Şimdi Ara

Volvo V40 mı Golf 7 mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
4.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt
    Parça konuşmak için daha oldukça genç bu araçlar. 15 yaşında değil en fazla 3-5 yaşında araçlar sonuçta. Servis olarak da aralarında pek bir fark yoktur. Eğer yetkili servis diyorsanız orası başka; kimisinin 2000 tl'ye yaptığı bakımı kimisi 1200'e falan yapıyor. Kampanyaları vs. takip etmekle alakalı.
    Dediğim gibi özel servis kısmında aralarında pek bir fark olmayacaktır.

    Yakıtı kıyaslarken aradaki motor gücü farkını unutuyorsunuz. Golf 1.0 TSI olan ise 110 hp, öbürü 152. Arada neredeyse %40 fark var. V40'ın en kötü yanı şehir içinde, ağırlığından dolayı bir üst segmentteki araçlar kadar yakması. İş uzun yola gelince 5-6 litre arasında çok rahat gezilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 7 Kasım 2019; 21:13:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılan Serdar

    Hadi ordan

    Burda sizin gibi fanboylarin övüp bitiremediği dandik TDI motoru da kullandım , V40 sahibi de oldum . İyi sallamissin yine çünkü V40 süspansiyon konforu fln yok , çok gergin ve sert bir araba ama sadece koltuk kalitesi tüm VW arabaları tokatlar. Çaktırmadan VW ovecegim diye ne söyleyeceğinizi sasirdiniz.

    Bu boktan arabaların hiçbirisinin fanı değilim sizin gibi ve dandik olanları da elestiririm tabi ki , zoruna mı gidiyor VW'e laf edilince

    Alıntıları Göster
    Konuştuğun kişi Golf'un tasarım sadece fotolarını gördükten sonra malzeme kalitesi geri gitmediyse premium'a göz kırpar demişti

    Hava yastığı koymuşlardır umarım malim premium marka ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    O zaman yeni sorularımla devam edeyim :

    150bin tl üzerinde araca para verip bu aracı özel servise götürecek kaç kişi vardır? Özellikle dsg li araç alıp özel servise giden kişi sayısı çok azdır bence. Volvo alan kişinin de özel servise gideceğini pek düşünmüyorum en azından araç 4-5 yaşından küçük ise.

    Güç olayına gelelim, motor gücü mü önemli yoksa verim mi önemli? 0-100 değerleri ve yakıt tüketim verileri hangi aracın avantajlı olduğunu net gösteriyor. C segmentte 1200kg araç varken neden 1400küsür kg araç kullansın ki insanlar. Yol tutuş, hızlanma ve frenleme ayrıca yakıt tüketiminde hafif araç her zaman avantajlıdır. Ayrıca hafif araç konforsuzdur demek de yanlış hani volvo ağır ama konforlu filan diyecekseniz diye söylüyorum. V40 ın bana göre tek güzel tarafı premium havası veren açık renk deri koltukları. Şahsi fikrim volvo premium bir marka da değildir.

    Hiç golf kullanmadım, golf fanı filan da değilim. Sadece konuya düşüncemi yazdım.




  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Sana birşeyler daha yazmanın nafile olduğuna kanaat getirdim. Tamam sen haklısın
  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt
    Konu sahibi -'yi +'yı ayırt edebiliyor, forumdaki VAG trollerini benden fazla görmüş birisi.
    Tek diyeceğim devam et, sana cevap vermeyi bırakmayı daha önce yapmalıydım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesajı okumamla üşümeye başlamam bir oldu bence siz de üstünüze kalın birşeyler giyin Silivri soğuktur,gerçi bu mesaj silinir.
  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt
    Eğer yetkili servise gidilecekse, Renault falan olmadığı sürece hepsi kazık. Volvo da kazık, VW de MB de kazık, bundan kurtuluş yolu yok maalesef. Bir de şu var, araba arıza çıkarmadığı sürece sadece bakımlar için özel servis gayet mantıklı bir seçenek. Servisten orjinal parçaları alır, yağınızı da alır gider özel serviste değiştirirsiniz. Yetkili servis kalitesinde işi çok daha ucuza halledebilirsiniz böylece.

    Yakıt tüketimine hiç girmek istemiyorum, golf'ün avantajlı olduğu bariz ortada. Hem motorun gücü daha az, hem de kasası daha hafif. Bu konu aracı alacak kişinin keyfine bağlı, yakıt tüketimini umursamıyor olabilir bilemeyiz.
    0-100'de V40 biraz daha hızlı, orayı tam anlayamadım. Ama 0-100'de şanzıman çok önemli. DSG'nin vites değişimdeki hızını hepimiz biliyoruz. Motorların gücü, hızlar 100'ü geçince belli etmeye başlıyor kendini.
    Hafif araç avantaj olduğu kadar, aracın altyapısı da en az onun kadar bir etken. Yanlış bilmiyorsam 1.0 TSI ile Golf'te torsiyonlu arka süspansiyon var, V40'ta tam bağımsız var en basitinden.

    Premium konusu da defalarca konuşuldu. Arabayı premium yapan şey nedir o bile kesin belli değilken şu premium şu değil demenin pek bir anlamı yok.




  • Teksen v40, fakat cocuk var veya planda varsa Golf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Hocam boşver boşuna yazıp çizmeyelim. Konu sahibi şayet bu iki araçtan birini alacaksa muhtemelen golf alıp çıkar. Ülkede birçok bu şekilde ikileme düşen aynı şeyi yapmıyor mu? En sonunda aracın değerini koruma kriteri öne çıkıyor ve hemen herkes vw tercih ediyor.

    Ben bu başarının tesadüf olmadığını düşünenlerdenim. Şimdiye kadar kullandığım en iyi şanzıman DSG idi. Sorunlu vs. oralara girmeyeceğim. Benim tanıdığım dsg sahiplerinde herhangi bir sorun yaşayan yok. Ben bu olayı biraz da kullanıma bağlıyorum. Belki de kronik sorunlu bir şanzımandır. Kesin bir yargıda bulunmam doğru olmaz.

    Karşılaştırma konusunda 1.0tsi de baz alınabilir 1.4 tsi de. 0-100 hızlanma tamam v40 8.3 sn görünüyor ama golf te 1.4tsi baz alınınca 9sn görünüyor. Ara hızlanmalarda iki aracın karşılaştırma testine bakmadım ama muhtemelen golf ağırlık ve hızlı şanzımanı dolayısıyla daha avantajlı. Kullanım keyfi zaten tartışmasız çift kavramalı şanzımana sahip golfte olacak. Yakıt tüketimi zaten ortada. Ayrıca 0km fiyatlarına bakılsa (şu anda v40 satışta değil bildiğim kadarıyla ama geçen seneyi baz alalım) v40 daha pahalıydı. Ama golf birçok konuda gerçekten parasının hakkını veriyor. En basit örneği kullandığım 2018 model corolladaki multimedya sistemi ile golfteki arasında çok fark var golf lehine.

    Neyse uzatmayalım daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi golf sahibi olmadım ama kullanmışlığım var. Diğer c segment hb araçlarla karşılaştırmışlığım var. Sorunsuzluğu bir kenara itersek golf motorları olsun şanzımanı olsun gerçekten keyifli ve verimli bir araç.




  • İngiliz dergilerindeki karşılaştırmalarda v40'ın sürüş kalitesini hiç beğenmemişlerdi. Bir İngiliz Fransız İtalyan bin € fazla verip rahatlıkla golf yerine v40 alabilir ama almadılar.
    Çok sevdalanmadıysanız eğer v40 alınmaz. Golf zannediyorum daha iyi bir araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Şimdiye kadar kullandığım en iyi şanzıman DSG idi. Sorunlu vs. oralara girmeyeceğim. Benim tanıdığım dsg sahiplerinde herhangi bir sorun yaşayan yok. Ben bu olayı biraz da kullanıma bağlıyorum. Belki de kronik sorunlu bir şanzımandır. Kesin bir yargıda bulunmam doğru olmaz.

    Karşılaştırma konusunda 1.0tsi de baz alınabilir 1.4 tsi de. 0-100 hızlanma tamam v40 8.3 sn görünüyor ama golf te 1.4tsi baz alınınca 9sn görünüyor. Ara hızlanmalarda iki aracın karşılaştırma testine bakmadım ama muhtemelen golf daha iyi olacak. Kullanım keyfi zaten tartışmasız çift kavramalı şanzımana sahip golfte olacak


    Hocam sen ne diyorsun allah aşkına ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • V40 son zamanlarda en çok hoşuma giden araç... dış dizayn beni benden aliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Süspansiyon konforu hariç her yönden v40. V40 cidden gergin ve sert bir araba, r-design falan olursa iyice sertleşiyor, çukurlarda dan dun vuruyor ama yol tutuşu çok iyi. Onun dışında, kaliteli ve şahsına münhasır bir araba olduğunu fazlasıyla hissettiriyor. Golf gibi basmakalıp arabalarla falan kıyas kabul etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky -- 9 Kasım 2019; 2:2:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam soyle ornek vereyim;
    forumda cam suyu olarak bile onerilen markalardan olan mazda, volvo ve subaru'nun sifir arac konusunda esamesi okunmuyor.
    acin konu icinde arama yapin, yetmezse aylik satis rakamlarina bakin, insanlarin tercihi ortada.
    ha bu arada, kimsenin hicbir markaya onyargili yaklastigi yok. uygun aracsa aliniyor. 3008 iyi aracti, millet pug kotu demeden aldi biniyor. rifter da keza oyle. passat makyajdan sonra diger markalarin c sinifi seviyesinde fiyattan koydugu icin o da populer. corolla'yi da yollarda bolca gorebilirsiniz. focus misal aptal satis politikasi yuzunden satmiyor, onyargidan degil. o sebeple cogunluga uymanizda bir sakinca yok.
    bu forumda insanlar baskalarinin parasiyla monopoly oynamayi sevdikleri icin atip tutuyor malesef.
    v40, 1.5 sene onceye kadar alinabilir bir aracti. kampanya fiyatiyla golf'ten iyiydi. o siralarda s60 da cok guzel fiyatlardan gidiyordu. ama simdiye bakinca golf tercih edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevap: binmek icin v40 satmak icin golf
    not: su halk araclarini bu kadar sisirmeyin sonra iyi niyetinizi suistimal ediyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkçe yazdım ama ne diyorum anlaşılmıyor mu? Anlamadığın yeri yaz başka dille anlatmaya çalışayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bütçede Volvo S60 ve Renault Talisman da bakabilirsiniz. S60 Advanced ve Talisman Icon 1.6 olursa iyi olur, üzmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TakemasterTR T kullanıcısına yanıt
    Baya yorumlar gelmiş hepsini okuyup dikkate alıyorum.İş biraz Vag kavgasına dönsede :)) Golf bakmayı bıraktım zaten filtre koyup yeni v40 düşerse bildirim gelmesini bekliyorum artık. İyice netleştirdim gibi.


    F30 dan sonra D sınıfı ihtiyacım kalmadı . Yaptığım Km ler çünkü artık D sınıfının konforunu isteyeceğim kadar uzun yollar olmuyor. Mümkün olduğunca Compact ve Donanımlı bir araç düşünüyorum. Ve birazda farklılık seviyorum açıkcası. Alfa Guilettaların içi bu kadar itici olmasa cok daha düşük bütçeyle Alfa düşünecektim ancak çok çirkin geliyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.