Şimdi Ara

Turkcell yalancılığı ve insanları aptal yerine koyması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Malum deprem sonrası TT problemlerinden dolayı Cuma günü Turkcell life paketlerinden sms+dakika+6 gb 39 tl olanına (bir de 8 gb 49 tl vardı) numara taşıma kapsamında başvurdum hatta dün hattımı kuryeden aldım. Az önce yani salı günü ise turkcell müşteri hizmetleri aradı ben sandım ki hattımı aktifleştirecekler önceden haber veriyorlar. Telefondaki temsilci benimle dalga geçer gerizekalı yerine koyar gibi hattımın sinyallerinde sorun olduğunu tekrar başvurmam gerektiğini filan söyledi. Ben sinirlendim ne saçmalıyorsunuz madem sorun oldu yenisini yollayın ya da düzeltin dedim ama baktım anlamıyor hala saçmalıyor al birini vur ötekine diyip telefonu yüzüne kapattım. Daha sonra turkcell internet sitesine girdiğimde başvurmuş olduğum paketin kalktığını ve paketlerin 5 gb 78-- 7 gb 88 tl olarak değiştirildiğini gördüm. Turkcell işte bu kadar samimiyetsiz yalancı ve şark kurnazı bir firmasın. Yayabildiğim kadar yayacağımm







  • sizin mesajınızdan ne olduğu doğru düzgün anlaşılmıyor, hiç bir firma öyle tarife değişti diye sizden iki kuruş almak için böyle saçma sapan uğraşlara girmez, başınıza gelmiş muhtemel 2-3 durum var,

    1. size gelen sim kartın seri numarasının sistemde numaranız ile işlenmesi için gereken yapışkanlı kağıttaki bilgiler kayboldu,
    2. sizin kimlik bilgilerinize yönelik eksik evrak aldılar,
    3. taşınacak numarayı yanlış yazdılar, sistem taşıma onayı vermedi gibi durumlar yaşanmış olabilir.

    bu tip ufak hataları gsm firması değil aracı taşeron firma yapar, yüzüne kapatmak yerine tam ne olduğunu anlayıp anlatabilseydiniz, daha farklı ve somut bir şeyler söyleyebilirdik.

    son olarak topu topu 3 firma var, kimin ne olduğunu herkes biliyor, sizin yaymanız ile birşey değişmeyecek.

    ayrıca sim kart sinyal fln diye bir şey yok, sim kart sadece şebekeye bağlanmanıza izin verir bir nevi kimlik kontrolü sağlar.
  • Simkart belli ki sorunlu arayıp bunu belirtmek istemişler.

    Ayrıca artık başvuru yaptığın için (web'den) sana yeni tarifeler değilde eski tarifeler sunulmuş. Sanıyorum ki Lifecell Fırsat 5-7-10GB tarifeleri onlar.

    Ha bu durumda web'den başvursanda artık bi cacık olmaz. Bayiiye gidip akış açtıracaksın ve o başvurun iptal edilip yeniden başvurulup simkartın verilecek.

    Sanırım ya cahil bir mh denk geldin ya da bunları anlatamadan yüzüne kapattın.

    Bunun oluru budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizin mesajınızdan ne olduğu doğru düzgün anlaşılmıyor, hiç bir firma öyle tarife değişti diye sizden iki kuruş almak için böyle saçma sapan uğraşlara girmez, başınıza gelmiş muhtemel 2-3 durum var,

    1. size gelen sim kartın seri numarasının sistemde numaranız ile işlenmesi için gereken yapışkanlı kağıttaki bilgiler kayboldu,
    2. sizin kimlik bilgilerinize yönelik eksik evrak aldılar,
    3. taşınacak numarayı yanlış yazdılar, sistem taşıma onayı vermedi gibi durumlar yaşanmış olabilir.

    bu tip ufak hataları gsm firması değil aracı taşeron firma yapar, yüzüne kapatmak yerine tam ne olduğunu anlayıp anlatabilseydiniz, daha farklı ve somut bir şeyler söyleyebilirdik.

    son olarak topu topu 3 firma var, kimin ne olduğunu herkes biliyor, sizin yaymanız ile birşey değişmeyecek.

    ayrıca sim kart sinyal fln diye bir şey yok, sim kart sadece şebekeye bağlanmanıza izin verir bir nevi kimlik kontrolü sağlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 1 Ekim 2019; 23:3:50 >




  • Sim kart dahi elime gelmiş olmasına rağmen tarife kalktığı için bana sim kartımda sorun olduğu bahane edilerek tekrar başvurmam gerektiği söylendi. Ben ısrarla tekrar başvurmamın gereksiz olduğu söylememe rağmen tekrar başvurmamı istediler. Ben de size soruyorum. Tekrar başvurmam için siteye girdiğimde tarifenin kalktığını gördüm. Yorumunuz nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heisenbergan -- 2 Ekim 2019; 13:46:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başvurunuz iptal olmadıysa tekrar başvurmayın,hattı takın kullanın bakalım sinyal sorunu var mı? Simkart sinyal sorunu olduğunu hattı takıp bakmadan nasıl anlamışlar. Sorun varsa sonra başvurun ücretsiz değişsinler bayide. Nasıl olsa kabul ediyorlar sorun olduğunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekli Komutan

    Başvurunuz iptal olmadıysa tekrar başvurmayın,hattı takın kullanın bakalım sinyal sorunu var mı? Simkart sinyal sorunu olduğunu hattı takıp bakmadan nasıl anlamışlar. Sorun varsa sonra başvurun ücretsiz değişsinler bayide. Nasıl olsa kabul ediyorlar sorun olduğunu.
    Cevabınız için teşekkür ederim. Ben hat taşıma ile başvurmuştum yani şu an Türk Telekom hattımı kullanıyorum o hat aktifleşseydi sanıyorum ki şu anki kullandığım hattan sinyal alamazdım.

    Ayriyeten ben başvurduğum anda olan ama sonradan kalkan bi tarife için neden mağdur olan taraf oluyorum. Bu beni alakadar eden bir durum değil ki. Ben başvurduğum andaki tarifeyi elime aldığım kart ile kullanmam lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.