Şimdi Ara

golfden yeni focusa geçmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2018 highline dizel+otm aracımı bagaj sorunu yüzünden değiştirmek istiyorum, 1.5 TDCi Titanium focus 4 aklımdaki araç fakat cam tavan olunca bütçemi aşıyor .yorumlarınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jayus -- 22 Eylül 2019; 14:26:48 >



  • Focus 4 nasıl bilmiyorum, 3.5 kullanıyorum bagaj yükleme ağzı dar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cam tavanlısına bindim biraz, üstten biraz basık geldi ne yazık ki.
  • Bir Golften anca Passat'a gecilirciler gelmeden yorum yapayım

    1.5 TDCİ 120 beygir başarılı bir motor hem yakıt tüketimi hem performans olarak 1.4 TDCİ olandan tamamen farklı . Bunu kimi sorunlardan dolayı bı beygir düşürup bı yükseltip gelen yeni TSI ler gibi dusunmeyin.

    Sürüş olarak bir önceki kasa baya başarılıydı burda sınıf atlamış olursunuz (yenisini kullanamadim hiç ) yakıt olarak aşağı yukarı aynı, toplam sürüş konforu olarak Golf bir tık iyi olur , iç mekan kalitesi olay yumuşak plastikse Golf yine bir tık önde olabilir. Yeni kasa tam otomatik şanzıman Golf'e göre avantaj

    Bagaj ihtiyacınızi karşılar toplamda Golf'ten büyük bir artısı da eksisi de yoktur, şanzıman ve ihtiyacınız olan bagaj en onemli avantajları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yılan Serdar -- 22 Eylül 2019; 14:43:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta Ford Otokoç’da ST-line versiyonunu inceleme şansı bulmuştum. Golfe göre fiyat politikası çok agresif hiç indirim yapmıyorlar. 3.5 kasaya göre malzeme kalitesi daha iyi ancak sürüş yapabilme şansım olmadı. Test araçları yoktu koskoca Otokoç’un. İlk izlenim olarak önceki kasalara göre çok daha alınası bi araç açıkçası. Golf kadar ince düşünülmüş ayrıntıları yok tabii ki. Bagaj konusu ise sedan tercih etmediğiniz sürece çok fark ettirmez diye düşünüyorum. Ayrıca ST-line’da bile ön led farlar opsiyonel. Tam dolu bir araç yaklaşık 225bin civarına geliyor.

    golfden yeni focusa geçmek

    golfden yeni focusa geçmek

    golfden yeni focusa geçmek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Focus 4 > Golf 7.5 Showroom'larda gezerek araç kıyaslanmaz. 2 yumuşak plastiğe tav olup konuşmamak lazım. Sürüp değerlendirmek lazım. Ama Focus 4 fiyatının arabası değil.
  • Focus golften her türlü iyi bir araç ama tek sıkıntınız bagaj ise port bagajla işinizi görebilirsiniz. Uzun yola giderken takar, şehir içinde çıkarırsınız. Sedanların bagajı da çok kullanışlı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 3.5 stline sahibi olmuş,
    4'du çok çok uzunca inceleme ve defalarca test ettim.
    Ben hb ile ilgilendiğim icin, balina kasa farklı olabilir.

    Bu araba bence en ful olanı olmalı.
    Yani ST line, üstüne de mutlaka ve mutlaka bq ses sistemi, cam tavan, ve LED far olmalı.
    Ayrıca cam tavandanda çatır çutur ses geliyordu. Şimdiden böyleyse...
    LED farlarda benim gözlemlediğim çok iyi değiller. Ne Aydınlatma olsun nede selektör hızı olsun iyi değil. Golfu aratabilir.
    Malzeme kalitesi çok da iyi değil. Klasik Ford. Ne kadar maliyet cekersem o kadar iyi demişler.
    Bagajda ben ve eşim, bir çanta bana, bir canta ona, bazen tek valiz.
    Yeterli.
    Ama çok büyük bir bagaj yok.
    Bir golf neyse o da öyle.

    Bu motor acayip sesli calisiyor. Isınınca düzeliyor falan diyorlar, yok babam düzelmiyor.
    Yalıtım golfte daha iyi.
    O yüzden ses sistemli almakta fayda var. Gıcık dizel sesi, dinlenmez.

    Ben 3.5 da da bunda da sevdiğim özellik oturuş pozisyonu. Çok iyi. Bir BMW kadar iyi.
    Şanzıman güzel. Kesinlikle çok iyi ama gene dsg kadar değil. Yada zf kadar değil. Bu ikisinde kesinlikle birşey var.

    Ama fiyata gelince, lord olmak için çok yüksek bedel istiyor.
    ST line üstüne opsiyon alınca bu araç 240-250 ye çıkıyor. En son 240 idi. Şuanda çok daha fazladır.

    O paralari edecek bir araba da değil. Kusura bakmasın.
    Golften aman aman bir farkı yok. Golfu satıp focus almazdım.

    Ben bu parayı vereceğime, d segmente zıplarim.
    Hatta aldığım bilgiye göre yeni 508 gelmiş, Goral 280 bin TL diyor. Allure elegance. Onu alırım. Aynı para çünkü.

    Yazık günah o paralara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 22 Eylül 2019; 15:53:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • derdiniz bagaj ise sw araç en iyidir bagaj olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birgarip2019

    Focus 3.5 stline sahibi olmuş,
    4'du çok çok uzunca inceleme ve defalarca test ettim.
    Ben hb ile ilgilendiğim icin, balina kasa farklı olabilir.

    Bu araba bence en ful olanı olmalı.
    Yani ST line, üstüne de mutlaka ve mutlaka bq ses sistemi, cam tavan, ve LED far olmalı.
    Ayrıca cam tavandanda çatır çutur ses geliyordu. Şimdiden böyleyse...
    LED farlarda benim gözlemlediğim çok iyi değiller. Ne Aydınlatma olsun nede selektör hızı olsun iyi değil. Golfu aratabilir.
    Malzeme kalitesi çok da iyi değil. Klasik Ford. Ne kadar maliyet cekersem o kadar iyi demişler.
    Bagajda ben ve eşim, bir çanta bana, bir canta ona, bazen tek valiz.
    Yeterli.
    Ama çok büyük bir bagaj yok.
    Bir golf neyse o da öyle.

    Bu motor acayip sesli calisiyor. Isınınca düzeliyor falan diyorlar, yok babam düzelmiyor.
    Yalıtım golfte daha iyi.
    O yüzden ses sistemli almakta fayda var. Gıcık dizel sesi, dinlenmez.

    Ben 3.5 da da bunda da sevdiğim özellik oturuş pozisyonu. Çok iyi. Bir BMW kadar iyi.
    Şanzıman güzel. Kesinlikle çok iyi ama gene dsg kadar değil. Yada zf kadar değil. Bu ikisinde kesinlikle birşey var.

    Ama fiyata gelince, lord olmak için çok yüksek bedel istiyor.
    ST line üstüne opsiyon alınca bu araç 240-250 ye çıkıyor. En son 240 idi. Şuanda çok daha fazladır.

    O paralari edecek bir araba da değil. Kusura bakmasın.
    Golften aman aman bir farkı yok. Golfu satıp focus almazdım.

    Ben bu parayı vereceğime, d segmente zıplarim.
    Hatta aldığım bilgiye göre yeni 508 gelmiş, Goral 280 bin TL diyor. Allure elegance. Onu alırım. Aynı para çünkü.

    Yazık günah o paralara.
    Beklediğim cevapları aldım. Çok teşekkürler. 2-3 gündür araç 2. el fiyatlarına bakıyorum 15 bin civarı artış var, 150 binlik bir çok araçta ,örneğin 2018 icon 2 ay önce 130 a almamıştım -şu an 145 altında yok. Sanırım aracımla devam etmek doğru bir karar olacak şimdilik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Tamam hacim büyük olabilir ama sedanların yükleme ağzı dar, o yüzden kullanışlı değil. İlla bagaj gerekli ise SW alınmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus goften birçok noktada iyidir, fiyat politikası ikiaraç içinde geçerli. sıfır almaya değecek araçlar değiller. ikinci el alacak olsam kesinlikle focus 3,5 alırdım. Daha estetik güzel araç. f/p si iyidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 22 Eylül 2019; 16:33:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılan Serdar

    Bir Golften anca Passat'a gecilirciler gelmeden yorum yapayım

    1.5 TDCİ 120 beygir başarılı bir motor hem yakıt tüketimi hem performans olarak 1.4 TDCİ olandan tamamen farklı . Bunu kimi sorunlardan dolayı bı beygir düşürup bı yükseltip gelen yeni TSI ler gibi dusunmeyin.

    Sürüş olarak bir önceki kasa baya başarılıydı burda sınıf atlamış olursunuz (yenisini kullanamadim hiç ) yakıt olarak aşağı yukarı aynı, toplam sürüş konforu olarak Golf bir tık iyi olur , iç mekan kalitesi olay yumuşak plastikse Golf yine bir tık önde olabilir. Yeni kasa tam otomatik şanzıman Golf'e göre avantaj

    Bagaj ihtiyacınızi karşılar toplamda Golf'ten büyük bir artısı da eksisi de yoktur, şanzıman ve ihtiyacınız olan bagaj en onemli avantajları
    Sürüşünğn yeni kasadan iyi olduğunu nerden çıkardınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Sürüşünğn yeni kasadan iyi olduğunu nerden çıkardınız

    Alıntıları Göster
    Öyle olduğunu söylemedim hocam, noktalama işaretleri kullanmadığım için yanlış anlaşıldı sanırım. Bir önceki kasa Focus sürüşü başarılıydı, Golf'ten daha iyiydi, yeni kasa Focus'u hiç kullanmadim demek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılan Serdar

    Öyle olduğunu söylemedim hocam, noktalama işaretleri kullanmadığım için yanlış anlaşıldı sanırım. Bir önceki kasa Focus sürüşü başarılıydı, Golf'ten daha iyiydi, yeni kasa Focus'u hiç kullanmadim demek istedim.

    Alıntıları Göster
    Muhtemelen, yeni kasanın belki ön aks konfor yoltutuş eğrisi geliştirilse Bile F3.5 a göre arka aksta torsiyonun dezanavtajını yenemezler bunu amatör kullanıcı farkedemez tabi ama ben olsam yeni focus yerine corolla civic veya alternatifi araçlara bakar 3 bin TL ye yalıtım yaptırıp geçerdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otokoç olduğu sürece bu ülkede ford iş yapmaz. (Binek)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.