Şimdi Ara

Araç Kiralama Depozito Dolandırıcılığı Ne Yapmam Gerekli?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    21.10.2019 tarihinde yunanistanda araba kiraladım.Araç başında sözleşmeyi imzalarken 290 Euro depozito bedeli alacaklarını ve araç tesliminde bu bedeli serbest bırakacaklarını söylediler buraya kadar okey.Kredi kartımda yurtdışına açık olmadığı için banka kartım üzerinden yaptım işlemi ve 300 euroyu blokelettirdim.Dönüşte sıkıntısız bir şekilde aracı teslim ettim.Haftasonu olması sebebiyle ancak pazartesi bankayla iletişime geçebileceklerini söylediler,bunda da sıkıntı yok.Aradan 2 hafta geçtikten sonra hala iade yapılmaması üzerine iletişime geçtim,banka kartlarında depozitonun iadesinin uzun sürdüğü max 30 gün içerisinde paramı alacağımı söylediler.30 gün oldu tekrar konuştum 45 oldu tekrar konuştum 60 oldu tekrar konuştum.Bugün 75 gün olmuş hala ortada para yok.Bu meselenin banka-kredi kartı mevzusuyla ilgili olmadığı apaçık ortada.Enterprise tr ile iletişime geçtim,tamamen bağımsızlarmış diğer ülkerlerden.Enterprise gr ile görüşemedim adam akıllı iletişim adresleri yok telefon harici,maillere dönmüyorlar.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor? Türkiye'de yargıya başvursam çözülür mü?


    Edit:şirket enterprise bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Görkem Y. -- 6 Ocak 2020; 18:14:14 >



  • Banka kartında bloke işlemi nasıl oluyor? Bildiğim kadarıyla böyle bir işlem olmuyor. Parayı direk çekmiş olabilirler bu durumda bankaya harcama itirazı yapılarak belki çözüm sağlanabilir.
  • Keşke kredi kartınızı yurtdışı işlemlere açtırsaydınız. En azından problemli işlemi kredi kartınızın sigortasından iptal ettirebilirdiniz. Bildiğim kadarıyla banka kartlarında bu tarz bir sigorta olmuyor. Yine de bankanızla görüşmenizi tavsiye ederim. İlinizdeki Tüketici Hakem Heyeti'ne ya da Tüketici Hakları derneklerine de konuyu aktarıp yardım talep edebilirsiniz.
  • Banka kartında bloke olayı yok diye biliyorum. Direk parayı çekmiş olmasınlar? İşlemlerde ne görünüyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mobil bankacılıkta satış olarak gözüküyor.Sanırım para direk çekilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • böyle yerlerde sanal kart harici kart verilmez, istediği kadar çeker durur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görkem Y. kullanıcısına yanıt
    Direk çekildiyse dediğim belki işe yarayabilir, online işlemlerde harcama itirazı yapılıyor da bunda elden olduğu için işlem belki olmaz ama belli olmaz şansınızı deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim sana GERÇEKTEN yapman gerekenleri söylüyorum.Öncelikle evet oradaki bankaya ulaşamıyorsun ama senin kartını aldığın hesabının bulunduğu bankaya git durumu anlat dilekçe ver nasıl yapacağın konusunda şubedekiler ile görüş sallamaya çalışırlarsa müdür yardımcısı veya müdür ile görüş şuan en doğru yapabileceğin şey bu.Evet sen işlemin yapıldığı bankayla iletişim kuramıyor olabilirsin ama hesabının olduğu banka bunu çözebilir en azından dolandırılıp dolandırılmadığın hakkında net bir sonuca sahip olursun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Görkem Y. kullanıcısına yanıt
    O zaman kullandığın bankaya durumu anlatırsan yardımcı olurlar. Elinde herhangi bir belge var mı? Bloke ile ilgili.
    Şu kadar bloke koyulmuştur, kiralama bitiminde iade edilecektir yazar büyük ihtimal. Banka o belgeyi kanıt olarak sayıp işlem yapabilir. Hatta işlem açıklamasında bir şey yazıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.