Şimdi Ara

Ayıplı Ürünün İade Prosedürü Hk.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
324
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kısaca özet geçeyim. 3-4 ay kadar önce Sapphire RX590 Nitro+ S.E. modelini aldım 1299TL'ye. Firma adı vermeyeyim.

    Arıza yapması üzerine garantiye gönderdim. 1 ay kadar sonra bana S.E. olmayan bir alt modeli gönderdiler değişim ürünü olarak. Geri yolladım onu.

    Sizin model bizde yok, alt model kabul etmiyorsanız iade yapacağız diyorlar.

    İyi, hoş da...

    Kartın piyasası şu an 1700TL civarı. Sadece sinerjide sanırım şu an indirimle 1450TL'ye satıyorlar.

    Ben iade edilen tutar ile RX580'i zar zor alabileceğim.

    Ben seçimlik haklarımdan "ayıpsız misliyle değişimini" istemem halinde, bir üst modelini yollamak durumundalar mı, yoksa her halükarda iade etme hakları var mı?

    Şimdi bir üst modeli de yok açıkçası, bir üst modeli çok üst modeli. Bir üstü RX5700 oluyor ki çok pahalı bir kart, hiç hakkaniyetli olmaz onu istemek de.

    Diğer türlü de durduk yere alt modele düşmüş oluyorum, bana gelen ürün ayıplı diye sırf..

    Ne yapmalıyım, ne yapabilirim?



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.