Şimdi Ara

Sony Interactive Entertainment, Güneydoğu Asya'daki İlk Geliştirme Stüdyosunu 2020'de Açıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
52
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Sony Interactive Entertainment, Güneydoğu Asya bölgesindeki ilk geliştirme stüdyosunu gelecek sene içinde Malezya'da açacaklarını duyurdu.
     
    Malezya stüdyosu Guerrilla Games, Insomniac, Naughty Dog, Sucker Punch ve diğer Sony Interactive Entertainment Dünya Geneli Stüdyolarına özel oyunlarda sanat ve animasyon yönünde yardımcı olacak.
     
    Malezya İletişim ve Multimedya Bakanı Gobind Singh Deo konu ile ilgili olarak "Stüdyonun kuruluşu ile birlikte, Malezya, yerel ve bölgesel oyun endüstrisinde daha fazla olanak yaratmak için Sony Interactive Entertainment Dünya Geneli Stüdyoları ile yakın bir şekilde çalışacak. Hep birlikte, Malezya'daki yaratıcı yetenekleri daha iyi bir duruma getirmek için çalışacağız ve yerel eğitim tarafındaki dostlarımızla yeni ortaklıklar kuracağız. Ülkemizdeki endüstrinin hızla büyümesine katkıda bulunacak." dedi.
     
    Sony Interactive Entertainment başkan ve CEO'su Jim Ryan konu ile ilgili olarak "Etkileyici yetenekler, enerjik bir oyun ekosistemi ve hükümetin desteği; Malezya ile ortaklığımızı bir üst seviyeye taşımaya karar vermemizin ana nedenlerini oluşturuyor." dedi.








  • Şu mobil oyunlar olmasaydı konsol satışları 2 kat daha fazla olurdu. Oyun anlamında en hızlı para mobil oyunlardan kazanılıyor artık. Buna rağmen Sony ve Microsoft daha az kar elde etmelerine rağmen klasik konsol kültürünü devam ettiriyor helal olsun. Onlarda olmasa ne yapardık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Şu mobil oyunlar olmasaydı konsol satışları 2 kat daha fazla olurdu. Oyun anlamında en hızlı para mobil oyunlardan kazanılıyor artık. Buna rağmen Sony ve Microsoft daha az kar elde etmelerine rağmen klasik konsol kültürünü devam ettiriyor helal olsun. Onlarda olmasa ne yapardık.
    Mobil oyuncu kitlesi ile pc-konsol oyuncu kitlesinin çok farklı olduğunu nintendo switch kanıtladı bence.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.