Şimdi Ara

Arabanın önü niye basılır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
4.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar soru net. siz de görmüşsünüzdür. trafikte veya paylaşılan resimlerde görüyorum sık sık, adam arabasının önünü basmış kıç tarafı kalkık, bu ne saçma bir uygulamadır? araç sanki sürekli yokuş aşağı iniyormuş gibi hiç bir mantığa uymuyor, arabanın tüm dengesi bozuluyor. birisine neden yaptın diye sorduğumda hoşuma gittiği için, daha güzel görünüyor bence falan demişti. ki bence gayet çirkin duruyor.

    bir amacı var mı bu uygulamanın? yoksa Allah akıl fikir versin diyorum sadece.



  • Bu olay ne aerodinamiyi artırır ne yol tutuşu. Zaten böyle abuk subuk araç basan kişiler 30-40 km hızı geçemeyip, en ufak kasiste tüm trafiği durdurarak geçiyorlar ve bundan zevk alıyorlar.

    Bana göre rahatsız bir tayfa.

    Not, aracı az da olsa bastığınızda aldığınız yol tutuş hissi aldatıcı olabilir. Süspansiyonun çalışma aralığı kısalırsa dalgalı yollarda beklemediğiniz anda yoldan kopabilir araba. O yüzden spor yay ve amortisörü birlikte kullanın.
  • Ön basık arka kalkık, 5cm flanş, borbet jant, v kanallı petlas lastik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevabını vermiş hoşuna gidiyormuş. keşke sadece basmakla kalsalar çevreye rahatsızlık vermiyor
  • alttan hava gaçmasın diye önü basarsın. alta gaçanlar çabuk çıksın diye arkayı kaldırırsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 6 Aralık 2019; 15:59:31 >
  • Ferrari sürüyormuş hissiyatı alıp komik duruma düşmek için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu apaçilikten ama apaçi olmayanlarda sırıtmadan basıyor aracı bende basmayı düşünüyorum altı çok yüksek aracın eşit miktarda abartmadan hem ön hem arkayı indirticem biraz yoksa rüzgarlı havalarda otobanda araç korkutuyor 100 km civarı.
  • Bide o lastiği sağa sola çevirince çamurluk nasıl parçalamıyo onu çözemedim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Crest

    Çoğu apaçilikten ama apaçi olmayanlarda sırıtmadan basıyor aracı bende basmayı düşünüyorum altı çok yüksek aracın eşit miktarda abartmadan hem ön hem arkayı indirticem biraz yoksa rüzgarlı havalarda otobanda araç korkutuyor 100 km civarı.
    3,5 cm alçaltan spor yay taktım. Ön arka eşit miktarda basıldı. Aracı tanıdığım için ben fark ediyorum ama dışarıdan bakan birisi anlamaz.

    Apaçilik yapmadan en iyi yol bu. Aracın yol tutuşu artıyor, fren yapınca öne yığılma azaldı daha stabil duruyor ve fren mesafesi kısalıyor. Süspansiyonlar biraz sertleşti ama. Çukur ve yol bozukluklarında fren daha çok basmak gerekiyor mutlaka.
  • PatlıcanMusakka kullanıcısına yanıt
    Benim araç için maalesef spor yay bulmak oldukça güç R19 var arkası torsiyon zaten torsiyondan düşürtücem birde jantları değiştirmeden bir ebat daha geniş lastik takmayı düşünüyorum.
  • Zevk meselesi
    Arabanın önü niye basılır?
  • bahsettiğim tam olarak şu yukarıdaki şahine yapılan işte

    kusura bakma da böyle zevk falan olmaz bu tamamen saçmalık. aracın tüm dengesi altüst. zaten orjinal hali bile yolda zor duruyor o aracın.
  • Aerodinamiğe katkısı var yalnız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşırı hızda önü kalkmasın diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apaçi itemlerini tamamlamak için hocam. Kızlar direk düşüyomuş diyola bir de
  • Bence tam tersi olmalı. Şahlanmış at gibi gösteriyor.

    Arabanın önü niye basılır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En ufak bir parçada kartelli kırıyorlar arabanın alçak olması yol tutuşunu arttırır ama eşit miktarda ve doğru ekipmanlarla olması gerek onu basip arkayı kaldirirsan virajlarda aracın arkası senle gelir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle Mercedes olmak üzere Sedan araçların çoğu öne doğru basıktır. Şahinciler abartsa da dikkat edin ön taraf daha aşağıda aerodinamiden dolayı.
  • Döt kalkık seviyor adam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koltuğu geri yatırma ile kaybolan ön görüşü geri kazanmak için.
  • Bu olay ne aerodinamiyi artırır ne yol tutuşu. Zaten böyle abuk subuk araç basan kişiler 30-40 km hızı geçemeyip, en ufak kasiste tüm trafiği durdurarak geçiyorlar ve bundan zevk alıyorlar.

    Bana göre rahatsız bir tayfa.

    Not, aracı az da olsa bastığınızda aldığınız yol tutuş hissi aldatıcı olabilir. Süspansiyonun çalışma aralığı kısalırsa dalgalı yollarda beklemediğiniz anda yoldan kopabilir araba. O yüzden spor yay ve amortisörü birlikte kullanın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.