Şimdi Ara

Kia Yetkili servislerini nasıl bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar şikayet vara baktığımda en kıl olduğum şikayetler var baştan savmalar filan devamlı ücret geçirme politikası vs.Bu konuda beni aydınlata bilecek biri varmı keza yakın zamanda rio sıfır alma niyetim var servis ve satış sonrası destek ile ilgili şüphelerim var çok olumsuz yorumlar görüyorum çelikmotorla ilgili.

    Teşekkürler..



  • İyi bilirdik..Ta ki arac satisi yapamayana kadar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok kötüler. Aracım da paslanma oldu zerre ilgilenmediler. Kimseyi umursamıyorlar, satana kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Çok kötüler. Aracım da paslanma oldu zerre ilgilenmediler. Kimseyi umursamıyorlar, satana kadar.
    Hadi ya o kadar kötülermi bu satış sornası en önemli sorun aslında arabalarda.
  • Ben Bursa Şentürklerden çok memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yıl sorento kullandım. KİA yetkili servisini hiç iyi bilmem. ZALIMLAR VE YETENEKSİZLER. Kendi crdi motorlarından kendilerinin haberleri yok ve yetmediği gibi sürekli bir yerden geçirme derdindeler. Keçe değişmesi gerek mesela sana diyor ki motor komple açılacak rakam ne tutar belli değil :D gülünç.
  • Güleryüzlü ve yardımsever. Kullanıcının kesesini ve aracını düşünürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahibinin tavırlarına göre değişiyor çalışanlarının tavırları bayiden bayiye.

    Kartal İstanbuldaki bayii Tesla satıyor bu arada vizyon meselesi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikinci el alıcaksan servise hiç gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kör tuttuğunu severmiş misali
  • 5 yıldır yılda bir bakıma gidiyorum, bir problem yaşamadım (İzmit Kayalar ve Ankara Opal). Tabi kimse kapıda çiçekle karşılamadı ama beklediğimizi almış olduk sonuç olarak. Bakım süresi içinde eve bırakıp evden alsalar güzel olur, fakat yapmıyolar. Diğer markalarda var mı onu da bilmiyorum.
  • Aracı tanımıyorlar bir kere. Sanayideki ustam daha iyi bu konuda. Pek becerikli olduklarını da düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rio'mu 3 kere götürdüm servise çok memnun kaldım.
    Hatta şikayetim olmamasına rağmen kapı tuşları silinmiş garantiden değiştirelim demişlerdi.
  • Kia iç malzeme kalitesi pek iyi değil diyorlar torpido şişme direksyonda soyulmalar oluyormuş kısa sürede ve garanti kapsamı dışında diyorlarmış böyle şeyler duyuyorum biraz şans işi ama insan işkilleniyor yinede.

    Mesela bu arkadaş ısrarla her paylaşımın altına kia resmi sayfalarına bu resimleri ekleyip devamlı gündem yapıyor iyide yapıyor böyle olmak lazım yoksa baştan savuyorlar herkes böyle hakkını savunsa daha düzgün iş yapmak zorundalar vallahi bu arakdaş beni kiadan soğuttu o derece 5 aydır aralıksız her postun altına yazıyor facebook twtitter farketmiyor :)
    https://twitter.com/MD12985128/status/1189799544504102912



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kikiemre61 -- 1 Kasım 2019; 3:22:24 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.