Uzun uzadıya yazmak istemiyorum kısaca şöyle anlatayım 21 haziranda interneti dondurup 3 ay yurtdışına çıkıyorum ve geldiğimde öğreniyorum ki haziran faturam borca düşmüş. Onu ödedim sonra ay başında eylül faturası kesildi, anında ödedim ve 10dk sonra hızımın 128kbpsa düşürüldüğüne dair sms geldi. Yapacak bir şey yok deyip açma kapatma bedeline razı olarak müşteri hizmetlerini aradım borç açma talebi oluşturdular fakat bu kadar ne yapıyorsalar tam olarak 2 haftadır talep çözülemedi ve interneti kullanamıyorum. Her gün müşteri hizmetlerini rahatsız ediyorum, btkdan şikayet talebi açtım tam 10.gününde cevap vermeye tenezzül ettiler ona da cop paste yapmışlar sms ile bilgi verildi vs. vs. Şikayetvardan yazdım yine aynısı bilgi verildi, en yakın zamanda çözümlenecek deyip duruyorlar. Ne yapmam gerek bir akıl verin bana, komşumuzun internetini kullanıyorum 2 haftadır bıktım
Konu hakkında teknik bir bilgi paylaştılar mı?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme