Şimdi Ara

doğan kabak' tan yerli oto ceo su ile detaylı inceleme videosu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj



  • Video izlediğimde elektrikli arabada konuşulması gereken pek çok şeyin konusulmadigini öğrendim.

    Vaktinizi kaybetmeyin...

    Işleri zor, halen o vizyondan uzak hissetiriyorlar..

    Ucundan kiyisindan tutuyor bazi konular... Ama sokaktaki herkesin bildigi kadar...

    iot platformu tabi yapilacak, elektrik altyapisi çok basit kurulur, o basit bu basit...

    Ya attıkları taş ürküttukleri kurbağaya değmeyecek, ya da ilk secimden sonra kimsenin sormadigi girişimler arasinda kalacak gibi...

    Umarım basarirlar..

    iot derken "Bosch'da çalışmış herhalde biliyordur ne olduğunu" dedim kendi kendime, anlatimi çok yalın bir seviyeye yapildi heralde...

    Hak verdiğim noktalar:
    1.Birilerinin elektrikli araba değil, motor kontrol edebilen bilgisayar demesi hosuma gitti...

    Bu bilgisayarlar icin bir gelistirme platformundan bahsedilmesi gerekirdi... Biraz bahsedildiği...

    Hoşuma gitmeyen noktalar
    DK'nin sürekli arabayi övmek icin yer aramasi...
    Bilgi yetersizliği, mümkünse daha teknik birileri daha detayli bilgiler verebilir...


    Genel olarak hissettiklerim;

    Sanki üreten ekip daha elektrik arabanin felsefesini öğrenmek isterken, know how vs öğrenmek isterken

    Yönetim ekibi fosil yakita dayali vergilendirme ve cari açık korkulari nedeniyle high end elektrik araba yapilip dış pazara özellik ile Ortadoğu pazarini yüksek karlılık ile hesaplıyor gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 31 Aralık 2019; 0:26:16 >




  • Hangi detay😀
  • Palyaço bunlar ya vallahi yazık üzülüyorum o 60 larda ki devrim arabasının ruhu nerde bunlar nerde
  • En çok merak edilen ortalama bir fiyatıydı ve ceoya öncelikli olarak bu sorunun yönlendirilmesini beklerdim. Ayrıca bir sürüş testi beklerdim malesef o da yok. Ya da o dokunmatik ekranların bir işleyişini gösterseydiniz ufaktan keşke.
    Ek olarak yan aynaların ekranını A sütununa yerleştirmeyi planlıyormuş yanlış anlamadıysam. Bu baya merak uyandırdı bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Josepth -- 30 Aralık 2019; 23:50:24 >
  • Doğan kabak diyince aklıma gtr videosu geliyor.
  • Hala arabanın fiyatı diyenler var. Bunlar hangi ülkede yaşadıklarını unutuyorlar herhalde. Daha fabrika yok adam fiyat soruyor.

    En merak edilen sorular yanıtlanmadı, boş bir video olmuş.

    Kime, kaç para verdiniz? Telif hakları neler? İtalyan firmasına yaptırdınız, İtalyan devi fiat bile kendine ortak ararken siz nasıl kar etmeyi düşünüyorsunuz? Hem de para verip yaptırarak? Bu adamların elinde böyle iki senede seri üretime dökülebilecek bir teknoloji varsa, bize göre çoooook daha tecrübeli olmalarına rağmen neden kendileri yapmıyor?(Sonuçta tüm teknoloji onların)

    Bunları sorsana gereksiz muhabbet yapacağına
  • Doğan'a yakışmayacak bir video oldu.

    Açık açık soramıyorlar soruları, sanırım o güzel ağırlanma imkanlarını kaybetmemek için.

    Sorsana bu araçtaki motor nedir, kim üretti.
    Hadi tasarım eviyle anlaştınız orası mantıklı. Bu iç aksamları falan kim yaptı, araç yolda gidiyor yahu.

    Otomotiv yan sanayiye iş yapan biri olarak açık söyleyeyim. Sırf bir fabrikayı taşımak 1-1,5 yıl sürer iken; daha ortada inşaatı olmayan hiçbir araç tecrübesi olmayan (bu kurumsal kimlikle) TOGG 2 sene sonra bu aracı banttan indirmesi hiç gerçekçi değil. Zaten sırf fabrika inşaatı en az 10-12 ay sürer. Daha bunun makine hatları var, reel tasarımı var vs. vs.

    Fakat vizyonlu bir prıoje, birileri ranttan köşe olmaz ise vatana hayırlıdır.
  • Yerli oto hakkında en detaylı söyleşi ve incelemeyi CNN Turk yapmış izlediğim kadarıyla. YouTube'da CNN Turk kanalında 28.12.2019 tarihli Hafta Sonu program tekrarı var. Ceo ile 1 saat 19 dakikalık program var araçların başında. İzlemek isteyene tavsiye ederim. Bazı detay istenilen konulara o programda daha çok girilmiş gibi
  • Doğan Kabak hangi testini detaylı yaptıki bunu yapsın.Eline fırsat geçmiş.... Arabanın kokpitini, kaputun altını, her noktasını detaylı gösterir insan.. Bu işi detaylı yapacaksa Anamur Medya yada Kim Geçer? yapar...Geri kalanların hepsi kahvehane muhabbeti.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    Doğan Kabak hangi testini detaylı yaptıki bunu yapsın.Eline fırsat geçmiş.... Arabanın kokpitini, kaputun altını, her noktasını detaylı gösterir insan.. Bu işi detaylı yapacaksa Anamur Medya yada Kim Geçer? yapar...Geri kalanların hepsi kahvehane muhabbeti.....
    Bu aracta hazir olmayan ve çalışmayan aksam çok bence,misal kliması faal değildir,ekranlara fazla değinmedi menülerde gezinmedi.O yüzden detaylı bi test şimdi mümkün değil sanırım.Kimse arka koltuğa oturmadı bagajını açmadı mesela
  • Oraya hazır soru soracak adamları alırlar ne bekledinizki
  • Doğan Kabak' a tanınan imkanın bu kadar olduğunu düşündüm. Ayrıca aldığım izlenim Aracın söylenen zamana yetişmeyeceğine CEO' da inanıyor, ama söyleyemiyor.
  • bizim ekibimiz de eklemeler yaptı yapıor daha da yapacak diyor adam. ortalama ya da kötü bişey olmasın istedik diyor ama fiyatı yükseltir öyle şeyler.

    şu an sıfır elektrikli suv araçlar 850 bin liradan başlıyor görünüyor. Yarı fiyatı bile yüksek ki yarı fiyatına bile mal etmek zor zaten.
  • Boş yapmış. Batarya kapasitesini ve mtv sini bile soramamis.
  • doğan kabak da yıkama yağlama konusunda demet akalın ve hande yenerle yarışa girdi. yakında o da uzun etek giyerse şaşırmam.
  • Diğer otomobil gazetecileri tanıtım da birbirini ezerken bu amcaoğlunun bu imkani yakalaması için 2 neden var.Biri TR nin en büyük otomotiv kanalı öteki malum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Doğan kabak diyince aklıma gtr videosu geliyor.
    Doğan Kabak deyince aklıma gelen tek şey “geyik”
    Alabildiğine geyik, geyik, geyik.
    Hissiyat yok, onu dinleyen kişinin arabayı anlamasına yardımcı olacak betimlemeler yok.
    Gerçek sorulardan uzak durmak için böyle geyiklere ihtiyaç duyuluyor tabi.
    Geyik var. Sabahlara kadar geyik.
    Geyik maalesef kapıları açıyor, Rolls-Royce distribütör sahibi kız dahi bu geyiklerle beraber arabayı teste açıyor.
    Ben olsam asla kabul etmem, markasına büyük zarar veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Doğan Kabak deyince aklıma gelen tek şey “geyik”
    Alabildiğine geyik, geyik, geyik.
    Hissiyat yok, onu dinleyen kişinin arabayı anlamasına yardımcı olacak betimlemeler yok.
    Gerçek sorulardan uzak durmak için böyle geyiklere ihtiyaç duyuluyor tabi.
    Geyik var. Sabahlara kadar geyik.
    Geyik maalesef kapıları açıyor, Rolls-Royce distribütör sahibi kız dahi bu geyiklerle beraber arabayı teste açıyor.
    Ben olsam asla kabul etmem, markasına büyük zarar veriyor.

    Alıntıları Göster
    Herkes geyik yapamıyor ülkede.

    Dk her yerde geyik yapıyor.
    Çünkü ülkede araç sahibi olmak cidden geyik.
    Misal g20 alıyorsun 400k civarında ve liste fiyatı geçerli. Ben olsam 10 kere geyik yaparım.
    Zaten ülkede teknik bilgi arayan olsa geyik olmaz.
    Bence ülke olmuş geyik. Her yönüyle.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.