Şimdi Ara

Kendiliğinden 9TL karşılığı 3000sms tanımlandı.( Para iadesi alındı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar gün içerisinde arabayla gezdim, eve gelip teli şarja takıp uzandım. 1 saat sonra telefonun elime alıp biraz video izledikten sonra ne kadar kotam kalmış diye bakmak için TURKTEKEKOM uygulamasına girdim. Fatura tutarını yüksek görünce şaşırdım bir baktım 3000sms paketi tanımlanmış aradım saat 7 civarı tanımlama olmuş diyor uzandığım saat aralığı oluyor. Mesajlarda tanımlanmaya dair birşey yok.
    Neyse paket iptali ve ücret iadesi istedim bir sürü şey zırvaladı. Kesinlikle onayım yok ve ihtiyacim yok zaten 1000sms olduğu gibi duruyor. Şikayet kaydı oluşturdu. Umuyorum ki para iadesi yaparlar.
    Böyle birşey başına gelen oldu mu? Eskiden Vodafone ekrana bildirim gönderirdi kabul deyince paket tanımlardı falan ama bunda bildirim de gelmedi.


    Btk üzerinden şikayet etmiştim para iadesi verilmiş, sms paketini silmisler. Henüz geri dönüş yapılmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sssss5 -- 24 Aralık 2019; 10:51:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Öyle bir ek paket ne gördüm ne duydum. Muhtemel bir bug bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Dev 3000 sms olarak geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.ttmobil.com.tr/web/tarifeler/dev3000

    Bunu buldum ama farklı galiba.

    Ayda sadece 15 TL'ye yurtiçi her yöne 3.000 SMS!

    Paketten faydalanmak için sadece "3000" yazıp 5150'ye ücretsiz SMS göndermen yeterli.


    Onaysız tanımlandıysa ipe ipe alırsın. Keşke twitter'dan da yazaydın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • online islemler uygulamasindan paektin ne zaman alindiginin saat ve tarihini not alip cok kaliteli operator olan turk telekom musteri hizmetlerini aramanizi tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ilk olarak müşteri hizmetlerine bıraktığım şikayet kaydı, sonra twetterdan bıraktığım şikayet kaydına istinaden aradılar online işlemler mobil uygulaması üzerinden siz almışsınız diyor. Bende üstüne basa basa almadim desemde almışsın diyor. Farkında olmadan aldığımı varsayalım ben bu ürünü istemiyorum silin ve para iadesi verin diyorum öyle birşey GSM şirketlerinde mümkün değil diyor. Kafayı yiyeceğim ya. Arkadaşlar bir akıl verin, kullanmayacağım bir şeyin parasını geri alamıyorum ne yapmalıyım. Numara taşıyacağım deyince bile şu kadar cayma bedeli vs vs sayıyor herhangi bir para iadesi vermiyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sssss5 -- 10 Aralık 2019; 14:0:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssss5 S kullanıcısına yanıt
    online işlemlere sizden başka giren var mı android cihazlarda girer girmez bildirim ekrana düşüyor sana özel bişi de olabilir
  • sssss5 S kullanıcısına yanıt
    Tek yapman gereken hatti bir an önce degisdirmek. Böyle böyle borçlari kapamaya calisiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 24 Aralık 2019; 16:2:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssss5 S kullanıcısına yanıt
    Merak ettim ve uygulamaya baktım, uygulamada olan tek sms paketi bu.


    Kendiliğinden 9TL karşılığı 3000sms tanımlandı.( Para iadesi alındı)

    Yanlışlıkla aldığını düşünüp 500 yerine 3000 tanımladılar herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 10 Aralık 2019; 17:19:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır ben menülere girip sms paketi falan almadım. Ekrana bildirim olarak gelip farkında olmadan dokunduysam onu bilemem. Ama evde telefonu kurcalayacak kimse yok. Bu işin içinde farklı bir iş var. Ama Türktelekom'un tavrı çok kötü satılan mal geri alınmaz modundalar. Kardeşim kullanmadım ben bunu istemiyorum diyorum utanmadan faturaya yansıtıyorlar. Ortada haksız bir kazanç var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şükür para iadesi aldık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sssss5 -- 24 Aralık 2019; 10:51:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssss5 S kullanıcısına yanıt
    15gun sonuda . Kardesimin hatta sorun olunca 4gune halletmislerdi ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom 2 ay önce arayanıbil plusa üye yaptı isteğimiz dışında. Twitterda da bu yince çok şikayet vardı. Kabul etmediler. 17 TL'yi aldılar. Sonra ben tüm hatları Vodafone yaptım. Kaybeden kendileri oldu. Sizi hatalı bulacaklardır. Onlarda öyle bir kafa var. Hiç altyapı olmayan yerde sorun sim karttan telefondan VS derler hata bizde demezler. Geçmiş olsun ne diyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kime neyi geri vereceğini iyi biliyor bu telekom
  • 09.12.2019 tarihinde hatta müşteri temsilcimiz tarafından hatalı olarak Dev 3000 SMS Paketi tanımlanmış olup, 09.12.2019 tarihinde iptal edilmiştir. Şirketimiz, müşteri temsilcilerimizin müşterilerimize kaliteli hizmet verebilmesi konusunda büyük hassasiyet göstermekte ve bu yönde gerekli tüm tedbirleri almaktadır. Müşteri temsilcilerimiz bilgi ve hizmet kalitesi açısından Şirketimizce sürekli olarak denetlenmektedir. 09.12.2019 tarihinde müşteri temsilcimiz tarafından Dev 3000 SMS Paketinin hatalı olarak tanımlanması ile ilgili hatalı işlem yapıldığı tespit edilmiştir. Yapılan hatalı işlem için Dev 3000 SMS Paketinin ücreti silinmiştir. Bilginize sunarız.


    Ne alaka yaaa. 😂😂 2 defa şikayet kaydı oluşturdum tespit edemediniz ve siz almışsınız deyip para iadesi vermediniz. Btk üzerinden şikayet yazınca böyle bir cevapla geri dönüş yapıyorlar ne kadar tuhaf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.