Şimdi Ara

Peugeot 508GT & GTLine TR’de çekilmiş ilk video

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
3.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni 508 ülkemize geldi henüz datış fiyatları belli değil
    GT versiyonu
    1.6 lt 225 bg 300nm tork
    0/100 7,3 sn 250 km hız
    GTline versiyonu
    1.6 lt 180 bg 250 nm tork
    0/100 7,9 sn 230 km hız
    Bizi daha çok ilgilendiren versiyonu dizel otomatik
    1.5 lt 130 bg 300 nm tork
    0/100 10sn 210 km hız
    Değerleri sunuyor en büyük rakibi Passattan bu değerler daha iyi bagaj 487 lt ile passattan nerdeyse 100 lt daha küçük ama superb deki gibi arka cam ile açılması kullanışlılığı artırmış arkada diz mesafesinde sorun yok ama baş mesafesi insigniadan daha kötü ön kokpit tasarımı şahane diyebilirim aması var kullanışlılıkta direksiyon üzerine konumlanmış gösterge yüzünden direksiyon alçağa konumlanmış uzun boyluların araca iniş binişleri biraz problem oturuş pozisyonu honda civic vari yere yakın olduğunuzu hissediyorsunuz D sınıfı araç kullanıcıları genel olarak daha klasik ve konfor odaklı araçlar tercih ediyorlar bu sınıfta sportifliği ile öne çıkmış bir araç diye düşünüyorum daha çok Passatın değilde İnsignia müsterilerini çalacak gibi
    [DHTUBE=https://youtu.be/4H5YqwPMXkQ]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Abi çok güzel be
  • Gerçekten çok güzel duruyor. Fiyatlandırması nasıl olacak acaba.. 300bin civarı olacak sanki.. Telafuz etmesi bile korkunç..
  • Zamanında 3008 ilk çıktığında test arabası bulamıyorduk.Bakalım bayiye gelsin yolda test edelim görelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 250 bin liradan başlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika bir araç segmentinde rakiplerini geride bırakacağa benziyor. Fakat sıfırına gücümüz yeter mi orası muamma.
  • Araç çok iyi 225 bglik versiyonda çok iyi ama bu 180 lik versiyonun 0-100 değerini anlamsız buldum. 150 lik act passatın bile 8.3 sn arada 30 hp var...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok ama çok kaliteli bir araç olmuş :)
    Video için Teşekkürler.
  • Bu fiyatlarla satamaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın rakibi passattan ziyade arteon, coupe tarzı tasarımı, sportifliği falan direkt arteon rakibi olarak duruyor. Tabi 508 ismi önceki versiyondan ötürü klasik sedan olarak kulağa geliyor ama bu kasası kimlik değiştirmiş. Satış olarak passatın yanından geçemez büyük ihtimalle ama asıl rakibi arteondan çok satacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de noktalama işaretleri kullanılsa tam olacakmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yine alamayacağımız çok güzel bir araba daha
  • 225 lik gt çok özel bir araç.300 bini bulur.Meraklıları alacaktır.
    Allure dizel otomatik matrah altında tutulursa yollarda görebiliriz.
  • Donanım olarak çok dolu bir araç olmuş fiyatı da aynı oranda olacaktır. Yalnız şu i-cocpit nedeniyle direksiyon ayarlaması ciddi çok zor. 3008'de de aynı sorun vardı. Direksiyonu aşağı indirsen inip binmesi kullanması zor, az yukarı kaldırsan ekranı göremiyorsun. Direksiyon ya da ekran yapısının değişmesi gerekiyor.

    1420 kg bir aracın 180 hp ile 0-100 arasını 7.7 saniyede tamamlaması gayet normal ancak 225 hp e 7.3 saniyelik veri bence biraz tuhaf. 180 hp'ye ek 45 hp ile aracın sadece 0.4 saniye kazanabilmesi bana çok düşük geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 28 Eylül 2019; 16:51:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün koltuğuna oturdum.
    Muhteşem. Uzay mekiğine oturmuş gibi oldum. Kokpit biraz yüksek, sürüşü nasıl olur bilmem.
    Ön kapı açıldığında camın b sütununda biten noktasında kıvır kıvır bir lastik izalasyonu var (yeni honda civiclerin kapılarında ki kaynağın olduğu yer). Çok kötü duruyor.
    3008 e oturduğunda direksiyon tam ortadan gösterge panelini kapatıyor. İnanılmaz bir hata.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ESER14 -- 28 Eylül 2019; 17:23:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle sanıyorum ki,
    Bu aktarim konusunda, tüm markalar, alfa bey hariç, bmw'nin elini öpüp biat etmesi gerekecek.
    Adamlar 1.6 170 HP motordan 7.6 saniye değer alıyor,
    1.6 225 HP 7.3 değer. 7 saniyenin altında bir deger olması gerekirdi diye düşünüyorum.

    Ağırlık vs faktörleri elbette vardır ancak, 225 HP bir araba, için 7.3 saniye çok iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignia gs un 1.5 yılı kaldı
    sözleşme bittikten sonra yeni Insignia da çıkmamış olur , 1.5 130 dizeli mi düşünebilirim
    Acaba uzun yol hissiyatı nasıl
    Bu alaca bulacalar güzel de araba uzun yolda nasıl
    Ama orta bölümün yüksek olması , bardaklıklara adam gibi mugların sığacak gibi görünmesi , koltuk yan desteklerinin yüksekliği hoşuma gitti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birgarip2019

    Öyle sanıyorum ki,
    Bu aktarim konusunda, tüm markalar, alfa bey hariç, bmw'nin elini öpüp biat etmesi gerekecek.
    Adamlar 1.6 170 HP motordan 7.6 saniye değer alıyor,
    1.6 225 HP 7.3 değer. 7 saniyenin altında bir deger olması gerekirdi diye düşünüyorum.

    Ağırlık vs faktörleri elbette vardır ancak, 225 HP bir araba, için 7.3 saniye çok iyi değil.
    belki önceliği 0-100 değildir şanzıman oranları gibi bir sürü değişken var
  • ikisi yanyana olsa passata gözümün ucuyla bile bakmazdım sanırım. DSG belası yok. Tasarımı farklı ve bence güzel. Buzdolabı gibi durmuyor en azından. Markasına göre güzel kişiselleştirilmiş farları var. Özel hissetiriyor. Camlar çıtasız.
    Coupe tarzı olduğu için bagaj kabul edilebilir. Eğer büyük bagaj lazımsa passat harika o konuda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    belki önceliği 0-100 değildir şanzıman oranları gibi bir sürü değişken var

    Alıntıları Göster
    GT model yapiyorsan,
    225 HP diyorsan
    0-100 önemlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.