Şimdi Ara

Çözülemeyen Apartman Tanımlama Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
1.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Binada bir yıldır SOL fiber altyapısı var. Binada kullanan 10-15 komşu da var ancak binamız SOL sisteminde gözükmüyor, çünkü tanımlanmamış. Sadece saha satış elemanları yeni abone yapabiliyormuş. Onlarca kişiyle, bayiyle vs görüştüm sonuç yok. Bunlar sisteme tanımlama yapamadığı için hem kendilerine internet siteleri üzerinden hem de VodafoneNet gibi SOL altyapısını kullanan firmalardan hizmet alınamıyor.
    Rezillik diz boyu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWolt38 -- 6 Ocak 2020; 11:3:1 >



  • Aynı sorun var bendede nasıl çözeriz?
  • abone olanların sözleşmesindeki apartman adına bakın adamlar apartman adını yanlış yazabiliyor...
  • Abone olanlardan apartman adı blok vs o bilgileri temin edip başvuru yapın. İsim blok yanlış yazılmış olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 gündür görüşmediğim adam kalmadı hiç kimse bir halt bilmiyor. Dün kendi kendime sorunun kaynağını çözdüm sanırım.
    Kutu üzerine karekod barkod yapıştırılmış ve normalde "vatan konağı" olan apartman adı yerine "aydin sit. 2.blk" yazılmış çok ufak bir yazı ile. Bu ad üzerinden superonline sisteminden altyapı sogrulaması yaptım, aynı ad ile haritada 400 mt yakında bir okul işaretlenmiş olarak gördüm. Kutu üzerindeki ile birebir uyuyor yani.


    Çözülemeyen Apartman Tanımlama Sorunu

    Sahadaki eleman bana bunu söylemedi bilerek yaptı sanırım kendi üzerinden abone yapmak için, ayrıca bir Allahın kulu da gelip yerinde bakalım demedi. Bu 10 günde fiyatlar da artmış tabi, salaklar yüzünden.

    Ben de superonline altyapısını kullanan VodafoneNet e başvurdum, cumartesi gününe randevu alacağım bakalım, inşallah sıkıntı olmaz.




  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    QR kodu unutmuşuz yeni yapıştırdışırmışlardır... daha apartman adını yazamayan elemanların işlettiği alt yapıdan kalite beklemek biraz iyimserlik oluyor...
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Ben 2 sene evvel bu sorunu yaşamıştım.SoL altyapısında adreste FTTH gözüküyordu ama VDF'de gözükmüyordu.15 gün boyunca, telefon+mesaj+e-posta vs. sürekli şikayet kaydı oluşturarak ancak getirttirebildim elemanları adrese.Süperonline'ın kutuyu gösterdim, kullanan aboneleri gösterdim vs. ancak o şekilde ekleyebildiler adresi sisteme.

    Bina/Sokak yada cadde adı farklı gözüküyor olabiliyor sistemde, hele bir de dandik bir müşteri hizmetleri temsilcisine denk geldiysen olay komediye dönüyor.
  • Sizde saha satış elemanlarının izini sürün ozaman sizede satış yapsınlar madem sorun böyle çözülüyor

    Düzeltme: Sorun çözülmüş galiba yorumu sonradan okudum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 10 Ocak 2020; 2:18:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AL3lMA

    Sizde saha satış elemanlarının izini sürün ozaman sizede satış yapsınlar madem sorun böyle çözülüyor

    Düzeltme: Sorun çözülmüş galiba yorumu sonradan okudum
    Üstad olay SOL aboneliği değil, SOL altyapısını kullanan VodafoneNet almak ama binayı farklı tanıtmışlar. Bu bilgiyi de SOl satış danışmanı bana söylemiyor sadece kendisi satış yapabilmek için. Bana dese ki kutu üzerindeki barkodu okutursanız olay çözülür, iş orada bitecek ama kasti söylemiyor. 10 gün boyunca SOL'da bayi, satış danışmanı, çağrı merkezi vs görüşmediğim kimse kalmadı. En son Superonline tepe yönetime e-posta gönderecektim ki kendim fark ettim durumu. Sağolsun forumda VodafoneNet ile ilgilenen arkadaşa kutu karekod üzerindeki adresi sorgulattım herhangi bir sorun gözükmüyor, sadece haritada farklı yeri (400 mt yakını) işaretlemişler.

    Yarın cumartesi sabah için kuruluma gelecek VodafoneNet, umarım sorun çıkmaz.




  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    kasıtlı olduğu kesin yoksa o kadar saçma hatayı farkedemiyecek kadar zeki değiller...
  • detanaoq kullanıcısına yanıt
    Yani bir de bina adı ile yazdıklarının alakası yok, bunu da 3 kez sormama rağmen söylemiyor SOL saha satışçısı. Ayrıca o kadar konuştum biri de demedi ki gelip yerinde bakalım vs diye.
    7-8 gün önce VodafoneNet kuruluma gelmişti, apartman adını göremediklerinden gitmişlerdi.

    Dün bu durumu SOL'a ilettim, sanırım yanlış kaydedilmiş, sizin sisteminizdeki ile kutu üzerindeki ad tutuyor ama yanlış yazılmış diyorum, ha öyle miymiş diyorlar.
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Bu QR KOD olayı yeni mi? Sabah evden çıkarken ben de kontrol edeyim dedim, bizim binadaki kutuda herhangi bir etiket yok.Onu geçtim kutuda kilit bile yok, önüne gelen kurcalayabilir yani ;)
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Valla bina 2 yıllık, sadece ttnet fiber vardı, daha önce SOL kullanıyordum. Geçen yıl superonline geldi. Kutuya baktım kilitli, bana çağrı merkezinden kutu üzerinde "location id" bilgisi yazar ona bakın bize söyleyin demişlerdi. Öyle bir bilgi de olmadığı gibi, karekod u okutunca sisteme tanımlanan bina adının yazı hali çıkıyor, bir amacı da yok aslında.

    Kısaca işin özü, superonline binamıza 1 yıldır hizmet veriyor ama verdiği adresi de bina adını da bilmiyor. Sahadaki eleman da kendi üye toplamak için bilgi paylaşmıyor.
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    TAŞERON İŞÇİDEN BAŞKA NE BEKLENİR Kİ... taş kafaları işe almışlar...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.