Şimdi Ara

Samsung Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başlık Ekşi Sözlük gibi oldu ama sinirimi bozan bir olay olduğu için direkt o başlık geldi aklıma. Hemen olaya geçeyim.

    Salı günü bu kirli dünyada daha fazla yaşamak istemediğini düşündüğüm Note 5'in son Whatsapp bildirimini verdikten sonra bir anda sadece mesaj bildirim ışığını yakıp söndürmeye başladı ve en sonda hiç tepki vermemeye başladı. Bende gerek telefonumun bozulmuş olmasının verdiği üzüntüyle gerekse garantimin bitmiş olduğu verdiği üzüntü ile bana ne kadar kaçacağını bilmeden her insanın yapması gerektiği gibi Samsung'un Fulya'daki servisine cihazımı bıraktım.

    Sağolsunlar gayet hızlı çalışarak 3 saat içinde bana 769 liralık bir fatura çıkarttılar ama bilgisayardan forma baktığımda yazan;

    Cihaz Durumu: Darbe/Kırık
    EKRANDA MÜREKKEP AKMASI VAR EKRAN BATAYRA KAPAGI DEGISTIRILICEK . ÜCRET ARTISI OLABILIR.

    Şimdi işin eğlenceli kısmı burada başlıyor çünkü ben telefonumu hep spigen kılıf ve ekran koruyucusu ile kullandım. Zaten aşağıya ekleyeceğim fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi cihaz pırıl pırıl ki allahtan akıl edip vermeden fotoğraf ve video çektim. Neyse dedim herhalde benim telefonun formu başka cihazla karıştı. Cihazı teslim ettiğim gün saat 17:54'te KVK'yı aradağımda kimse açma 18.00'dan sonra ise ses kesildi. Mesaileri bitmiştir dedim kapattım.

    Bugün ( 11 Eylül Perşembe) aradığımda ise ilk 9 Dakika daha sonra ise 5 dakika bekledim ve açan olmadı. Dedim o zaman Fulya'daki servisi arayayım ve orada da 10 dakika kimse açmayınca direkt olarak Samsung Türkiye'yi aradım sağolsunlar hemen açtılar. Sonra bu formda yazanları sordum evet cihazında bu arızalar var dedi. Yarım saat cihazda öyle bir sorun olamayacağını anlattım ve karşı taraf anlamamakta diretince vazgeçtim ve şu soruyu sordum. Ben size bu cihazı açılmıyor diye verdim siz sadece bana ekran ver batarya kapağı fiyatı olarak 769 tl olarak verdiniz yani bunlar değişince cihaz açılacak mı diye sordum aldığım cevap 'muhtelemen' dedi ve sonra ekledi ben onay verdiğimde cihazın içi açılarak bakılacak başka arızası varsa onlar da daha sonra fiyat yükselebilir dedi.

    Şimdi böyle bir cevap alınca her normal insan gibi telefonda arkadaşa niye cihazı tümden kontrol edip bana total bir fiyat vermiyorsunuz dediğimde bana öyle bir sistemleri olmadığını benim ekran değişimine onay verdiğimde cihazın açılıp bakılacağını söyledi. Bende kendilerine şu soruyu yönelttim; ben size cihaz açılmıyor diye bıraktım siz çalışmayan cihazı çalıştırdınız bir şekilde ekranını kontrol ettiniz ama anakartta sorun olup olmadığını göremediniz? Yani telefon içi açılmadan ekran kontrol edilmiş. Neyse çıkar yol olsun sizden cihazı komple test etmenizi ona göre fiyat vermenizi istiyorum yok veremeyiz siz önce bir 769 tlye ekranı değiştirin sonra bakarız biz diğer sorunlara dediler. E tabii bir yerden sonra sinir seviyesi artmaya başladı çünkü Youtube'da telefon tamir eden elemanların elinde bile her parçayı test etmeye yarayan aletler varsa Samsung ve KVK'da bu alletlerin Allah'ı vardır ama garip bir şekilde yapmaya yanaşmıyorlar. Gerçi KVK benden sıfırı 500 lira olan telefonun değişimi için 800 lira istemiş firma.

    Up uzun tartışmalar sonrası mevzunun bir yere varmayacağını anlayınca lanet olsun diye telefonun iadesini istedim. Özetle telefon tamamen test edilmeden çiziksiz telefona yan arıza çıkartıp önce onu ödeyin sonra ana arızaya bakarız diyen bir firma ile bir daha işim olmaz işi olacak olanı da çevirtirim. Kendileri nasıl müşteri odaklı bir firma olamayızın resmini çok çizdiler. Bakalım Cumartesi cihazı teslim almaya gideceğim eğer gerçekten iç ekran kırıldıysa kendileri ile hem medya hem de hukuki yollar üzerinden uğraşıcağım.

    Edit: Çok sevgili internet sağlayacım Millenicom bana rezalet bir internet sağladığı için 22 fotoğrafın uploadı için Drive 5 saat veriyor. Fotoğrafları yarın sabah buraya ekleyecğim. Video da var ama onda arka kapaktaki imei gözüktüğü için koyamıyorum.
    Samsung Servis RezaletiSamsung Servis Rezaleti

    Edit 2: Samsung Çözüm Merkezinden aradılar telefonu tekrar servise bırakın bakalım dediler. Teslim noktasından cihazı alıp tekrardan teslim ettiğimde ise bu sefer Darbe/Kırık yazıp 1050 liralık anakart ve şarj soketi değişimi çıkartılar. Tabii bu sefer ben telefona sarıldım çözüm merkezini arıyım diye gelen mesajda 9 a basın yazıyor ama arayınca bakıyorsunuz ki sistemde 9 numarada basacak bir şey yok. Müşteri hizmetlerinden aranma isteği oluşturdum ama ona da günlerce kimse dönmeyince yerim böyle aşkın ızdırabını deyip S10e aldım. Bugün cihazı teslim almaya gittiğimde bir kaç kişi daha size ulaşamıyoruz diye şikayet ediyordu. Allah kimseyi KVK'nın eline düşürmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dawras -- 24 Eylül 2019; 22:9:9 >



  • Samsung Servis RezaletiSamsung Servis RezaletiSamsung Servis RezaletiSamsung Servis Rezaleti
  • Vatan bilgisayar'dan Galaxy Ace almıştım ilk çıktığında... Batarya da sıkıntı vardı götürmeye üşeniyordum. Garantinin bitmesine 2 hafta vardı telefonu duvara fırlattım bir sinirle ve kapak, pil ve gövdenin kalanı olmak üzere 3'e ayrıldı. Ekran kasa arasında 1mm açıklık oluştu.

    Telefonu kardeşime verdim götür şunu pili şişti dedim. Gidip Vatan'a bıraktı yalan olmasın son 3 gün falan garantisi bitecek. 2 hafta sonra gittim aldım telefonu. Pil kasa komple değişmiş. Jelatini üzerinde. 1 kuruş vermeden aldım geldim

    Sonra Note 4 aldım eşime. 1 hafta sonra ekran kasa arası açıklık ve hoparlör sorunu var diye götürdüm servise. Yenisini verdiler hop comolokko

    Samsung servisi ile herkesin anısı bir olmuyor maalesef. Bence Samsung servisi candır.
  • Kayrabey kullanıcısına yanıt
    Kendileri garanti varken 2 günde pil ve kamerayı değiştirip kalbimi kazanmışlardı ama böyle yaparak yine kaybettiler
    Adamlara bana total parayı söyleyin ona göre karar vereceğim diyorum yok. Para kazanmak istemiyorlar demekki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dawras

    Kendileri garanti varken 2 günde pil ve kamerayı değiştirip kalbimi kazanmışlardı ama böyle yaparak yine kaybettiler
    Adamlara bana total parayı söyleyin ona göre karar vereceğim diyorum yok. Para kazanmak istemiyorlar demekki
    Doymuşlar efenim
  • Garanti yoksa önünden geçmemek lazım samsung servisinin.
    Note 4 ü dört yıl kullandıktan sonra geçen sene anakartı bozuldu ankaradaki servis anakart değişimi için 1500tl istedi yurt dışından 220tl ye geliyordu ozaman bunlarınki 300tl olsun kayıt işçilik ıvırzıvır 500 de üstüne koy toplam 800tl al illa okadar kazıklamak zorundalar ama.
  • Aylar sonra gelen bir edit Sevgili Samsung ve KVK'nın telefonlarımı açmayıp bana 1050 liralık anakart ve şarj soketi yazılan telefonu dün kablosuz şarja koydum ve ne oldu dersiniz? Telefon açıldı ve şuan şarj olup kullanılabiliyor.

    Şimdi bu KVK'nın değişim gerekiyor diyipte eve gelince açılan ikinci telefon. Bundan sonra alacağım tüm telefonlar garantisiz olacak çünkü o kadar garantili vs olsun diye para verip aldığım cihazların hiç birine düzgün servis verilmiyor. Şimdi soruyorum, ben kime isyan edeyim? Sadece para almak için telefonu kontrol bile etmeyip direkt değişim yazan KVK'ya mı, yoksa sadece şikayete dönüp bir daha asla aramayan Samsung'a mı?

    Bu tarz içerikleri buraya giriyorum ki insanlar aradığında görsünler rezillikleri.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.