Şimdi Ara

TTNET Elit Hizmet düzenbazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telekom yeni bir söğüşleme metodu geliştirmiş.
    Düzgün çalışan internet hattının anlamsız ve sebepsiz yere kopmaya,hızı düşmeye başlıyor.
    Başvuru yapıp arıza kaydı oluşturuyorsunuz. İnceledik bizde sorun yok sorun evinizdeki kablo, ankastra, modem, splitter vs. olduğu anlaşılmıştır.
    Elit servisi 50 TL ye çağırın baksınlar yaptıkları işleme göre ayrıca ücret alsınlar sorunu halledelim diyorlar.

    Bunun adı ahlaksızlıktır, dolandırıcılıktır.
    Ben bu durumu yaşıyorum şu an.Elektrikçi çağırdım ve evde,cihazlarda hiçbir sorun olmadığını ölçüm yaparak tespit ettik.Dışarıdan eve gelen telekom hattını direkt modeme taktık olmadı, modem değiştirdik olmadı.Bütün bunları çekim yaparak kayıt altına aldık.Sürekli kopma ve gittikçe azalan hız sorunu devam ediyor.Şu anda bağlantı kurulursa 0.4-0.5 mbps download hızı alıyorum.
    Bu durum bir haftadır böyle.

    Faturaya eklenecek 50 TL yi gözden çıkarıp Elit ekip çağrısı yaptım bakalım gelince ne diyecekler.Onların yaptığı işleri de kayda alacağım.
    Sonucu buradan paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turoktr -- 4 Ocak 2020; 23:32:3 >







  • 24 ay taahhüt veriyorsun, üç beş fazla olsun Türk Telekom olsun diyorsun yine garip bir şekilde teknik servisi paralı yapıyor.

    O zaman ne anlamı kaldı. Giderim netspeed millenicom kullanırım. Onlar da ücretli bakıyor
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Benim internet ara ara gidip geliyor.Yıllardır böyle şey görmedim.
    Dün sadece gece 23 de 3-5 mbps ile 1.00 a kadar çalıştı sona yine sayfa açmadı.Bu sabah restart sonrası yine 5 mbps civarı çalışıyor.
    Bence bunu kasten yapıyorlar sırf gelip para almak için.
    Bu nedenle düzenbazlık diye yazdım.
  • aynısını banada yaptılar 1 hafta internetsiz kaldım

    telekomcu arkadaş direğe çıktı iner inmez telefon ve internet gitti

    şikayet ettim ertesi gün aynı arkadaş direği kontrol etmeden direk eve geldi iç hattınızda problem var ücretli olarak yapıyoruz dedi dedim dün sen direğe çıktı ondan sonra böyle oldu sen bozdun sen düzelteceksin dedim tartıştık hiç direğe bakmadan gitti

    tekrar şikayet ettim telefonda iç hattınızda problem var dediler direkdeki kutu bizi ilgilendirmiyor dediler gelmediler

    bende direğe kendim çıktım kutuya baktım benim kablo sökülmüş elle taktım 4 mbit internet geldi telefon yok gene

    tekrar telefon ettim iç hattaki problem düzeltdim teknik ekip gelsin dedim halbuki hiç ellemedim bile iç hatta

    aradan 1 hafta geçti tekrar aynı adam geldi direğe çıktı 5 dakikada telefonu interneti düzeltdi benle tartışarak gitti .

    hani iç hatta problem vardı direk kutu sizin faaliyet alanınızda değildi .

    ondan sonra niye küfür ediyon diyorlar




  • Elektrikçide xDSL ölçüm cihazı mı var
  • Maalesef evinizde internet varsa, sorun çıkmaması için dua edin. Çıktığı taktir de arıza kaydı bıraktığınız gibi evinizin iç hattında ve modeminizde sorun var diye başlayan mesajlar ve telefonlar alıyorsunuz. Aşamaları şu şekilde yaşadım. ttnet ve dsmart kullanıyorum.

    1- Elektrikçi çağırın veya biz destek sağlayın gibi saçma sapan cümleler kuruluyor.
    2- Elektrikçi çağırıyorsunuz her şeye bakıp sorun yok diyor
    3- ttnet veya dsmart'a göre iç hat sorunu var.
    4- Elektrikçi çağırdım sorun yok diyor, siz ekibinizi gönderin sorun varsa parasını öderim yoksa niye parasını ödemem gerekiyor?

    Sonunda ısrarla bıraktığım arıza kayıtları sonucunda 2 - 3 mbps olan internet hızım, 24 gün süren arıza kaydım sonucunda 9 mbps çıktı. Bu sırada sürekli iç hattımda sorun var diye geri dönüş yapıyorlardı.

    Bu sorunları uzun süredir yaşıyorum, ve çevremde konuşup edindiğim bilgiler sonucunda şöyle bir durum mevcut.

    Ttnet teknik ekibi maalesef işlerini yeteri kadar özenli yapmıyor. Hatta sürekli arıza kaydı bırakıyorsanız hiç sallamıyorlar.




  • Tivibu alın hocam. Aynı şeyleri yaşadım, sırf gıcıklık olsun diye tivibu aldım. Tivibu sözleşmesine göre ne arıza olursa olsun ücretsiz yapmak zorundalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mind of a madman -- 7 Ocak 2020; 18:52:41 >
  • Öyle bir şey yok.
    Tivibu kapsamında modem garantisi verilir. Verilen modemde sorun olması halinde ücretsiz değiştirilir. Bunun dışında eliTT hizmet şartları devam eder, ekstra durumlar için ekstra ücretler alınıyor. Tivibu sözleşmesi kapsamında Tivibu cihazı ve modem garantisi verilir hepsi bu.
    Yani bina tesisatında sorun varsa, yine elektrikçi çağırmanız istenir veya telekom kendisi onarır ücretini alır.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Geçen yıl diyelim benim internet hattım VDSL sinyal alladı diye ekip geldi benim internet yapacağız diye diger komşu ait olan hattı bozdular
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Garip olan kısım o değil. Garip olan kısmı anlatayım$$
    Bina tesisatını su basar rutubet yapar bozulur, gelsin telekom bedava yapsın...
    Evde modem kurcalanır, ayarları bozulur, gelsin telekom bedava yapsın...
    Evde kablolar koparılır, gelsin telekom bedava yapsın...
    LAN yerine WAN a takılır, gelsin telekom bedava yapsın...
    Temizlik esnasında splitter yanlış bağlanır, gelsin telekom bedava yapsın...
    LAN1 den LAN2 ye bağlanır, gelsin telekom bedava yapsın...
    Wifi ye şifre girmeyi bilmeyen kişiler ayağına çağırır, gelsin telekom bedava yapsın...
    Kaçak IP tv donuyor diye şikayet olur, gelsin telekom bedava yapsın...

    Daha milyonlarca ihtimal yazarım buraya. Bizim ülkemizde insanların 99% unun (abartı değil) çok değişik huyları var ve ücretli hizmet vermezseniz bu durumu kötüye kullanıyorlar

    Önceden bu hizmetler zaten ücretli değildi, ülkemizde böyle durumlarda parasını veriyorum mantığı ile çok abartılı bir şekilde sorunlar çıkartıldığından bütün firmalarda (sadece internet değil, her konuda) böyle durumlar oluyor, bir şeyin bokunu çıkarttığımız için hak ediyoruz.

    Amacım burada hiç bir firmayı savunmak değil, tabiki herkes hizmetini vermek zorunda veya sattığı ürünün arkasında durmak zorunda ama ülkemizin kafa yapısı değişmediği sürece herkes her konuda mağdur olur. Ne zaman otele gidenler odadan bir şey yürütmez o zaman işler değişir.




  • Dediğiniz gibi bu işlemler eskiden ücretsizdi tamamen. O dönemler kimse kablo yerinden çıktığında (ev içi) telekomu aramadığı için bunlara para almıyorlardı. Ancak şu an alınan ücretler çok yüksek maalesef.
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/internet/sayfalar/elitt-hizmet.aspx

    Modem Kurulum/Konfigurasyon/Satış Hizmet Bedeli TL40
    Modem Değişimi TL40
    Multi WİFİ (Wi-Fi Repeater) TL40
    Tesisat Ankastre Arızası TL70
    İç Tesisat Desteği TL40
    Splitter Arızası TL40

    Çağrı merkezi üzerinden randevu alınarak sunulan Elit (Evde İnternet) Hizmeti için yukarıdaki ücretlere ek olarak 50 TL servis ücreti alınacaktır.

    Randevuda belirtilen adres bulunulmadığında ya da hizmeti almaktan vazgeçtiğiniz durumlarda da, Elit (Evde İnternet) Hizmet Servis Ücreti (50 TL) faturanıza yansıtılacaktır.

    Multi WİFİ (Wi-Fi Repeater) ve Modem satışı yapıldığında satış bedeli ayrıca faturalandırılacaktır.Ücretlere %18 KDV dahildir. Bu ücretlerin KDV hariç toplamı üzerinden %0,948 (binde dokuz yüz kırk sekiz) oranında damga vergisi müşterinin Evde İnternet faturasına yansıtılacaktır.​​​​​​​​​​​​​​​

    Sizce de biraz yüksek değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Ocak 2020; 17:43:41 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yüksek kesinlikle ben ucuz demiyorum zaten. Bir de şu açıdan bakın, evine bir elektrikçi de çağırsan hiç bir şey yapmasa bile 50 lira ücret almıyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 11 Ocak 2020; 1:5:46 >
  • Tabi orası öyle. Çoğu yakıt ücretini bile alıyor ekstradan. Ama 40 değil de 20 bandında olsaydı keşke fiyatlar.
  • Geçen hafta geldiler evde hiçbir sorun bulamadılar.
    Saha dolabı ve ara kutuya gidip kablolarla biraz uğraştılar ve yayın yeniden gelmeye başladı.
    En az 10 kez arıza kaydı bıraktım her seferinde evde sorun var diye cevap verdiler.
    Sonunda hatayı dışarıda buldular ama beni elit hizmet çağırmaya zorladıkları için olan 50 TL na oldu.

    Hani evde evde problem vardı?
    Bunun adı sahtekarlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turoktr -- 12 Ocak 2020; 20:24:8 >
  • bahsettiğin şeyleri ne konuyu açan arkadaş yaşamış/yazmış nede ben yazmışım konuyu açan arkadaş yüzde 1 katrilyon haklı

    sende yazdıklarında haklısın da konu başka sen başka kanaldan gelmişsin buraya
  • turoktr kullanıcısına yanıt

    Aradan 1 yıl geçmiş bende başımdan geçen olayı anlatıyorum. Geçen hafta cumartesi 2 aylık 50 megabitlik yaz paketi bağlattım ama bağlattığım gün hızım 15 den 8 e sonra 2 ye düştü arıza kaydı bıraktım cumaya kadar gelen olmadı sonra genel müdürlüğe gittim birini yolladılar her neyse adam geldi sorun binanızda elektrikçi çağırın diye çekip gitti ardından Tt numarasından arayan oldu açtım bot konuştu ekipler sorununuzun binadan olduğunu belirtti elit hizmet ekibini ister misiniz ? diye sordu reddettim sonra tekrar arıza kaydı bıraktım bugün akşam ne hikmetse 2 olan hızım 22 ye çıktı normalde 41 ama şükür bari yarısını alabildik. Gerçekten çok ayıp ve yazık. 1 haftadır finallerimi telefon internetimle veriyorum. 50 TL ekstra para almak için bu ne dolandırıcılıktır ya !

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.