|
Bildirim
Hayır o kadar alakasız olmuş ki bu mesaj. Konuda bu teknolojinin düzgün çalışmadığından bahsediyor yani senin 2 havayastıklı arabanla tesla 3 de hemen hemen aynı gibi diyor. Kopyala yapıştır mesaj galiba
|
Sadece 4 model denenmiş ama başlıkta sanki tüm marka ve modeller denenmiş ve hepsi de testlerde çakılmış gibi bir hava var.
|
Hiçbiri bir Volvo değil...
|
Avrupa’da bu yayaya çarpma önleyici teknolojiler zorunlu oluyorken bizde hala 2 hava yastıklı modeller 100bin -120 bin liraya satılıyor kardeşim. Yani biz daha perde hava yastığını bulamazken yaya çarpma önlemek, düzgün çalışıp çalışmaması falan çok uçuk şeyler. Daha evine peynir ekmek götüremezken Bugatti mi daha hızlı köenigsegg mi diye tartışmaya benziyor. Elin Avrupalısı Amerikalısı tartışsın da türkiyede bunlardan bahsetmek çok abes kaçıyor. Anladın mı?
|
Bu sistemlerin geliştirilmesi ve bu tip testler yaparak standartlarının belirlenmesi gerektiği çok açık. Ancak kamera açısından dolayı dönüşten hemen sonra yola fırlayanları algılamasi oldukça zor. Bu nedenle firmaların 2 ya da 3 kameralı sisteme geçmesi gerekebilir.
|
Hocam haberden yola çıkarak bu sistemin aslında pek de iyi işlemediği kanısına varıyoruz. Yani üzülmeyin sizin aldığınız arabalarda bu özellikler yok diye :)
|
Nissan X-Trail'in otomatika acil durum freni bir kere beni E5'te kazadan kurtardı.
Önümdeki dangalak ani fren yaptı araba otomatik durdu bir anda ben görmedim bile. |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DburakKoc -- 6 Ekim 2019; 17:1:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|