Şimdi Ara

Yurtdışı iphone xs max servis süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yurtdışından 27.09.18 tarihinde getirtip aktifleştirmiş olduğum iphone xs max 256gb telefonum nedenini tam olarak anlayamadığım bir sebepten dolayı 11.09.2019 tarihinde arızalandı.( garantisi bitmesine 16 gün kala :) ) Şebeke tamamen gitti ve ünlem işareti belirdi üst kısımda ( telefonun ekranını çeşmede hafifçe yıkadım ip68 olduğu için ama bundan mı bilemiyorum)

    Aynı gün cevahir gürgençlere teslim ettim. Kesinlikle telefonun faturası olmadan işlem yapmıyorlar bunu belirteyim. Çok şükür ki faturayı atmamış ve saklamışım. Testleri yapıldı ve şebeke arızası görüldü. Daha sonra aldılar telefonu.

    19.09.19 tarihinde telefonumu sıfırıyla değiştiler. Sağolsunlar :)
    Yaşadığım tek olumsuzluk telefonun işlem sürecini apple sayfasından takip edemememdi. Apple buna çözüm bulamadı ve sadece arayarak telefon durumundan bilgi alabildim.

    Yurtdışı telefonlarla zorlu ve akasya ilgilenmiyor ama teknik servisler faturası ve btk kaydı olması şartıyla ilgileniyorlar.

    Ayrıca yeni verdikleri telefonun btk kaydını diğer telefondan bu telefona aktaracaklarınıda söylediler. 14 gün içinde yapılır dediler.

    Yurtdışı telefonu olup aklında soru işareti olanlar için referans olur umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scalebor90 -- 20 Eylül 2019; 22:53:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Güzel bilgilendirme. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 hafta sonra eğer kayıt olmadıysa muhakkak arayın ve 10 güne bir de darlamayı ihmal etmeyin. Zamanında arkadaşlarıma yardımcı olurken bazen kayıtı yapamıyorlardı. Ne kadar önce darlamaya başlarsanız o kadar iyi olur. Genelde sıkıntı olmuyordu ama kötüsüne de hazırlıklı olmak gerek. İnşallah yakında kaydınız gerçekleşmiş olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman bende bir bilgi vereyim cihaz Apple onarım merkezine gönderildiğinde gürgençlerden veya Apple’dan g kodu alıyorsunuz bu kodu Apple kimliğiniz ile destek sayfasında giriş yaptığınız onarımlarım kısmına cihaz seri numarası ile girince açılan ekrandan takip edebiliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Model numarasi nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.