31 Ağustos günü başvuru yaptım, o zamandan beri altyapıda fiber olmadığı, sistemde hata aldıkları bahanesi ile bekletildim. Evde fiber mevcut, binaya kablo geliyor. Kullananlar da var, eski kiracı da kullanıyordu. Sonuç olarak, her seferinde düzelteceğiz dedikleri sorunu bugün başvurumu iptal ederek çözmüş oldular. Kesin çözüm yani, başvuru yaparken bunu dikkate alınız. Eklemek isterim ki, birde ücretsiz iptal ediyorlar :D daha bağlanmamış İnternet için bir de ücret mi ödeyecektim?
Arkadaş benim davet kodumla başvuru yaptı ben bağlatmasını önerdim ve millenicom yüzümü kara çıkardı BERBAT BİR FİRMASINIZ ne benim problemim çözüldü ne arkadaşın internetini bağladınız yazıklar olsun
Binanızda kurulu şebeke sistemde gözükmüyorsa ilgili telekom müdürlüğü ile irtibata geçilip sistemden güncelleme yapılabilirdi açıkcası ama olayın teknik kısmında ne oldu onu bilmiyoruz tabi.
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Binada 30 daire var hocam, en az 10 tanesinde internet mevcut :) Sistemde gözükmeme ihtimali nedir böyle bir apartmanın ?
recepasnn
kullanıcısına yanıt
Şöyle ki, NVI isminde bir sistem var. Bu sistem nufus vatandaslık idaresine ait. Bu sistemde tüm binalar, daireler kayıtlı. Bu sistemde daire gözükmüyorsa altyapı sorgulama sisteminde de daire yani altyapı gözükmez. İkinci bir sebep ise, altyapı sistemine dairelerin eksik girilmesiyle olabilir bu hata. Son olarak, binadaki cihazın yetersiz olması durumunda da görülebilir. Net olarak anlaşılabilmesi için bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü ile irtibat kurmalısınız.https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962
Dairede ilk ben oturmuyorum ki hocam ama, benden önceki kiracı internet kullanıyordu.
recepasnn
kullanıcısına yanıt
Merhaba. Lütfen yanlış anlamayın,konunun teknik yanını bilmediğiniz için dışarıdan bakılınca çok basitmiş gibi gözüküyor. Bu tıpkı "karşı komşuda altyapı var interneti var ben karşısındaki binadayım/dairedeyim bende niye altyapı yok diye gösteriyor" gibi bir şey. Teferruatı uzun bir konu. Bilgiyi de yalın bir şekilde iletmeye çalıştım sizlere. Bu durumun çok sebebi var ve bu sebeplerden hangisinin sizinle ilgili olduğunu tespit edebilmek için bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünde DSL teknik birimi ile görüşmeniz gerekiyor. Onlar size neden bağlantı alamadığınızı ve sorunun çözümü için neler yapılması gerektiğini ileteceklerdir. Birçok sebebi olduğu için hangisine göre konuşacağımızı bilemediğimizden öncelikle sorunun tespiti gerekiyor.
recepasnn
kullanıcısına yanıt
MH bina adını yanlış giriyordur sisteme yada sizin bina adı ile sistemdeki bina adı tutmuyordur. Aynı sorunu ben de yaşamıştım ancak uzun ısrarlar ve DH forumdaki arkadaşların yardımı neticesinde 12.2018'de SoL Fiber üzerinden bağlantı sağlayabildim.
Bende 20 Ağustosta başvuru yaptım telefonu zaten başvuru sırasında taşıyamayacaklarını söylediler.Tamam sadece fiber alayım dedim.Yaklaşık bir ay süründük.Sonra siz ttnetten abone olun bağlatın biz sizi sonra taşıyalım dediler.Orada da ttnet in taahhütsüz tarifeleri kol böreği olunca onuda yapamadık.Artık inat edip ttnetten fiber bağlatmaya kalkınca onlarında bağlayamadıkları görüldü.Halbuki sitede ve benim blokta bir sürü kullanan var.
Sonuç ve çözüm:Bizim sokağın ismi 7 8 sene önce değişmişti benim sistemdeki adresin eski sokak ismi olduğu için sorgulama bile yapamıyorlardı.Geçen hafta adresimi güncelledim.Sözleşmeyi imzaladıktan bir gün sonra telefonu taşıdıklarına dair mesaj geldi :) şimdi fiber için kurulum bekliyorum.Umarım bukadar uğraşıp pişman olmam.
Bu arada işlemlerin hangi seviyede olduğuna dair ekran görüntüleri paylaşanlar var.Nereden görebiliyoruz.
okanbagiscan
kullanıcısına yanıt
Millenicom işlemlerle ilgili SMS gönderiyor, oradaki linkten bakabilirsin.
Bazı mesajlar geldi ama aralarında öyle link olan mesaj yok.Tek link olan mesajda anket olandı :)
okanbagiscan
kullanıcısına yanıt
Şuna benzer bir SMS gelmesi lazım :
"Degerli musterimiz, abonelik islemleriniz baslatilmistir. Basvuru surecinizihttps://smart.milleni.com.tr/xxxxxxxxxx uzerinden online takip edebilirsiniz. Millenicom'u tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz
quote:
Orijinalden alıntı: okanbagiscan
Bende 20 Ağustosta başvuru yaptım telefonu zaten başvuru sırasında taşıyamayacaklarını söylediler.Tamam sadece fiber alayım dedim.Yaklaşık bir ay süründük.Sonra siz ttnetten abone olun bağlatın biz sizi sonra taşıyalım dediler.Orada da ttnet in taahhütsüz tarifeleri kol böreği olunca onuda yapamadık.Artık inat edip ttnetten fiber bağlatmaya kalkınca onlarında bağlayamadıkları görüldü.Halbuki sitede ve benim blokta bir sürü kullanan var.
Sonuç ve çözüm:Bizim sokağın ismi 7 8 sene önce değişmişti benim sistemdeki adresin eski sokak ismi olduğu için sorgulama bile yapamıyorlardı.Geçen hafta adresimi güncelledim.Sözleşmeyi imzaladıktan bir gün sonra telefonu taşıdıklarına dair mesaj geldi :) şimdi fiber için kurulum bekliyorum.Umarım bukadar uğraşıp pişman olmam.
Bu arada işlemlerin hangi seviyede olduğuna dair ekran görüntüleri paylaşanlar var.Nereden görebiliyoruz.
Merhaba, Kontrolü sağlayıp bilgilendirme yapmak isteriz. Pm üzerinden bilgilerinizi iletebilir misiniz ?
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Hocam merhaba, sorunu bulduk, saha dolabında port kalmamış o yüzden dendi. Yeni saha dolabı ne kadar sürer acaba getirilmesi? Portların boşalmasını beklersek olmaz bu iş valla, eski kiracı çıktı ben başvuru yaptım 1 gün sonra. Nasıl doldu bu kadar çabuk bu