Şimdi Ara

silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orkun_ -- 21 Aralık 2019; 23:28:31 >



  • Çok geçmiş olsun enjektörlerde problem var biz PSA sorunlu dediğimizde fanboylar boş boş eleştiriyordu enjektör katkısının bir olayı yok yani enjektörleri bu hale bakım getirmez ya yakıtta pislik var yada su var Muhtemelen enjektörler bitik açıp bakmak gerek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 16 Aralık 2019; 23:14:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orkun_

    Bu mesaj silindi.
    Depo temizlenecek enjektör katkısı kullanıp borular temizlenecek ondan sonra mazot filtresi ile beraber enjektörler değişecek, buda ciddi maliyet, özellikle 8 valf olan PSA motorlarının enjektörleri net kronik sorunlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Gectigimiz sene bu islemi garanti kapsaminda yaptilar. Butun islemler de tam da sizin yazdiginiz gibi yapildi. Simdi ayni islem icin ucret beklentileri var. 1 senede tekrar ayni durum olmamali. Servisi nasil ikna edebilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Enjektörker bosh Siemens delphi. Sorunlu olan enjektör üreticileri mi otomobil markaları mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hdi değildir o, tdi takmışlar senin arabaya yoksa psa'da yamuk olmaz
  • önce bi sensörlere baktırmakta fayda var, sonra enjektörlere bakılır
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun.İlk akla gelecek arıza dediğiniz gibi enjektör.Enjektörler sökülüp test cihazına bağlanması gerekir.Doğru tespit için.
    Ayrıca enjektör temizleyicileri kullanmayın.Koskoca bir safsatadır.Dizel yakıt sistemi çaydanlık gibi kireç tutacak, pislik bağlayacak bir sistem değildir.
  • 508 dizellerde de bu enjektorlerden mi var acaba ? 508 alacaktık ama direk soğudum şimdi . Latitude vardı arkadaşta 80 binde dört enjektör değişmişti onunda . Baya baya kronik o zaman bu iş ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadranlar Toyota kadrani. Toyota PSA motor mu kullanıyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • klasik hdi motor sorunu. geçmiş olsun sorun çözülürse sat kurtul yine tekrar edecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    508 dizellerde de bu enjektorlerden mi var acaba ? 508 alacaktık ama direk soğudum şimdi . Latitude vardı arkadaşta 80 binde dört enjektör değişmişti onunda . Baya baya kronik o zaman bu iş ?
    508 var 1 yıldır enjektorler değişti. 100 bin civarında değişmesi gerekiyormus benim 105 gibi değişti. yerine göre 4-4.5 masrafı olur. Düşünüyorsanız araç güzel, donanımlı ve keyifli. enjektör dışında bir sorununu görmedim. Ya 100 bin altında bakin ya da 100 bin ustuyse enjektör değişmiş olsun. Ya da ustaya baktirin zamanı gelmişse fiyatta anlasın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bugatti1907 kullanıcısına yanıt
    Öğrendiğimiz iyi oldu . Düşük km 508 de yok ha piyasada .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer enjektör değişti ise 20.000KM'de enjektör arıza yapmaz.55.000km bile çok çok azdır.

    Bir enjektör ömrü kitapta 160.000km olarak belirtilir.
    Buna rağmen 100-80bin km de bir defa temizleterek 400.000Km ayni enjektör ile gormek mümkündür..

    Dizel aracı çeyrek deponun altinda kullanmamak gerekir.

    Şuanda tam olarak teklemeyi görmüyorum ancak enjektörlerin hepsi ayni anda bozulmaz.

    Bunun doğrusu aracin bilgisayara bağlayıp enjektör vuruntu miktarlarını kontrol etmektir, eger ariza varsa temizlemeye gönderilir.

    Yakıt pompasi filtresinde kötü yakit ve surekli az yakit ile gezmeye bağlı tortu birikimi olmuş olabilir, ya da maf sensorunde kirlenme olmuş olabilir. Bunlar yakit karışımını etkileyebilir.

    Psa ya da ford ya da toyota fark etmez. Kronik problemin ne anlama geldiğini bilmeden atıp tutmak ile rasyonel bir noktaya varilamaz.

    Soğuk havalarda dizel yakıt ile çalışan araçlarda mazot filtresi teklemenin esas nedeni de olabilir. Dizel yoğuşma nedeniyle icerisindeki barındırdığı su partikullerinden ayrılır istasyonlar buna dikkat etmeli ve yönetmelidir ancAk yine de araclarda yakit filtrelerinde doluluk orani artabilir 20-30 bin km de bir defa tahliye 40-60bin km civarinda değişimi gerekebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 18 Aralık 2019; 13:37:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam ne kadar alakalıdır , yardımı olur mu bilmem ama geçen sene benzer olay başıma 1.3 egeada geldi. Servise gittim enjektörler arızalı değişecek dedi garantisi olduğu halde para istediler yaptırmadım. Tanıdık vasıtasıyla enjektör servisine gittik cihaza bağlayıp test ettiler ve bunda hiç bir problem yok ne değişmesi diye şaşırdılar. Daha sonra araştırmalarım sonucu problemin yazılım kaynaklı olduğunu anladık. 80 tlye yazılım güncellemesi yaptırdım problem ortadan kalktı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.