Şimdi Ara

Türknet Pişmanlıktır, Türknet Strestir,Türknet Netsizliktir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
1.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, öncelikle konuyu açma sebebim arızamın düzeltilmesi vs değil çünkü geçtim artık onlardan, konunun tek amacı Türknet e üye olacak bir insanı bundan kurtarmak amaçlıdır. Neden mi?
    1-ilk sorun hız artırmak istediğimde oldu hattım 96 mbit desteklemesine rağmen 35mbit daha fazla hız alamayacağım söylendi, daha sonra forumda ki yetkili şahıs(şimdi msjlarımı görmezden gelese de) o zaman sorunu çözüp yüksek hızı tanımlattı,
    2- statik ip alayım dedim 2 gün bekledim gene yetkili şahıs yardımıyla ancak tanımlandı..

    Gelelim asıl sorunlara;

    1-haftasonu akşamları internet kullanmam diyorsanız tam size göre bir iss Türknet çünkü istesenizde kullandırmıyor,aşağıda resimleri ekleyeceğim..
    2-Yaklaşık 3 gündür internetim yok özellikle buradaki yetkili şahıs mesajlarımı görmezlikten geliyor, arıza kayıtlarına modemi yeniden kurun diye cvb geliyor..

    Siz diyorsanız ki ben sabrımı ve sinirimi test edeceğim vede zamanım bol buyrun Türknete gelin, şaka yapmıyorum..İlk Baştada dediğim gibi konuyu açmamın tek sebebi ne kadar insana ulaşır ve bundan kurtarırsam o kadar iyidir düşüncesi..karar sizin..
    Tam bu mesajı yazarken aradılar arıza kaydına istinaden ve aynen şu dendi"MESAİ SAATLERİNDE EVDE DEĞİLSİNİZ SİZİ ARADIĞIMIZDA HEP İŞTESİNİZ (08.00.-18.00) YANİ BEYİM DİYOR Kİ NORMAL İNSANLAR GİBİ NEDEN İŞE GİDİYORSUN, SAAT VERİN EVDE OLAYIM DEDİM, SAAT VEREMİYOR" PESSS...Ayrıca 48 saat daha inceleyeceklermiş anlayacağınız komple haftayı internetsiz kapattık
    Haftasonu kablolu test tanımlı hız 85 mbit ken
    Türknet Pişmanlıktır, Türknet Strestir,Türknet Netsizliktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykk07 -- 27 Kasım 2019; 17:21:14 >







  • Sorunu çözemiyorlar. Twitter ve DH deki destek başlığında cevap bile vermiyorlar. Başkalarına cevap veriyorlar. Anlamadım bu nasıl bir firma?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    Sorunu çözemiyorlar. Twitter ve DH deki destek başlığında cevap bile vermiyorlar. Başkalarına cevap veriyorlar. Anlamadım bu nasıl bir firma?
    ilk 2 gün bana siz onlinesınız buradan gözüken bir sıkıntı yok dediler, daha sonra türktelekoma arıza açtılar ve gelen mesajda arıza olduğu ispatlandı..internetim yok dediğim ve modem statüs resimlerini gönderdiğim halde bana onlinesınız diyen bir firmadan pekte bir şey beklememek lazım, buradaki yetkili işine geldiği gibi bakıyor benim bu arızamla ilgili neredeyse hiç ilgilenmedi bile.. onlarada bir şey demiyorum artık sonuçta kötü de olsa bir malları var ve satmaya çalışıyorlar, tek amacım sattıkları bu hizmetin kötü olduğunu abone olmayı düşünen insanlara duyurabilmek..yabancı dil dersi alıyorum online olarak cep telefonunda internet kalmadı,sözde evimizde süper hızlı internet var, ping tracert testi yapmıştım daha önce hemde istedikleri gibi sonuç dediğim gibi çıkınca bir daha yapın diye cevap geliyor..neresinden bakarsan saçma sapan şeyler, inşallah kısa süre de kurtulacağım




  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim.

    Sizinle daha önce yine sorununuz ile ilgili iletişime geçmiş ve sorununuzun çözümünde önemli rol oynamıştım. Size farklı konuların altından da yazmıştım ancak görmemiş olabilirsiniz. yine yardımcı olmak istiyorum. Bana bu durumu PM üzerinden tekrar müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz? Çünkü PM kutumda size ait bir mesaj yok. Göremiyorum...

    Sizin sorununuz için açtığınız destek kayıtları ile ilgilenen arkadaşlarım da sizin gibi aynı mesai saatleri içerisinde çalıştığı için size ulaşamıyor olabilir. Bu yüzden kaydınızı güncellerken bu bilgiyi size veriyorlar. Siz bana PM üzerinden ulaşırsanız ben size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bugün size detaylı bir PM attım, siz sonra foruma girip destek sayfalarına cvb yazmanıza rağmen benim PM görmezden gelndi, neden sorun devam ediyor, muhtemelen çözülecek olursa o zaman görüp cvb yazacaksınız..
    Okuyanlar görüyordur 5 gündür internet yok, destek hiç yok..
    Sabah arıza için gelen kişi modeme kurulum yapmaktan bile bir haber biriydi, nasıl yapıldığını ben gösterdim sonuç ne arıza giderilemedi :))
    Okuduğunuz gibi Türknet e abone olursanız internet kullanamazsınız ve destek hiç bulamazsınız, sonuna kadar bu konu up yapacağım, insanlar görsün

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cumartesi günü yani tam 1 hafta sonra internetim açıldı, tt ekipleri sorunu çözdü, ancak akşamları hız düşümü devam ediyor, buna türknet müdahale edemiyor o yüzden arıza kaydı açma gereği duymuyorum(kullanmadığım günlerin bedeli iade edilecekmiş)
  • ykk07 Y kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, gönderdiğiniz her mesajı yanıtsız bırakmamaya çalışıyoruz. Araya hafta sonu girdiği için anlık dönüş sağlayamadık. Bu konuda anlayış göstermenizi rica ederiz.

    Evet, akşam yaşanılan hız kayıplarının sebebi yerel operatör tarafının kurduğu santraldeki cihazların kapasite sorunundan kaynaklanıyor. İnternetin yoğun olarak kullanıldığı prime time'da santraldeki cihazlar bu yoğunluğu kaldıramadığı için hızlar düşebiliyor. Ne yazık ki bu duruma müdahale edemiyoruz. Onları beklemek zorundayız.
  • Dün itibariyle sıfır başvuru yaparak ttnet e geçtim, türknet e iptal dilekçesini gönderdim,
    Ttnet 50 mbit sınırsız paketi aldım, fiyat olarak 35 TL fark var arada, Peki kalite, ping ve hız olarak fark var mı derseniz cevap aşağıdaki resimlerde.
    Ttnet 50 mbit paketi, kablosuz olarak yaptığı test ping ve hız
    Türknet Pişmanlıktır, Türknet Strestir,Türknet Netsizliktir.

    Gelelim 85 mbit hız tanımlı türknetin kablolu olarak yaptığım hız ve ping testine,
    Türknet Pişmanlıktır, Türknet Strestir,Türknet Netsizliktir.

    Hız ve ping ile ilgili şikayetlerde türknet ten aldığım cvb ttnet kaynaklı olduğu ve müdahale edilemeyeceği yönündeydi..
    Başta demiştim ya 35 TL fark var diye, bence buna değer, arıza da 1 hafta beklememek, parasını ödediğin hızı tam olarak almak ve kafa rahatlığı için..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykk07 -- 4 Aralık 2019; 13:30:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 22sinde başvurdum(turktelekomu iptal edip) 29 unda kuruldu 36saat sonra açılacak dendi. 30unda aradım 2sine kadar genel arıza dendi. 2 sindenaradım kayıt açtılsr. 3unde aradılar oldu dediler olmadı yine aradım kayıt oluşturdular. 4unde bugun aradım 11.12.19 a kadwr genel arıza var dediler arkadaşlar Belamı verselerdi de başvurmasaydm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MertAyaar

    22sinde başvurdum(turktelekomu iptal edip) 29 unda kuruldu 36saat sonra açılacak dendi. 30unda aradım 2sine kadar genel arıza dendi. 2 sindenaradım kayıt açtılsr. 3unde aradılar oldu dediler olmadı yine aradım kayıt oluşturdular. 4unde bugun aradım 11.12.19 a kadwr genel arıza var dediler arkadaşlar Belamı verselerdi de başvurmasaydm
    nediyeyim hocam çok geçmiş olsun, ben prime time zamanda zaten interneti kullanamıyordum sayfa açmıyordu, imkanınız varsa başka firma ile görüşün hangi firmanın altyapısı varsa onu tercih edin, inanın evde internet olmadığını anlatmam 3 gün sürdü türknete ondan sonra ekip yönlendirdiler, liseliler gibi chat yaptık bol bol, arıza varsa hele ki geçmiş olsun..
    insanın psikolojisini bozuyorlar,dün acaba hızım düşecek mi diye her saat test yaptım ttnet de ve hep aynıydı..




  • ykk07 Y kullanıcısına yanıt
    Valla yayıncılar patır kütür kullanıyor. Reklam için kendilerini güzel gösteriyorlarmış demek ki olaya bak müşteriler de ağlasın. Neyse kötüler oldukça iyilerin değeri bilinir kötüler olmasa ne yaparız yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MertAyaar

    Valla yayıncılar patır kütür kullanıyor. Reklam için kendilerini güzel gösteriyorlarmış demek ki olaya bak müşteriler de ağlasın. Neyse kötüler oldukça iyilerin değeri bilinir kötüler olmasa ne yaparız yoksa
    aynen hocam umarım sizde en kısa sürede sorunsuz bir internet kullanırsınız
  • Sözde iptal faxı dan 24 saat sonra arıyorlardı (sitelerinde yazan bu) 96 saat oldu arayan soran yok, 7 günü her türlü tamamlamaya çalışıyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ykk07 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal dilekçeniz bize ulaştığında kontrol ederek sisteme yüklüyoruz. Ve ardından 7 gün içerisinde sizi arayarak sözlü onayınızı alıyoruz. Dilekçenizi kontrol edebilmem için PM üzerinden GSM numaranızı iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim size msj attıktan 5 dk sonra dönüş sağlandı, siz olmasanız bu forumda Türknet hepten bitik durumda, ben size yardımlarınız için teşekkür ederim, siz de en nihayetinde bir çalışansınız, firmanızı savunuyorsunuz, keşke Türknet Biraz size benzese..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.