Şimdi Ara

2 Abonelik ve Çözülemeyen 4 Sorun Eşittir Millenicom

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Millenicom Telekomünikasyon Hizmetleri A.Ş firmasından 2 İnternet/Telefon hizmeti aboneliğimde 4 farklı sorun yaşıyorum ve defalarca kayıt oluşturulmasına rağmen herhangi bir çözüm sağlanmıyor.

    9786546 Hizmet numaralı aboneliğim ile ilgili yaşadığım 4 defa tekrarlayan 8MBPS ADSL'dan 35 MBPS VDSL pakete geçiş sürecinde boş port olduğu ve altyapımın 75MBPS desteklediği tarafıma iletildiği hâlde eski pakete geri çevriliyor ve çözüm sağlanmıyor. Ayrıca 27 Yıldır adıma tahsis edilmiş olan telefon numarasını aradığımda "Türk Telekom'a kayıtlı böyle bir abonelik bulunmamaktadır" band kaydı dinletiliyor ve 5 defa açılan arıza kaydını sonuçlandırmadan kapattılar.

    99910797 Hizmet numaralı aboneliğim için 89.90TL İnternet ve 9.90 Sabit Telefon olarak anlaştık ve 120TL kurulum ücreti alındı fakat kurulum yapıldıktan sonra sinyal gelmemesi sebebiyle internet'in çalışmadığı ve farklı ekiplerin sonuçlandıracağı tarafıma iletildi ve konu ile ilgili kayıt oluşturuldu. Ayrıca tarafıma sabit telefon numarası tahsis edilmediği ve paketin içerisine telefon eklenmediği iletildikten sonra abonelik evraklarını imzalamam istendi. Kendilerine İnternet ve telefon hizmeti için başvuru yaptığımı ve teyit ettiğimi, üstelik telefon ve internet hizmetinin çalışmadığını kendilerine bildirdim ve evrakları imzalamayı reddettim. Bu konu ile ilgili müdürlük takip başlatsa da defalarca kendilerine yazılı ve sözlü şikayetimi iletsem de çözüm sağlanmamış ve mağduriyetim giderilmemiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 31 Aralık 2019; 13:5:55 >







  • Merhaba,pm üzerinden sizlere bilgi paylaşıyor olacağız.
  • Dükkan telefonum ile ilgili olan şikayet sürecini sonlandırmışlar fakat çözülmüş bir şikayet yok malesef.
    *Telefonu aradığımda "Türk Telekom'a kayıtlı böyle bir numara bulunmamaktadır." olarak band kaydı dinletiliyor.
    *4. defa ADSL 8MBPS'dan VDSL 35MBPS paket'e geçiş sonrası bana boş port yok, portunuz adsl demeye başladılar tekrar.



    *Evime bağlattığım fiber internet arızası için ekip yönlendirilecekti fakat gelen giden yok.
    *Evime bağlattığım fiber internet için telefon numarası tahsis edilecekti fakat henüz çözüm sağlanmış değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 31 Aralık 2019; 11:47:33 >
  • Merhaba, PM üzerinden sizlere dönüş sağlanarak detaylı bilgi aktarılmıştır. İyi günler dileriz.
  • Konu düzenlenmiştir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.