Şimdi Ara

Türk Telekomu BTK'ya şikayet ettim ibretlik cevap geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese,
    Kocaeli / Darıca bölgesinde kablolu ev interneti için yüzlerce kişi port yoksunluğu nedeniyle internet bağlatamıyor. Sadece ek switch ekleyecekler. Alt katımdaki komşu kullanıyor ben kullanamıyorum. Yani tanıdıkla hallediliyor iş. Normalde böyle bir durumda en fazla bir kaç ay beklersiniz. Fakat 3 yıldır internet bağlatamamış birini tanıyorum. Benim de yaklaşık 3 ay oldu. Bende bu durumu BTK'ya şikayet ettim kendileride bana resmen dalga geçer gibi durumun farkındayız idare et git mobil internet kullan diyor. Adamlar yardımcı olacakları yerde resmen dalga geçtiler. Başvurumu ve cevabı aynen iletiyorum.
    Artık CIMER yada BIMER'i deneyeceğim..


    Şikayet Metni
    Merhaba,
    Türk Telekom Gebze Müdürlüğün'den taşınmış olduğum dairem için internet başvurusunda bulundum, fakat port açma işlemi için yeterli port olmadığından başvuruda bulundum şuanda aylarca beklemiş ve iletişimden bihaber durumdayım. Sorgulamalarım sonucunda Kocaeli/Darıca ilçesinde yüzlerce kullanıcının aynı sorundan muzdarip olduğunu ve bekleyen yüzlerce insanın olduğunu tespit ettim.
    Yapılması gereken yeterli port alanı yok ise ek switch eklenip yeterli portların oluşturulması gerekmektedir.
    Günümüzün en temel ihtiyaçlarından olan internet hizmetine bu basit işlem için ulaşamamış, yüzlerce insan mağdur olmuş ve Türk Telekom Gebze Müdürlüğü'nün işgüzarlığına maruz kalmış durumdayız.
    Bu konuda gereğinin yapılmasını ve bir an önce internet altyapımın oluşturulmasını arz ediyorum.


    Şikayeti Çözümle
    Sayın X

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

    İnternet erişim hizmetinden yararlanmak istediğiniz lokasyonda internet hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda internet hizmetine ait uygun port bulunmadığı tespit edilmiştir.

    Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı kurulumunun henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.

    Bununla birlikte söz konusu lokasyon için çalışmaların tamamlanacağı net bir süre bilgisinin iletilemeyeceğini üzülerek bildirmek isteriz.

    Altyapı/port bulunmaması nedeniyle Talep etmeniz durumunda ve bulunduğunuz lokasyondaki mobil şebeke hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) Modem Tarifelerinden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz.

    Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) başvurunuzu;

    - Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden hat sahibi veya noterden vekaleti olan kişi tarafından,
    - Türk Telekom Çağrı Merkezi’ nden hat sahibi tarafından,
    - Online Satış Kanalından yapabilirsiniz.

    Bilgilerinize arz ederiz.

    Saygılarımızla.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.