTK ya kayıt açtım hemde 2 kere bölgenizde saha dolabı çalışması var 6 Martta bitecek yazıp işi kapatmışlar.2 aylık saha dolabı çalışmasımı olur. Adamlar uzay üssü kuruyor 2 ayda. İşin enteresanı Türk Telekomda çalmadığım kapı kalmadı adamlar abi bölgende en ufak çalışmamız yok diyip çıktı işin içinden. Hatta bize gel sorunsuz kullan, arızanda muhattap bulursun ne işin var turk.net de diye kafa yaptılar.

    Ben az önce ttnet e cepten başvurdum 15 TL fazlaya aynı hıza 12 ay taahhüt ile geçicem. Turk.net süperde çalışsa bana verdikleri hız zaten maksimum 12 mbps. Ve snr margin 10 db üstüne çıkmıyor... Sırf arıza bendemi diye gidip 400 TL verip sıfır modem aldım.Turk.net arıza kaydıma cevap bile yazmiyor artık zahmet edip... 22 Aralıkta açtığım arıza kaydı ve acaba sorun bendemi diyip aldığım modemin fatura ekran görüntüleri ekte. Turk.net pişmanlıktır... Sizde alıp arızanızın 2 ayda çözülmesine tahammülünüz varsa. Mutluluklar. ( Bu mesajı dahi 4g ile yazabildim)
    Turk.net 'te bugünlerde herkeste yaşanan genel bağlantı sorunları
    Turk.net 'te bugünlerde herkeste yaşanan genel bağlantı sorunları
    Turk.net 'te bugünlerde herkeste yaşanan genel bağlantı sorunları
    Turk.net 'te bugünlerde herkeste yaşanan genel bağlantı sorunları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aynı sorun bendede var 3 gündür internet yok çözüm için çabada yok nasıl yapacağız bilmiyorum çok mağdur olduk heryere yazdık sonuç çıkmadı paramızla rezillik kimseye tavsiye etmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben turk net degilim turk telekomum ama kisa bir suredir ozellikle prime time yani 20-23 saatleri arasi akil almaz hiz dususu yasiyorum , 100 mbit gunduz ve gece varken bu saatler arasi neredeyse 3-5 mbit oluyor

    bu tip bir sorunsa bilemem genel de olabilir
  • Komple kesilme var bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bendede var. Neymiş 1 ay genel arıza varmış. Yav 2. Katda oturan vodafone net kullanıyor onda internet var. Ben 3.katdayım bende yok. Genel arıza benimi etkiliyor sadece. Aynı türk telekom altyapısı. Yalan söylüyorlar.
    Turk.net 'te bugünlerde herkeste yaşanan genel bağlantı sorunları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet kadar yalancı firma görmedim.İlk başta şunu yazmak istiyorum 100 mb TTNET kullanıcısıydım (95 mb gelen aktif hızım vardı)malum taahhütler bitince fiyatlar arttı bende başka firmaları araştırmaya başladım tek tek aradım işte türknet fiyat olarak avantajlıydı bende ona geçtim.Geçerken kontrol ettirdim 90 mb civarı alt yapınız destekliyor dendi ki zaten bu hızları kullanıyordum.Bende başvurumu yapıp süreci başlattım.

    İlk etapta 88 mb bir hız tanımlandı modem ara yüzünde 120 mb kadar desteklediği görünüyordu neyse dedim 3-5 artık yapacak bir şey yok geçtik.Aradan 1 hafta geçti sıkıntısız kullandığım hat bir anda ip alamamaya başladı bende arıza kaydı oluşturdum.İnternet 2.günün akşamına geri geldi kullanmaya başladım gene baktım bir terslik var girdim ayarlara baktım hattım 60 mb e indirilmiş.

    Nasıl olur diyerek tekrar arıza kaydı oluşturdum.9-10 gün sonra cevap verme gafretinde bulunarak alt yapınız desteklemiyor o yüzden bu hızlarda yazdılar.Tabi ki kabul etmedim resimleri gönderdim (çünkü mümkün değil alamazsınız diyorlardı ama bilenler bilir türknet kullanıcı arayüzünde aldığınız hız gözüküyor ) 1 hafta daha uğraşarak takribi 17 gün sonunda saha ekibi geldi inceledi etti genel santrali arayarak bir şeyler yaptırdılar.Bende bu arada türknetle telefonda konuşuyorum en fazla 80 mb olur diyerek resmen adamlar kaçtı.17 günün siniri ile sözün yeri allah belanızı versin diyerek netspeed başvurusu yaptım biri geldi formları doldurduk gitti.

    Aynı gün türknetten memnuniyet araması adı altında bir arama geldi dedim ben değiştiriyorum zaten sizi 2 saat önce formları doldurdum tak birlikte bir bakalım dendi nasıl oluyorsa düzeltilmeyen hat 2 dakikada düzeldi.

    Gene 10 gün bu şekilde sıkıntısız kullandım.Nasıl oluyorsa bir anda internet kesildi ve geri bağlanmadı arıza kaydı açtım ertesi gün gece internet geldi.Tabi ki tahmin edeceğiniz üzere hızım düşmüştü.Tamam dedim benim hatam niye bunlara inandım kullan öyle gitsin sinir olmaya değmez.Tak 1 hafta sonra gene arıza gene arıza kaydı açtım gene 24 saat sonra internet geldi ve şuan 50 mb.

    İşin özü resmide ekliyorum 1 hafta ile 10 gün arasında bir arıza kaydı oluşturmam gerekiyor çünkü internet kesiliyor ve geri gelmiyor.Evde 3 tane 0 modem var delip satın aldım durdum.Şuan tekrar yazdım ama artık inanmıyorum 36 saatlik genel bir arıza var deniyor nasıl bir arıza ise bu yan komşum da yok bende var.Turk.net 'te bugünlerde herkeste yaşanan genel bağlantı sorunları




  • 5.gun oldu internet hala yok heryere yazdımmmm çözüm sunmuyorlar arayan eden yok rezil olduk

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • marmara_kazım M kullanıcısına yanıt
    Rezillik devam ediyor şaka gibi şimdide 31 mart oldu
    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1211564/ce6d854f-e4f4-41f5-8b38-c8fa10445bdd.jpeg[/simages



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expectations -- 12 Ocak 2020; 13:6:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde 42 gündür telefon 3 gündür internetim yok. Ne arayan var ne de soran.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    Bugün yine gidip gelmiş arkadaşların turknet harbi pişmanlık hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • marmara_kazım M kullanıcısına yanıt
    Valla bende hâlâ yok hocam . İprtal ettireceğiz başka yok kalmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı modemden aldım ben de dünden beri kullanıyorum eskisi kapanıp açılıyor falan diye şu anda bi sorun yok hattımda inşallah da olmaz hocam geçmiş olsun arıza olunca ulaşması çok zor.
  • İnternet sabahtan beri yok destek kaydı açtım ilgilenen yok siz bakabilir misiniz destek No 30458383

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buraya yazdım sabahtan beri olmayan İnternet yazar yazmaz geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de yok Internet müşteri no 1485930

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turk.net yoğun kullanımı olan abonelere mobbing mi yapıyor acaba? Kafamda deli sorular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonmaister -- 18 Ocak 2020; 11:14:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marmara_kazım M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz online durumdadır.
  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    Aynen bunu yapıyorlar hocam. 750 GB veri kullanımı yapılan ay sonrası resmen hızı sınırladılar. Sözde taahhüt yok kota yok hız sınırı yok diyerek milleti kandırıyorlar.

    Destek kaydı açtıktan 3 gün sonra altyapı sıkıntısı dediler ttnet saha elemanlarına yönlendirdiler adamlar baktı telefonda da konuştuk aradılar sıkıntı yok abi dediler. Türk.net modeme gönderdikleri hızı kontrol edip sıkıntı yok diyor. En sonunda trace ve hız testi istediler. Bunları da gönderim neymiş masaüstünde kablolu bağlantı iconu görünmüyormuş kabul edemezlermiş. Biz de salağız ya Wi-Fi ile kablolu bağlantı arasındaki farkı bilmiyoruz, bir tek bunlar biliyor. 2-3 gün de tekrardan yapmanız gerek diye oyaladılar yaptık gönderdik sonunda evet sıkıntı var dediler. ( hani yoktu güzel kardeşim ?) 4-5 gün sorunu çözmek için uğraştılar. Destek kayıtlarından ne kadar sürecek arayarak bilgi verin diye kaç defa yazmama rağmen sallamadılar bile. Toplamda 16. Gün sonunda aradılar ve çözdüklerini söylediler. Sıkıntıyı sorduğumda yazılımsal kaynaklı hızımın sınırlandığını söylediler. E hani sınırsızdı kardeş ? Kendi yazılımını bile bilmeyen bir ekip çalışıyor demek ki bunu bile 5 günde bulabiliyorlar. Ha çözdük dedikleri şeyde de hiç bir şey değişmedi. İptal ettirmek şart oldu tabi ki . Para verip paramızla rezil olacak halimiz yok ya!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.