Şimdi Ara

Delta Servis kargo dolandırıcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15.102019 tarihinde batarya arızası(şarjın çabuk bitmesi) nedeniyle xiamo mi5s cihazımı Delta Servis isimli yetkili servise gönderdim. Yurtiçi kargo ile servisin verdiği anlaşma kodu ile gönderdim. Batarya değişikliği yapılması için 958 tl fatura çıkardılar. Sebebi ise kasada bulunan izikler. Batarya değişmesi için önce kasa değişecekmiş, kasa değiştiği için ekranında değişmesi gerekiyormuş. Bende lanet olsun telefonu gönderin dedim. Dün telefonu almaya gittiğimde 7.62 tl kargo ücreti istediler. Bende bu dolandırıcılara inat kargoyu teslim almadım. Servisi aradım alıcı ödemeli gönderilmiş neden diye sordum.
    Aldığım cevap; şirket politikaları gereği cihaz servise ilk defa geliyorsa kargo ücreti müşteriye aitmiş. Tamam diyip kapattım. İnternetten biraz araştırınca başka müşterilerede aynı şekilde kargo göndermişler. İtiraz eden olursa susturmak için havale yapıyorlarmış.Servisi tekrar aradım ve yarın aranılacaksınız diye bilgi verildi. Bugün arayan bey önce beni sindirmeye çalıştı, tek seferlik birşey olmaz, bir daha gönderirsem para almayacağız falan dedi. İlgili mevzuattan ve maddeden bahsedince ne kadarmış kargo iban at ben yollarım dedi. Bunu üzerine görüşmeyi sonlandırdım.
    Arkadaşlar yasa gereği bulunduğunuz il sınırlarında yetkili servis yoksa, gidiş ve dönüş kargo ücretleri yetkili servise aittir. Bunu bilmeyen arkadaşlar el mahkum kargo parasını ödüyor vee yüzlerce müşteri olduğu hesaba katılınca büyük vurgun ortaya çıkıyor.
    Sizden ricam bu konuyu yukarı taşımanız ve bu sayede insanların bilinçlenmesini sağlamanız.
    Herkese teşekkür ederim

    İlgili Mevzuat :https://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.19783&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=sat%C4%B1%C5%9F%20sonras%C4%B1%20hizmetler

    İlgili madde :
    MADDE 10 – (1) Tüketicinin bulunduğu yerde yetkili servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonu sorumludur.

    (2) Tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir yetkili servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak tüketiciden nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez.

    Konuyu açtıktan sonra hesabıma kargo ücreti yattı. Akşam 6 gibi kargoyu almaya gittiğimde ücreti gönderici ödemeli olarak güncellenmişti. Bende havale ile gelen para ile bir çocuğa döner ısmarladım. 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gncsrc35 -- 25 Ekim 2019; 23:41:36 >







  • Aklıma delta force geldi. Ne oynardık...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyla ne alakası var şimdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kosünüs mü o kullanıcısına yanıt
    olsun hocam konu yukarı çıksında sorun değil
    konuyu açtıktan 5 dk sonra hesabima havale yapmışlar
    ama benim için para önemli değildi önemli olan burdaki haksız kazanç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firmaya maliyeti 2 lira bile olmayacak kargo ücreti için böyle yapıyorlar ise firmaya nasıl güvenilecek.. 1000 liralık malzemeden kar etmek için neler yapıyorlardır acaba :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.