Şimdi Ara

Volvo XC40 Kullanıcıları (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.766
Cevap
133
Favori
558.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kapora verirken bize verdikleri aracın bilgileri listesinde CAM TAVAN VARDI mecbur yapacaklar BMW gibi davalık olurlar CAM TAVANSİZ premium SUV olurmu kimseye satamayiz ilerde ben ikinci el alacak olsam almam 30 bin aşağı olsada almaz kimse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iyi bayramlar dilerim,

    Umarım bayramdan sonra Sayın Sabri Bey(@ssozen) hem kapora veren arkadaşlar için hem de aracın tekrardan muafiyet kapsamına girmesini bekleyip kapora vermeyi bekleyen arkadaşlarım için açıklama yapacaktır. Gönlüm herkes için bir bayram hediyesi ile birlikte.. Ben aracımı Eylülde almaya da razıyım umarım tekrardan kapsama girer ve alırken sunroof ile birlikte kapora veren arkadaşlarımda sunrooflu aracına kavuşur ve Volvo kalitesini yaşamış oluruz.

    Teşekkürler,

    Saygılar.
  • berkay12324 B kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam. Bizimde temennimiz o yönde. Sabri Bey bizim en büyük şansımız ve umut kaynağımız. Sabri Bey olmasaydı BMW gibi yıllar geçse de unutulmayacak hasarlar kalacaktı. Bayramı sayesinde daha mutlu geçirdik. Bayram sonrası da güzel haberler geleceğini umuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.webtekno.com/haber/amp/88598

    Hocam yukarıdaki haberlerde dikkatimi çeken başlıklar oldu.

    1. Motor seçenekleri T4 ve T5 olarak 2.0 benzinli gelecek yazıyor. T3den bahsetmiyor.

    2. Her versiyon için farklı koltuk döşemesi kullanılacak denilmiş.

    3. Panoramik tavan rdesign seçeneği ile gelecek deniliyor.


    Bu haberlere ek olarak halen Volvo'nun tr sitesinde XC40 sayfası açılmıyor 🙄

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • isdemircan57 İ kullanıcısına yanıt
    Güncel değil ve eksik haber.

    https://assets.volvocars.com/uk/~/media/united-kingdom/documents/pricelists/volvo-xc40-pricelist.pdf?la=en-gb

    Güncel kataloga bakabilir merak eden arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isdemircan57 İ kullanıcısına yanıt
    Volvo UK’de konfigürasyonda araç oluşturduğumuzda Momentum için Lounge paketini seçtiğimizde Cam Tavan geliyor. Bu pakette ayrıca 360 Derece Kamera, Park Assist Pilot ile dikey part etme, Apple Car Play/Android Auto ve Harman Kardon var. Tabi bu paket TR’de sunulur mu belli değil. Muhtemelen bu hafta içinde açıklama yapılır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • brykkn B kullanıcısına yanıt
    Bütün paketler değişmiş. City pack ler yerine parça parça ekleme gelmiş hocam.


    #SabriBeySunroofsuzVermez😄



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isdemircan57 -- 26 Mayıs 2020; 18:18:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • isdemircan57 İ kullanıcısına yanıt
    Bakalım yeni fiyatlar ne olacak. Bayi süprizler olacak demişti donanım açısından. Bekleyip göreceğiz😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • brykkn B kullanıcısına yanıt
    İnşallah lehimize olur bu sefer hocam.😄
    Sürprizlerle dolu bir yıl geçiriyoruz halihazırda.
    Beklemek kısmı çok stresliymiş. Bekleyenler için de alıp kullanamayanlar içinde ...


    #SabriBeySunroofsuzVermez😄

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar KUR düşüyor şimdi cam tavansiz kabul ederseniz onların işine gelir kâr marjı yükselir kur biz alana kadar 6700 e felan düşse eski fiyata gelse CAM TAVAN li gelir ERKEN KABUL ETMEYİN İŞLERİNE GELİR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinirliengineer kullanıcısına yanıt
    Öncelikle çok geçmiş olsun.
    Eğer çarpan araç ters yönden, yani tek yönlü yolda ters istikametten geliyorsa illa ki kusurun tamamının o araca verilmesi lazım, bir şekilde (Gerekirse Mahkemeden delil tespiti yaptırmak suretiyle) kamera kayıtlarını aldırtın. (Ya da o bankada çok parası olan bir mudi bulun ve müdüre baskı yaptırtın) Bu kayıtlarla yapacağınız itiraz ile durum değişecektir, bu sayede kaskoda hasarsızlığınızı kurtarmış olursunuz.

    Değer kaybı meselesine gelince ;
    Evet bu konuda yüzde yüz sigorta şirketlerini koruyup kollayan bir düzenleme getirildi, eskiden dava açıp değer kaybını piyasa koşullarına göre (makina mühendisinden rapor aldırıp) belirletiyorduk, güzel ve sonuç veren davalar oluyordu, adaletli sonuç alıyorduk. Ama sigorta şirketleri lobisinin baskısı ile hükümet bu konuda bir düzenleme ile bir hesaplama formülasyonu getirdi, boyanan ya da değişen her parçanın bir katsayısı var, onunla kağıt üzerinde hesaplanıyor ve gerçek piyasa değeri üzerinden oluşan değer kaybının yaklaşık üçte biri kadar bir rakam çıkıyor. Örneğin sizin araçta 30 bin DK varsa 10 bin falan alırsınız. Ama belki daha fazla da olabilir, zira arka bagaj kapağı ve çamurluk değişecek diyorsunuz, bunlar ana parçalar , daha fazla da çıkabilir, bence uğraşmaya değer.

    Öte yandan ben XC60 sahibi olduğum için 40'ın donanımını bilmiyorum, aslında Volvo'da tam da bu kazalar için CTA (Cross Trafic Alert-Yandan gelen trafik uyarısı) diye bir güvenlik donanımı var, 40'larda yok mu ya da çalışmadı mı ?




  • Spartacüs72 S kullanıcısına yanıt
    Galiba muafiyetli olanlarda yok hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • isdemircan57 İ kullanıcısına yanıt
    Sanırım öyle, BLIS yoksa olmuyormuş zaten bu sistem, dolayısı ile BLIS/Kör nokta uyarı olmayanlarda da yoktur.
  • paylastigim linkte bulunan video da ki uygulamayi yapabilen var mi arkadaslar??

    https://www.wcvolvocars.com/blog/2016/january/14/voice-command-with-volvo-and-microsoft-band.htm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AlperDönmez A kullanıcısına yanıt
    Türkiye’de VolvoOnCall kullanılamadığı için bunu kullanamazsınız malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo call'u aktif etmenin bir yontemi yok mu acaba? Cunku arabada donanim var aslinda..sadece teknik servisten bize verilmesi gereken pin numarasi verilmediğinden arabanin modemine baglanamiyoruz sanirim...yani evde internet var ama modemin şifresini bilmediğimizden kullanamıyoruz gibi..aramızda kullananlarda var bildigim kadariyla...daha önceden pin numarasini almis olanlar hala kullanabiliyorlar diye biliyorum...belki bu teknikislerden anlayip bir yontemle cozebilecek teknik bilgoye sahip birileride vardir aramizda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar herkese...

    Şimdi kafam çok karıştı. Şubat başlarında kapora vermiştim. Normal satış için, muafiyetli değil. Haziran bşaı gibi teslim söylenmişti. Benim anlaşmış olduğum araçta paket ve donanım değişikliğimi yapılacak?
  • elfmariachi E kullanıcısına yanıt
    Aynen paket değişiklikleri olacak. Muhtemelen fiyatlarda da değişiklik olacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • brykkn B kullanıcısına yanıt
    peki fiyat garantili ürün satmamanın ne anlamı kalıyor ki? kesin bilgi midir?
  • elfmariachi E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, son bilgilere göre donanım değişikliği, Sabri Bey’in belirtilen aylardan ( Muafiyetsizler Şubat’tan sonra) sonra bayilere kaparo ödemesi yapanlar için geçerli olacak.

    Bu tarihler öncesinde ödeme yapanlar için donanım ve fiyat değişikliği olmayacak.

    Benim anladığım bu şekilde ama Sabri Bey tekrar müdahale edip net açıklarsa daha güzel olur yoksa gene bilgi kirliliği oluşacak çünkü bilgisi olmayanlar da tahminini yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfun000 -- 27 Mayıs 2020; 11:45:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.