Şimdi Ara

Pasaport Kayıtlı Telefon ve Numara Taşıma Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
47
Cevap
5
Favori
81.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Hattımı TT'den Turkcell'e taşıdım. Taşıma sabah gerçekleşti. Turkcell hattım diğer telefonlarda çalışmasına rağmen yalnızca kendi adıma kayıtlı hatlarla kullanılabilen pasaport kayıtlı cihazımda çalışmıyor. E-devlet'ten üzerime kayıtlı hatlara baktığımda TT ve Vodafone'da kayıtlı hattınız yok diyor fakat Turkcell'de "Operatör sisteminde bir hata oluştu." uyarısı veriyor. Telefonla eşleşen numarayı da güncelleyemiyorum çünkü numaram değişmedi. Turkcell topu BTK'ya attı fakat onlar da yalnıza haftaiçi mesai saatlerinde çalışıyorlarmış. Benim bu telefona bu gece ihtiyacım var. Aklınıza gelen denenebilecek bir çözüm yolu veya bu işi daha önce yaşamış ve çözümünü bilen birileri var mıdır?



  • Telefonun kayıtlı olduğu pasaport kime ait? Sizin pasaportunuza mı kayıtlı? Kayıt tarihi nedir?
    Telefon marka modeli nedir?
    Telefon Xiaomi mi?
  • Pasaport da hat da bana ait. Kayıt tarihi şu an aklımda değil ama şu pasaport sahibi hattından başka kullanamayanlardanım. Telefon Xiaomi Mi 9. İki sim slotu da kayıtlı
  • Hocam galiba numara taşındıktan 1 gün sonra kaydediliyor. Ben numarayı taşıdıktan 1 gün sonra görebildim.
  • BTK'nin operatöre güncelleme göndermesi gerekiyormuş. Telefondan ulaştım yarım saat içinde halledildi. Haftasonu telefonu kullanamadik ama...
    Danismadaki hanımefendinin tutumu rahatsız ediciydi ama. Telefonu kullanabilmem hayati öneme sahipken, işbaşı 9.00da olmasına rağmen 9.15te aradim. Buna rağmen telefonların açılmadığını söylediğimde azarlar bir tavırla mesai yeni başladı kem küm etti. 15 dakika önce hazır olmanız gerekti dediğimde de başkasına aktardı. Memurluğun özeti bu galiba
  • Vuh kullanıcısına yanıt
    Btk üzerinde geç görünüyor o yüzden kullanamadınız her hat taşıdınızda bu süreci yaşayabilirsiniz
  • Merhaba arkadaşlar aynı durumla karşı karşıyayım be Teka 48 saat beklememi söylüyor bunu daha erken halletmenin yolu yok mu lütfen yardım edin telefonumu kullanamıyorum Telefon kendi pasaportuma kayıtlı hat benim adıma
  • Aynı sorunu yaşadım 10 ocakta talepte bulundum, 12 Ocak Pazar sabahı işlem gerçekleşti fakat eski telefonumda sinyal alırken pasaportuma kaydettiğim telefonumda şebeke aktif olmadı. Mecburen 1 gün bekledim ve pazartesi sabah BTK’yı aradım. Telefonu kapatıp sim cardı pasaportuma kaydettiğim telefona taktığımda şebekeyi gördü. BTK görevlisi telefonun imei numarasını ve kaydettiğim numarayı istedi işlem kaydı almak için haberiniz olsun.
  • Yaklasik dun saat 14:00 gibi hattim acildi pasaportuma kayitli cihazda şebeke çekmiyor. 120 yi aradim BTK benden imei numarami ve telefon numaramı talep etti. Operatore güncelleme gönderdiğini en geç 24 saat icinde hattima erisebilecegimi soylediler fakat 24 saati gecti surekli ucak modu ac kapa sim kart cikart tak islemi yapmama ragmen açılmadı. Bugun de 120 yi aradim tekrar operatore guncelleme gonderdiklerini soylediler.

    Sebeke hala yok fakat wifi ye baglanirsaniz wifi uzerinden arama ve sms gerceklestirebiliyorsunuz.
  • Sorunum çözüldü ayni sorunu yasayacak kisiler icin anlatayim

    Tasima sonrasi hat açıldığı zaman 120 yi ariyorsunuz (telefonun imesini hazir bulundurun) sorununuzu anlatiyorsunuz kendi pasaportuma kayitli telefonda sebeke cekmiyor diye.

    Sizden imei numarası ve telefon numaranizi isteyecekler

    BTK operatore guncelleme gonderecek ve 24 saat içinde hattın telefonunuzda aktif olacagini soylucekler.

    Siz ara ara telefonu uçak moduna alip cikmaniz lazim. Bazi telefonlarda bu olmuyormus telefonu kapatip sim karti cikarip taktiktan sonra tekrar telefonu aciyorsunuz.

    İphone xs max ta sadece ara ara ucak modu ac kapa yaptim.

    24 saat icinde sebekem geldi hatta 24 saatide gecti sayilir.
  • Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Cevap veren arkadaşlara teşekkürler. BTK'yi aradım ve şu an hattımın açılmasını bekliyorum.

  • Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Pasaporta kaydettiğimiz numara aynı, numara benim adıma kullanan da benim. Ne saçma bir durum
  • Aynı sorunu bu sabah ben de yaşadım. 7.30'da yeni hattım aktif oldu, şebeke gelmedi. 9.00 BTK'yı aradım operatöre güncelleme yapacaklarını söylediler. An itibariyle 9.43'de cihaz sinyal almaya başladı çok hızlı çözüldü.

  • Merhaba Arkadaşlar,


    Eşim Almanyadan Iphone 13 getirdi, pasaport kaydını yaptık, yalnız telefon hattı babasının üzerineymiş Kayıt yapılan pasaporttaki isimle, hat sahibi aynı kişi olmadığı için telefon kullanıma kapandı. Şirket telefonu üzerine olduğu için sistem otomatik olarak o numarayı tanımlamış. Kayıt yapılan hattı pasaport sahibinin (Eşimin) üzerine devir yaptırsak cihaza tanımlı numarayı değiştirip kullanabilir miyiz?

  • SkystarGT S kullanıcısına yanıt
    Telefon kimin üzerine kayıtlı ise numarada o kişinin olacak, konu telefonun numarasından bağımsız olarak bu koşulu sağlamanız yeterlidir
  • Merhaba, pasaport kaydı yaparken imei ve numara eşleştirme yapılıyor mu yoksa pasaport sahibi üzerine kayıtlı her hatta çalışır mı cihaz ? çift simli cihazı kayıt yaptıracağım ve 2 sim kartım var .

  • maaart M kullanıcısına yanıt

    kişinin 3 hattı var 3 hatta yurtdışından gelen tlefon ile çalışabilir mi? sanki kayıt yaparken telefon numarası istiyor

  • tolgahan22 kullanıcısına yanıt
    Üç hattım var ikisi yurt dışı telefon ikiside çalışıyor
  • arkadaşlar yalvarıyorum size cevap verirseniz çok sevinirim .

    şimdi pasaport kaydı yaptırırken hat taşıma önce mi yapılıyor sonra mı yoksa bi sırası felan yok mu ? , birde e devlet üzerinden harcı pasaport sahibinin kredi kartından mı yoksa herhangi birisinin kartından yatırabiliyor muyuz ? yalvarırım acil bi cevap

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.