Şimdi Ara

Millenicom Pişmanlıktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Millenicomdan aldığım hizmetten pişmanım.
    2 Aydır sorunlar bitmiyor bu sefer de 1 dönem 2 fatura ödemesi gerçekleşti.

    Millenicom internet aboneliğim için kredi kartımdan otomatik ödeme talimatı verdim.
    9687766 numaralı aboneliğim için kesilen Kasım ayı faturam 62.90₺
    Fatura itirazım sonucunda dönem faturama 21.74₺ indirim yapıldı ve faturam 41.16₺ Oldu.

    Otomatik ödeme talimatımda Millenicom bankaya 2 fatura bildirdiği için hesabımdan 62.90₺+41.16₺ çekilmiştir.
    Millenicom da sorunlar devam ediyor

    Banka ile yaptığım görüşme sonucu Millenicom bize 2 adet fatura bildiriminde bulunduğu için bu tutarlar çekilmiştir dedi ve haklılar işim gereği eticaret yapıyorum ve bankaya hangi tutarlar bildirilirse o tutar müşteriden tahsil edilir ve hesabımıza geçer

    Millenicom Pişmanlıktır

    Millenicom Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atacanaslann -- 22 Aralık 2019; 13:56:16 >



  • Merhaba,

    PM üzerinden sizlere konu hakkında dönüş sağlanmıştır. İyi günler dileriz.
  • Kesinlikle yardımcı olunmuyor ve bankadan aldığım onay kodları da elimde mevcut en yakın zaman da şikayette bulunacağım dolandırıcı bi firma olduğunuz ortaya çıkmalı herkes uzak dursun
  • atacanaslann A kullanıcısına yanıt
    gunaydın kaç aydır diyorum millenicom alınmaz benim borç olmadığı halde icraya vermeye kalktı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.