Şimdi Ara

Porsche Taycan'ın daha uygun fiyatlı versiyonu tanıtıldı: Taycan 4S

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Geçtiğimiz haftalarda tanıtılan Porsche Taycan Turbo ve Turbo S, sahip olduğu özellikleri kadar yüksek fiyat etiketleriyle de konuşulmuştu. Daha uygun fiyatlı versiyonların da yolda olduğunu belirten Porsche hiç zaman kaybetmedi. Alman otomotiv devi aradan geçen altı haftanın ardından elektrikli sedan ailesini genişletti ve 2020 Porsche Taycan 4S’i tanıttı.



    Şimdilik Taycan ailesinin en ucuz versiyonu olan 2020 Porsche Taycan 4S’teki güç aktarma organlarının düzeni diğer modellerle aynı. İki elektrik motoru (önde ve arkada birer) Taycan 4S’e dört tekerlekten çekiş özelliği kazandırırken, arka akstaki motor iki ileri şanzımanla kombine edilmiş durumda.



    İki farklı versiyonla satılacak



    2020 Porsche Taycan 4S tek bir model olmasına rağmen iki farklı güç ve batarya seçeneğiyle satışa sunulacak. Standart versiyondaki elektrik motorları toplam 429 beygir güç (kalkış kontrolü ile 522 beygir) ve 640 Nm tork üretirken, tek katmanlı 79.2 kWh’lık batarya paketi de aracın çalışır halde kalmasını sağlayacak. Performance Battery Plus adı verilen üst versiyonda ise çift katmanlı 93.4 kWh batarya paketi ve toplamda 482 beygir güç (kalkış kontrolü ile 563 beygir) ve 650 Nm tork üreten motorlar bulunacak.





    2020 Porsche Taycan 4S’in her iki versiyonda da 0-100 km/s hızlanmasını 3.8 saniyede tamamlayacağı açıklandı. Maksimum hızları ise 250 km/s ile sınırlanmış olacak. Hatırlanacak olursa, Taycan Turbo’nun 0-100 km/s hızlanması 3.2 saniye sürerken, Taycan Turbo S versiyonu ise 2.8 saniyede bu hıza ulaşabiliyordu. 2020 Porsche Taycan 4S’in standart versiyonu 407 km, Performance Battery Plus versiyonu ise 463 km sürüş menziline sahip.



    Ayrıca Bkz.BMW yeni modellerde böbrek ızgarasını büyütmeye devam edecek



    2020 Porsche Taycan 4S diğer versiyonlarla aynı şarj altyapısını kullanıyor. 800 volt şarj sistemiyle donatılan Taycan 4S’in standart versiyonu maksimum 225 kW, üst versiyonu ise maksimum 270 kW hızlı şarj desteğine sahip. Bu da bataryaların uygun koşullar altında yüzde 5’ten yüzde 80 doluluk oranına 22 dakikada ulaşabileceği anlamına geliyor.



    2020 Porsche Taycan 4S’i Turbo versiyonlardan ayıran tasarım değişiklikleri arasında 19 inçlik Taycan S Aero jantlar ve kırmızı fren kaliperleri bulunuyor. ‘Frozen blue metallic’ gövde rengi de yine Taycan 4S ile karşımıza çıkıyor. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) özelliğine sahip LED farlar da elektrikli sedanda standart olarak sunuluyor.



    Gelelim fiyata. 2020 Porsche Taycan 4S’in standart versiyondaki başlangıç fiyatı 103 bin 800 dolar. Performans Battery Plus seçeneğinde ise bu fiyat 110 bin 380 dolara yükseliyor. Yüksek performansa sahip Turbo ve Turbo S versiyonlarının fiyatları ise sırasıyla 150 bin 900 dolar ve 185 bin dolar şeklinde açıklanmıştı.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri
    Daha uygun fiyatlı Porsche Taycan 4S tanıtıldı: İşte fiyatı ve özellikleri







  • 463 km iyiymis.

  • 103.000$ şimdi alırım işte. çok uygun fiyata çıkmış cidden.

  • Rengi güzel duruyor, performanstan ziyade menzil daha ilgi çekici geliyor bana.

  • ben hala elektrik motoruna nasil turbo oluyor, ordayim :)

  • Biz hala 100k’ya egea alalım. Dünyanın en iyi 5 ekonomisinden biriyiz diyenleri Lal etsin Allah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaB0 -- 14 Ekim 2019; 16:24:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu menzil nasıl ölçülüyor, Benzinli, mazotlu araçlardaki ortalama yakıt gibi belli şartlarda ölçülüyorsa, 407 km menzil 207 km ye düşebilir. Ona bakmak lazım, atıyorum 30km sabit hızla düz yolda 407km diye bir ölçüm varsa. Şöyle 150 km ortalama hızla otobanda menzili ölçmek lazım... Böyle bir araçla, otobanda 90km ye sabitleyip gitmek saçma olur.
  • ön tasarım leş gibi carreradan alıp yapıştıraydınız bari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mixenon

    Bu menzil nasıl ölçülüyor, Benzinli, mazotlu araçlardaki ortalama yakıt gibi belli şartlarda ölçülüyorsa, 407 km menzil 207 km ye düşebilir. Ona bakmak lazım, atıyorum 30km sabit hızla düz yolda 407km diye bir ölçüm varsa. Şöyle 150 km ortalama hızla otobanda menzili ölçmek lazım... Böyle bir araçla, otobanda 90km ye sabitleyip gitmek saçma olur.
    aynen katılıyorum.

    Zaten otobanda 90 a sabitleyip gideceksem neden porche alayım yada neden o kadar para vereyim.

    Al bi tane dizel clio 90 a sabitle git, kalan para ile dünyayı gez :)
  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    otobanda son hizda sarji tam doluyken 100km civari menzile sahip. hizi lineer artarken menzili logaritmik dusuyor malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.