Şimdi Ara

Kabin degişimi yapıldıktan sonra degerler dustu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar herkeze bu hafta ıcı sokaktaki eskı kucuk dolabı yıktılar yenı saha dolabı dıyorum ona aktarım oldu kabloları yer altında kapakların altından elle baglayarak aktarım yaptılar calısanlar ellerıyle renk ayıklar gıbı bısıler yapıyorlardı o aktarımdan sonra kı modem degerlerı cok degıstı pıng felen cıkıyor anlamsızca bı bakarmısınız olaya rıca etsem ssler paylastım


    Kabin degişimi yapıldıktan sonra degerler dustuKabin degişimi yapıldıktan sonra degerler dustu



  • O kabının 1 hafta içinde faaliyete geçmesi çok çok zor en az 1 ayı bulur muhtemelen faaliyete geçmemiştir geçince düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    ılerleyen zamanda rayına otururmu hocam bosuna arayıp sımdı dert anlatmayayım bakım ekıplerı oturdugum yerın 3 ev ustunde kabıne baktım tıp 7 felen yazıyor adamların kapakları kaldırıp elle kablo ayaklamaları bıraz degısık geldı bıde bana
  • Hocam net birşey söylemek zor müşteri hizmetlerini aramak yerine bi Telekom müdürlüğüne gitmek daha mantıklı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada değişim var ama hat değerleri gayet güzel kopma gibi şeylerin yaşanmaması lazım snr benim 7.5 de ona rağmen günde 1 defa ya kopar ya kopmaz 😀 senin çok snr çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    sunu sorayım bırde ınp sembol ilk resımde 2 sındede 0 a 0 dıgerınde 0 a 3.5 bı anlam ıfade edıyormu o
  • gsbs1995 kullanıcısına yanıt
    Oralardan bende anlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Kopma olmuyor zaten onlıne oyunlarda pıng almıs basını gıdıyor hemen dusuyor ama neden bole bı degısıme ugradı anlam veremedım bıraz beklıyelım madem bakalım. ınternet gelmıs mı dıye modem arayuzune gırdım ben tam da o sırada gelmıs sansa dowland en yuksek 100 mb den gerı dogru dusmye basladı onceden 82 felen den dusuyordu

    alt tablodakı snr margın 37 38 36 felen olması lazım nıormalde hep oleydı
  • bugun bakım arıza ekıplerının yanına gıttım dedım bole bole dıye 444 1444 u ara daha ıyı olması lazım aslında dedıler arayınca belkı ordan bıle yapabılırler bızlık bısey de olmayabılır dedı bırı sızce arıyayımmı
  • gsbs1995 kullanıcısına yanıt
    Ping için bugüne kadar kimseye yardımcı olamadılar hocam ama yine de bir dene ani ping dalgalanmaları evdeki diğer kişiler de kullanıyorsa inteneti çıkabilir yani hat değerlerinde bir problem yok sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsbs1995 kullanıcısına yanıt
    Fast modu da değil ping yüksek çıkıyor değıl mı ?

    CMD yazın oraya Tracert 8.8.8.8 yapın sonuçları paylaşın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Hocam size nası anlatsam ki ping hız testinde bile çok çıkıyor alt tablodaki snr marginin 35 lerden 29 28 lere düşmesi ayrıca üst tablodaki hat zayıflaması değerleri çok değişime uğramış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Aynen pingte bi sıkıntı ve indirmelerde sorun var gibi sanki nereleri atmamı istiyorsunuz test yaptım foto atayım ama ipler gözüküyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsbs1995 kullanıcısına yanıt
    Sizin hattiniz sıfırlama yapılması lazım o zaman düzelir

    Interleaved 8 ms ile 40 ms arasinda mi daha iyi başlangıç ms olarak

    Fast Path 0 ile başlıyor

    Şuan sizin hat Interleaved modun da çalışıyor güncelleme ile Fast Path alınırsa sorun kalmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Nası olcak peki o iş ilk defa duyduğum kelimeleri söylediniz müşteri hizmetlerini aradım ben başka bisi diyorum o başka bişey diyor acaba şu şekilde yardımcı olma şansım warmi ss bırakayım
    Kabin degişimi yapıldıktan sonra degerler dustu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsbs1995 kullanıcısına yanıt
    Porta reset atmaları lazım veya güncelleme yapılması lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri ile konuşarak yaptirabilirmiyim bunu yoksa twetmi atmam lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsbs1995 kullanıcısına yanıt
    Mail atın

    ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr

    akdag.eniz@turktelekom.com.tr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Tamam bi şansımı deniyeyim bakayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Az once maıl attım bakalım donus olacakmı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.