Şimdi Ara

İyi Hat Değerlerinde Kopma Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Türk Telekom 35 mbit sınırsız tarifesini kullanıyorum.Son bir haftadır internetim sık sık kopuyor, pek çok kez arıza kaydı bıraktım ama hattımda sorun olmadığı söylendi.Yeni modem aldım ama sorun düzelmedi.Modeme gelen kablo direkt sokaktan geliyor (TT çekmişti 6-7 aylık siyah kablo) ek kablo yok.Telefon ve splitter cihaz yok.

    Hat değerlerim bunlar;

    == VDSL Port Details
    Upstream 3.131 Mbps
    Downstream 35.891 Mbps
    SNR Margin: UP 35.7 dB DL 24.5 dB
    Trellis Coding: ON
    Total Attenuation: 0.0 dB 10.6 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: - 4.0 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -6.4 dBm 6.9 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 2.4 dB 7.5 dBAttainable
    Net Data Rate: 49.842 Mbps 95.317



    @@@@

    sorun saha dolabındaydı tt tarafından çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asynchronous -- 14 Ekim 2019; 19:48:48 >







  • https://www.turktelekom.com.tr/hakkimizda/sayfalar/planli-calisma-duyurulari.aspx
    Kesintilerin olduğu tarih ve saatleri buradan kontrol edebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    https://www.turktelekom.com.tr/hakkimizda/sayfalar/planli-calisma-duyurulari.aspx
    Kesintilerin olduğu tarih ve saatleri buradan kontrol edebilir misiniz?
    bölgemde çalışma görünmüyor hocam.
  • Asynchronous kullanıcısına yanıt
    Tamamlanan çalışmalar siliniyor sistemden. Bundan sonra arada kontrol edin linki, oradaki tarih saatlerde kesinti olup olmayacağını karşılaştırabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Tamamlanan çalışmalar siliniyor sistemden. Bundan sonra arada kontrol edin linki, oradaki tarih saatlerde kesinti olup olmayacağını karşılaştırabilirsiniz.
    düzenli çalışma yok hocam sürekli gidip geliyor bir haftadır.geçen hafta uzun süre kesildi (12-13 saat) daha sonra arıza kaydı bıraktım internet geldi ama bu sefer kopmalar başladı.
  • Asynchronous kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Benimde benzer şekilde kopmalar olduğunda size attıgım linke bakıyorum ve çalışma gösteriyor o yüzden atmıştım size linki.

    Bunun haricinde ise yeniden arıza kaydı oluşturarak hattınızdaki kopmaların incelenmesini talep edebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sorunu 35 gündür çözemedi tt.. sürünmeye devam.
  • Asynchronous kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerinin sisteminde kopmalar gözüküyor mu bunu teyin edin. Bir de arıza kayıtlarınız nasıl sonuçlanıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Müşteri hizmetlerinin sisteminde kopmalar gözüküyor mu bunu teyin edin. Bir de arıza kayıtlarınız nasıl sonuçlanıyor?
    kopmalar sistemde görünüyor, arıza kaydı açarken mh den söylüyorlar.

    arıza kayıdı bırakıyorum 2-3 saat kopma olmadığı zaman tamamlandı diyip kapatıyorlar.ertesi gün bir daha bırakıyorum, böyle sonsuz bir döngüye girdik

    işim yazılım olduğu için işlerimi de yapamıyorum, mesela bugün sabah 5 gibi uyandım.akşam 7 ye kadar evdeydim ve bu süre içerisinde hat kopmadan max 30 dk bağlı kalabildi.bu hafta cayma bedelini vs ödeyip kapatmayı ve superbox a geçmeyi düşünüyorum.yıldım artık.

    12 yıldır aboneyim ilk defa böyle bir sorun gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asynchronous -- 11 Ekim 2019; 20:38:39 >




  • Asynchronous kullanıcısına yanıt
    Anladım, hızınızı düşürüp deneseniz bir de olmaz mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    mh den 24 e mi düşürttüreyim hocam?
  • Asynchronous kullanıcısına yanıt
    Evet. Taahhütünüzü etkiliyorsa denemeyin tabi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    öğlen bir arıza kaydı bırakmıştım, o sonlanınca talep açarım hocam.ilginiz için teşekkür ederim, iyi akşamlar.
  • Asynchronous kullanıcısına yanıt
    Taahhütü etkiliyorsa hız düşümü yapmayın ceza bedeli çıkmasın. Ben teşekkür ederim iyi aksamlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Taahhütü etkiliyorsa hız düşümü yapmayın ceza bedeli çıkmasın. Ben teşekkür ederim iyi aksamlar.
    türk telekom'a ait dolapta sorun vardı, ekip tarafından düzeltildi.

    2 gündür kopma yaşanmıyor.

    hat değerleri stabil artık,yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Link Uptime: 2 days: 5 hours: 15 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 3.131 Mbps 35.891 Mbps
    Actual Net Data Rate: 3.070 Mbps 35.833 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 36.3 dB 23.8 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: - 5.0 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -6.8 dBm 6.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 3.0 dB 7.8 dB
    Attainable Net Data Rate: 42.518 Mbps 91.793 Mbps




  • Asynchronous kullanıcısına yanıt
    İyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.