Şimdi Ara

Yine Tır dorsesi Yine Ölümlü kaza ( FC5 ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
5.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GODLİİKEE

    Hocam Fiat reno Citroen pejo hyudia den nefret ediyorum. Türkiye piyasasına resmen geleceğin doğan slx lerini üretiyorlar. Canını seven bu markalara yonelmesin.
    Çok doğru diyosun hocam bende özellikle fransız arabalarını citroen pejo reno bunları beğenmiyorum. Geçen biri bana talismanı övüyor yahu evinden çıkmamış belli showrooma bile gitmemiş talismana bindim evet çok süslü güzel ama 225 bin tl boş paketi. Valla gider ikinci el bmw alırım 2013 2014 daha iyi renoya o para verilirmi ne bilim octavia falan alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mjordan2345 kullanıcısına yanıt
    225 bin mi hocam adam aklını yitirmiş bence. O paraya Mercedes e200 komp avagarde al arabaya bindiğini anlarsın. Yemin ederim sıfır reno pejo alan adamın aklından şüphe ederim. Yaw bunlar şirket taksici firma arabası. Kullanıcı arabası olamaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araba var arabacik var hatta bu markalar abartmıyorum essek niyetine binilecek arabalardir.Hic kimse audiyi alıp da firma da rente car da kolay kolay kullanamaz.İsterse 2030 model reno pejo olsun hiç bir zaman 2010 model BMW Audi Mercedes we olamaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayak işi görülsün gitsin yeter mantığı arabalardir.Kesinlikle kapıma yanastirmam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GODLİİKEE

    225 bin mi hocam adam aklını yitirmiş bence. O paraya Mercedes e200 komp avagarde al arabaya bindiğini anlarsın. Yemin ederim sıfır reno pejo alan adamın aklından şüphe ederim. Yaw bunlar şirket taksici firma arabası. Kullanıcı arabası olamaz
    Aynen hocam anlatamadım bende talisman aşkı var yahu bir kaç sene sonra adını hatırlayan olmaz. E serisi mercedes yada bmw 320 520 alınır. İşte herkesin parası kendine nasıl harcarsa harcar ne diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mjordan2345 kullanıcısına yanıt
    Millette sıfır araba hastalığı varken yapacak birşey yok. Firmalar kurnaz 1.2 b segment cliolar daha çok satar bu ülkede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk aklı hocam kimse kusura bakmasın.avrupada bu arabaların yüzüne bakan yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GODLİİKEE

    Millette sıfır araba hastalığı varken yapacak birşey yok. Firmalar kurnaz 1.2 b segment cliolar daha çok satar bu ülkede.
    Ya şimdi fiat kötü dedik ama 1.4 egea nasıl sence yani sıfır ucuz diye düşündüm bi ara hurda teşvikli alınabilir 68 70 bin civarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mjordan2345 kullanıcısına yanıt
    Taksin varsa al şoföre ver. Rente car ın varsa ver essek niyetine binsiler.
    Türkiye'de bak genelde bu arabalar devlet dairelerinde vs eşek niyetine biniyolar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GODLİİKEE

    Taksin varsa al şoföre ver. Rente car ın varsa ver essek niyetine binsiler.
    Türkiye'de bak genelde bu arabalar devlet dairelerinde vs eşek niyetine biniyolar
    Malum dediğin gibi ama işte ülke koşulları sıfırda bi ona bakabiliyoruz. En iyisi passat focus temizini yakalamak tabiki bitane ford mondeo buldum. Tek adam sürmüş 15 sene tanıdığımın babasındaydı araç fiyatta anlaşamadık. Hala benim motor ustası o mondeoyu soruyor baptın onu diye aklı kaldı arabada hakkatende temizdi ama tüpü yoktu. 1.8 motor hiç tüp atılmamış 98 modeldi. Ama gaza dokunuyosun araba duramıyor zıplıyor yani otokoçta yaptırıyorlardı bakımını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten istenen koruma demirlerinden bir tanesi de o inşaat kamyonlarında olduğu gibi demir bardır. Fakat standartlara uygun ise size göre teneke gibi gelen arka koruma demiri de aslında uzun testler sonucu üretilmiş işe yarayan bir güvenlik donanımı.

    Nasıl ki arkadan çarpan aracın öndeki aracın altına girmesi istenmez ise çarpan aracın aniden durması da istenmez. Araç durabilir ama insan iç organları duramaz. Araç içinde siz ve iç organlarınız da araç hızı ile aynı hızda hareket ediyor. Bu hızın kısa zaman diliminde sıfıra düşmesi ölümcüldür.

    Size arkadan çarpan kişiler büyük ihtimalle hızları düşük ve şanslılar imiş.Hız ve çarpılan nokta çok önemli bu tür kazalarda.

    Kısaca özetler ise teknoloji çarpılan aracı güçlendirmekten daha çok çarpacak araçları ön çarpışma önleme sistemleri gibi engellemeye doğru gidiyor. Arkadan çarpmaların büyük çoğunluğu çok yüksek hızlarda meydana geldiği için hangi sistemi yaparsanız yapın çarptıktan sonra durma mesafesinin kısalığından dolayı ölümcül olması kolay kolay engelleyemezsiniz. Beton gibi koruma demiri yapmanın da yukarıda dediğim gibi başka dertleri var.




  • mjordan2345 kullanıcısına yanıt
    Evet güzel araba hocam ne varsa eskiler de var yeni nesil felan hikaye geç o işi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GODLİİKEE

    Evet güzel araba hocam ne varsa eskiler de var yeni nesil felan hikaye geç o işi
    Aynen hocam o mondeoyada tekrar bakıcam hem aile dostu gibi yanımız yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi şaka mı bu, böyle ciddi bir konuda satırlarca marka fanboyluğu, marka muhabbeti nasıl yapılır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Tır arkasındaki demirin esnememesi gerekli. Buradaki sorun, demir kırılıp dorse altına araç girmesinden kaynaklı insanların direk dorseye temas etmesi.

    Çarpışma testlerinde görece düşük hızlarda yapılmasının sebebi farklı markaları kıyaslama ve sürücünün frene az da olsa bastığı varsayımı.

    Fakar dorseye çarpmalarda yavaş da olsa, o demir kırılınca araç yavaşlamadan altına girmiş oluyor.

    Aslında en arka aks ile kasanın bitiş noktası arasında fazla boşluk olmasa, arka lastikler de engeller bir derece altına girmesini.

    Araba markaları sadece iki otomobil çarpışmasında fark yaratabilir. Tır gibi ağır vasıtaya çarpmada hangi marka olduğu fark etmez.

    Hiçbir markanın ön camdan dorsenin köşesi çarparsa diye aldığı bir tedbir yok.

    Önleyici sistemler sıkışık trafikte aradaki mesafeyi korumaya yönelik veya aniden yaya fırlarsa düşük hızlarda etkili. Tır vs. için yapabilecek birşey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng. -- 11 Ekim 2019; 8:59:53 >




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi esasen oldukça komplike bir konu, ama emin olun bu konuda yasal bir boşluk var; değişim kararını kamyonun geri manevralarında kum/toprak yığınlarına çok ufak temaslarında bile bara zarar vermesinden şüphelenerek vermiştim, ayağımdaki botla bile barın en köşelerini eğebiliyordum velhasıl o bar yalnızca görüntüden ibaretti ve herhangi bir aracı asla yavaşlatmayacağı yüzde yüzdü.
    Bir arkadaşın da dediği gibi bazı kamyonlarda damper ile en arka aks arasında fark olmaması arkadan çarpmalarda nispeten daha iyi bir durum, bu gibi kamyonlarım da olmuştu ve onlara da daha kalın bar yaptırmıştım zira o senelerde o barlar olmadan kamyon satın alamazdınız ancak aldıktan sonra çıkartmanız da sorun olmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.