Şimdi Ara

LG OLED B9 Kullanıcıları (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
662
Cevap
17
Favori
42.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OLED B9 TV dahili oynatıcısı aşağıdaki Dolby Vision video dosyası sorunsuz oynatıyor. Sadece bir sefer ileri sararken attı sonra bir sıkıntı olmadı.

    Dune.2021.2160p.HMAX.WEB-DL.DDP5.1.Atmos.DV.MP4.x265-DVSUX.mp4

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Series X'de 4K 120 FPS açık iken oyundan çıkıp ana menüye (konsolun ana menüsü) döndüğümüzde birkaç saniye ekranda tuhaf bir görüntü beliriyor. "Anlık oyun yanıtını" kapatınca ise bu görüntü meydana gelmiyor. Bir fikri olan var mı acaba?

  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    "Anlık oyun yanıtı"nı destekleyen ortamdan çıktığınız için meydana gelen saniyelik bir görüntü toparlanması durumu oluyor; bunu mu kastediyorsunuz acaba? Bunun olması normaldir; zaten anlık oyun yanıtı özelliğini kapatınca bu durumla karşılaşmadığınızı kendinizde keşfetmişsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Evet, bu herkeste böyle mi acaba bunu merak ediyorum. Bu ileride televizyona zarar verir mi? Kapatayım mi?

  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Herkeste bu şekilde olduğunu varsayıyorum. LG anlık görüntüyü dondurup arka planda bu işlemi yaptırabilirdi ama gerek duymamış. Şahsen zarar verebileceğini de düşünmüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Hocam LG B9 PLA ve SLA modelleri için Xbox 120hz Dolby Vision güncellemesi hakkında bilgi var mı? Son gelişmeler nedir. Gerçi bende hala Xbox One X var. Ama yine de gelirse çok iyi olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cchacalls kullanıcısına yanıt
    Bende de hala One X var; yeni nesile dahi o özellikte bir oyunun çıkması zaman alacağı için bu sorunun cevabını bulmak oldukça zor olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cchacalls kullanıcısına yanıt
    Xbox series x ile b9 kullaniyorum. Xbox cihazda dolby vision aktif edilebiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkür ederim harika haber. Sizde ki B9 un tam modeli nedir ? Bende ki 55B9 PLA. Bunun birde SLA olan modeli mevcut.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cchacalls kullanıcısına yanıt
    65b9pla

    Polonya uretimi olan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam müsait olduğunda TV nin yazılım versiyonunu da yazabilir misin rica etsem. Biz daha 2 önce az yukarıda tayaydin hocam ile gelir mi gelmez mi muhabbeti yapmıştık. Gerçekten şu anda şaşırdım. Güzel haber teşekkür ederim.
    Bu arada 4K 120 hz Dolby Vision aktif değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cchacalls -- 16 Aralık 2021; 22:18:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Software_File(Version_05.20.06).zip
    Yeni güncelleme geldi. 27/12/2021 tarihli, yaklaşık 975 MB olan 05.20.06 güncellemesi için sürüm notu aşağıdaki gibidir:

    Detailed applicable model list : Please check with reference Tab exactly

    * SW information
     
    1. Improvement
    We kindly inform you that service updates are to be carried out to provide you with quality services.
    [Update Schedule]
    Starting from December 15, 2021 (BrE: Starting from 15 December 2021)
    [Details]
    1) Improvements in convenienc
    - You can add your WashTower to the Home Dashboard using LG ThinQ.

    - You can hide the "No Signal" message that pops up on the screen displayed when there is no video input signal
    - With DRM-related compatibility enhancements, the problems of some videos not being played in some applications have been fixed (applicable to certain countries and applications only).
    2) Others

    - You will be asked to select either LG ThinQ or Google Assistant to use the voice recognition feature.
     
    2. Applicable model list
    55SM9800PLA
    65SM9800PLA
    55SM98007LA
    65SM98007LA
    49SM9000PLA
    75SM9000PLA
    86SM9000PLA
    55SM9010PLA
    65SM9010PLA
    55SM90107LA
    65SM90107LA
    49SM90007LA
    75SM8610PLA
    49SM8600PLA
    55SM8600PLA
    65SM8600PLA
    49SM86007LA
    55SM86007LA
    65SM86007LA
    49SM8500PLA
    55SM8500PLA
    65SM8500PLA
    82UM7600PLB
    86UM7600PLB
    82UM7650PLA
    OLED55B9PLA
    OLED65B9PLA
    OLED55B97LA
    OLED65B97LA
    OLED55B9SLA
    OLED65B9SLA
     
    3. Release History
    [03.50.90]
    1. To improve WISA audio output issue.
     
    [03.60.04]
    1. Amazon Alexa service ready. Need to download "Amazon Alexa" app from LG Contents Store.
    (USA, Canada, Mexico, France, Germany, Spain, United Kingdom, Austria, Ireland, Italy, Australia, India, New Zealand, Japan)
    (This Service will be available soon)
    2. Improving Youtube voice service
    3. Adding sound bar to Home dashboard
    4. Fixed minor bugs.
     
    [03.60.05]
    1. Picture Quality Update.
     
    [03.60.19]
    1. Apple AirPlay 2 & HomeKit service
     
    [03.60.35]
    1. To improve OLED motion operation issue
     
    [04.70.04]
    1. TV Voice assistant using mobile LG TV plus App
    2. Adding Voice assistant feature in Netflix
    3. Enhancement to Amazon Alexa service
    4. Enhancement to Home Dashboard
    5. Other bug fixes and stability improvements

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Software_File(Version_05.20.15).zip

    Yeni güncelleme geldi. USB'den manuel yüklemek isteyenler LG Türkiye resmi web sitesinden indirebilir. 18/02/2022 tarihli, yaklaşık 975 MB olan 05.20.15 güncellemesi (WebOS 4.9.5-10) için yayınlanan sürüm notunda iyileştirme ve yazılımda küçük hatalar düzeltildiği yazmaktadır. Detaylı bilgi için LG'nin diğer ülke web sayfalarına ve yabancı forumlara da bakmak gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 24 Şubat 2022; 15:33:3 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar son birkaç gündür dahili uydu alıcısında sürekli sinyal yok hatası alıyorum acaba benim antenden mi kaynaklı yoksa TV'den mi kaynaklı (kronik sorunları olabilir belki)? Bazen kendiliğinden geliyor bazen anteni oynatmayla geliyor. Antenin orada kediler boğuşuyor bazen onlar da etki etmiş olabilirler.

  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt

    Ben uydu alıcısını kullanıyorum hocam bir sıkıntı görmedim üstelik son güncellemeyi yaptım. Tv nin giriş kısmında bir sıkıntı olmuş olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt

    lnb ye giren f konnektörü kes tekrar bağla . muhtemelen sorun kabloda .

  • Software_File(Version_05.20.30).zip

    Yeni güncelleme geldi. USB'den manuel yüklemek isteyenler LG Türkiye resmi web sitesinden indirebilir. 28/04/2022 tarihli, yaklaşık 975 MB olan 05.20.30 güncellemesi (WebOS 4.9.5-13) için yayınlanan sürüm notunda iyileştirme ve yazılımda küçük hatalar düzeltildiği yazmaktadır. Detaylı bilgi için LG'nin diğer ülke web sayfalarına ve yabancı forumlara da bakmak gerekir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 55B9PLA model televizyonumda, bugun yaptigim kontrolde 20 e yakin ölü piksel farkettim. Farklı renklerde sayı değişiyor, özellikle ekranın köşelerine yakın yerlerde. İlan açmıştım satmak için, çok şükür alıcı çıkmadan ben farkettim, kimseye mahçup olmadık. 3-4 ay önce yaptığım kontrolde mavi veya yesil renkte belli olan sadece 1 ölü piksel vardı.

    Yakın zamanda kontrol eden var mı televizyonunu veya boyle bir sorunla karşılaşan? Servis çağıracağım hafta içi..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wNchstR W kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Kış sonu benimde başıma geldi. Panelimden memnumdum, garantisi de devam ediyordu. Aynı dediğiniz gibi kenarlarda; günlük içerik izlerken hiç de belli etmiyordu. Belli aralıklarla ben de kontroller yapıyordum, her hangi ölü piksel görmemiştim. Kışın bir ara TV izlerken voltaj dalgalanması hissetmiş, TV'yi kapamıştım. Hemen ardından kontrol yapmayı unutmuştum. O zaman gerçekleşmiş olabilir. Akım korumalı uzatma kullanıyordum oysa... Belki uydu girişinden kardan dolayı parazit almış olabilir. Günlük kullanımda sorun da oluşturmadığından garanti süresini de göz önünde bulundurarak kar kıyametin yerden kalkmasını bekledim. Sonra servis çağırdım, piksel testi ile ölü pikselleri gösterdim panel değişecek dediler. Aldılar 4-5 gün sonra paneli değiştirip getirdiler. Yalnız kullanım sayacını sıfırlamıyorlar. Göndermeden önce veya geldiğinde bir şekilde servis menüsüne girip fotoğraf alın. Satarken de belirtirsiniz. TV'nizin garantisi devam ediyor ise sorun yok; OLED TV'lerde panel=TV demek. Panel değiştiğinde sanki ikinci el değil sıfır ürün satıyor gibi olacaksınız. Eski panelin hakkını vermiş, pandemi dönemi dolu dolu kullanmıştım. Ben şu an TV'im yenilenmiş gibi görüyorum.

    LG OLED B9 Kullanıcıları LG OLED B9 Kullanıcıları LG OLED B9 Kullanıcıları

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Burak Bey’den +3 yıl uzatılmış garantisi var, ama henuz kendi garantisi de bitmedi. Persembe gunu servis cagiracagim, buyuk ihtimalle panel degisimi olacak. Zaten dediginiz gibi, panel aslinda direk tv oledlerde.

    Panelim kusursuzdu, ölü pikseller cikti. Umarim gelecek olan panel sorunsuz olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.