Şimdi Ara

İzmir-istanbul 200 tl yakıt 320 tl otoban köprü verdim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
23.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
130 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen gün İzmir'den çıktım 5 saatte hiçbir trafik ışığına bile takılmadan 3. Köprü ve kuzey marmara otoyolları da dahil olmak üzere hepsini kullanıp Çatalca'daki evime vardım.

    Tamam çok güzel.
    Ama 320 tl ne lan?
    200 tl yakıta gitti, neredeyse 2 katını otoyollara vermek çok koydu insana.
    Bu kadar vergi veriyoruz devlete - ki çok da fazla vergi veriyoruz- buna rağmen bu yolları devletin yapıp halka ücretsiz sunması gerekirken özel işletmelere bırakması gerçekten insanı üzüyor, beddua ettiriyor.

    Bu arada 320 tl yanında 200 tl az gibi gözüküyor ama değil.
    Asgari maaşın 10'da 1'i.
    Dünyada başka hiçbir ülkede asgari ücrete göre bu kadar pahalı değil yakıt ayrıyetten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doory -- 7 Eylül 2019; 22:14:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yol yabdı, buralar çöplüktü diyen amcaların şikayet ettiği zamanda yapılan yollar gayet makul seviyedeyken, siyasal islamcıların yapıtığı şeyler fahiş şekilde pahalı
    İzmir - aydın arası 5 TL iken
    İzmir - istanbul arası 320 TL oldu bir anda, sebebi belli sağa sola çekilen peşkeşler.
    Sen en azından yolu kullanmışsın.Oda birşeymi, tüketmediğin, kullanmadığın, doğalgaz, elektriğin faturasını ödüyorsun artık.Neden mi ? Çünkü yollarda, köprüler de olduğu gibi, ithal ettiğin Doğalgaz da da , yıllık ithal ettiğin , edeceğin doğalgazı kullansan da kullanmasanda, yılllık şukadar metreküp gazı ithal edeceğim diye garanti para anlaşma yapmışlar Rusya , İran ile.Türkiye de ki tanklar tıka basa dolu, halk tüketmese de, verginin vergisi , zam olarak öyle ya da böyle senden tahsil ediliyor.
    Bir diğer konu, Adamlar yerel yönetimler dahil öyle bir sistem oturtmuş ki, hizmetmi verecek, bu hizmeti vermek için, kendisi istihdam ettiği kişilere yaptıracağına, ihale usulü satın alması gerekiyor.Tamam ihale usulü işler yapılır yapılmaz değil.Ancak dananın kuyruğu burada kopuyor işte.
    En basiti belediye ye kiralanan araç mevzularında bile, araç ları kiralayan şirketin sahibi bile kendi saray eşrafının şirketi değilse ben de birşey bilmiyorum.
    Yol yaptık mevzusu , yol yaptın , daha doğrusu taşerona yaptıracaksan madem , TC Karayolları şube müdürlüklerin de orda burda istihdam ettiğin adamlar ne iş yapar.Yolmu yamar, işaret tabelamı diker sadece.
    Ama sonuçda asıl ihale hep halka kalıyor.
  • Yol yabdı, buralar çöplüktü diyen amcaların şikayet ettiği zamanda yapılan yollar gayet makul seviyedeyken, siyasal islamcıların yapıtığı şeyler fahiş şekilde pahalı
    İzmir - aydın arası 5 TL iken
    İzmir - istanbul arası 320 TL oldu bir anda, sebebi belli sağa sola çekilen peşkeşler.
  • Otoban hakikaten pahalı ama sürücü için çok büyük rahatlık olduğundan tercih ediyorum maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben anlamıyorum iktidar yol yaptı önceden de birileri yol yapmış gayet ucuz kullanıyoruz eyvallah yol yaptın yol ne demek lojistik demek bu yolların artması ürünlerin sana ulaşırken maliyetinin düşmesine neden olur ama bizde olmuyor çünkü yollar yandaşa kar sağlıyacak şekilde yapılıyor eskiden yapılan yolları kullanabiliyoruz ama yeni yolları kullanamıyoruz cebimizi yakıyor arkadaş.

    Vatandaşı düşünerek yapılan yol projesi var mı ? Benim aklıma gelmiyor olabilir de varsa teşekkür ederiz.
  • 32 lira olsaydı akp %90 koltuğa seçilirdi ama yandaş şirketlerin ve kurumlara sınavsız soktuklarını besliyorlar ha bide doğu tarafını
  • Tl nin değersiz olması bütün sıkıntının kaynağı

    Dolar tl 1,5 - 2 tl olsa sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İl teber İ kullanıcısına yanıt
    Tl niye değersizleşti acaba ???
    İzmir-istanbul 200 tl yakıt 320 tl otoban köprü verdim
  • Seneye 500 liraya çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen en azından yolu kullanmışsın.Oda birşeymi, tüketmediğin, kullanmadığın, doğalgaz, elektriğin faturasını ödüyorsun artık.Neden mi ? Çünkü yollarda, köprüler de olduğu gibi, ithal ettiğin Doğalgaz da da , yıllık ithal ettiğin , edeceğin doğalgazı kullansan da kullanmasanda, yılllık şukadar metreküp gazı ithal edeceğim diye garanti para anlaşma yapmışlar Rusya , İran ile.Türkiye de ki tanklar tıka basa dolu, halk tüketmese de, verginin vergisi , zam olarak öyle ya da böyle senden tahsil ediliyor.
    Bir diğer konu, Adamlar yerel yönetimler dahil öyle bir sistem oturtmuş ki, hizmetmi verecek, bu hizmeti vermek için, kendisi istihdam ettiği kişilere yaptıracağına, ihale usulü satın alması gerekiyor.Tamam ihale usulü işler yapılır yapılmaz değil.Ancak dananın kuyruğu burada kopuyor işte.
    En basiti belediye ye kiralanan araç mevzularında bile, araç ları kiralayan şirketin sahibi bile kendi saray eşrafının şirketi değilse ben de birşey bilmiyorum.
    Yol yaptık mevzusu , yol yaptın , daha doğrusu taşerona yaptıracaksan madem , TC Karayolları şube müdürlüklerin de orda burda istihdam ettiğin adamlar ne iş yapar.Yolmu yamar, işaret tabelamı diker sadece.
    Ama sonuçda asıl ihale hep halka kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaSSive -- 7 Eylül 2019; 23:50:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İl teber

    Tl nin değersiz olması bütün sıkıntının kaynağı

    Dolar tl 1,5 - 2 tl olsa sıkıntı olmaz.
    1Dolar 50 kuruş olsa iyi olmaz mı? Asgari 4bin dolar memur 10 bin dolar maaşı olmuş olurdu

    Bırakın 60 yıldır siyasiler halkı düşük kurla kandırıyor 3 yıldır burda anlatmaya çalışıyoruz( AKP'de 10 yıl bunun ekmeğini yedi)

    82 milyonluk nüfusta çalışan sayısı 14 milyon +3 milyon Almanya'da çalışan sayısı 45 milyon

    Sonra niçin pahalılık var deniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şehirler arası yolcu otobüsleri bu yolu kullanıyorlar mı acaba merak ettim
  • kangaetemo kullanıcısına yanıt
    Evet, çok sayıda otobüs vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tek_Kisilik_Muhalefet

    1Dolar 50 kuruş olsa iyi olmaz mı? Asgari 4bin dolar memur 10 bin dolar maaşı olmuş olurdu

    Bırakın 60 yıldır siyasiler halkı düşük kurla kandırıyor 3 yıldır burda anlatmaya çalışıyoruz( AKP'de 10 yıl bunun ekmeğini yedi)

    82 milyonluk nüfusta çalışan sayısı 14 milyon +3 milyon Almanya'da çalışan sayısı 45 milyon

    Sonra niçin pahalılık var deniyor

    Alıntıları Göster
    1 dolar 50 kuruş olursa nasıl ihracat yapmayı düşünüyorsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İl teber

    1 dolar 50 kuruş olursa nasıl ihracat yapmayı düşünüyorsun ?

    Alıntıları Göster
    işte onu düşünen yok 1.5lira da olsa aynı şey

    5.5 lira olduğu halde hala ticaret açığı veriyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tek_Kisilik_Muhalefet

    işte onu düşünen yok 1.5lira da olsa aynı şey

    5.5 lira olduğu halde hala ticaret açığı veriyoruz

    Alıntıları Göster
    2008 yılında dolar 1,5 civarlarında gezerken 150 milyar dolar ihracat yapıyorduk. Gerçi o zaman küresel büyüme iyidi , FED dolar da genişleme yapıyordu ama ayrı konular.

    Bu yıl dolar 5,5 - 6 lira arası 180 milyar dolar ihracata yaklaşacaz.

    TL nin değersizleşmesi ihracatın artmssından daha çok ithalatın düşmesine sebep oluyor.

    Tl nin değersizleşmesi cari denge sorununu kökten çözmemizi sağlayacaksa ben tl nin 10 yıl değersiz kalmasını yeğlerim.

    Fakirleşiriz , refahımız düşer ama 10 seneden sonra belki 30 sene ülke ekonomik kriz yaşamaz daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Otoban hakikaten pahalı ama sürücü için çok büyük rahatlık olduğundan tercih ediyorum maalesef.
    Bu sistemle yapılan otobanı onaylamıyorum , asla kullanmam.Ama senin gibiler varsa fiyat kabul edilebilir düzeyde demektir.
  • Memlekete hizmet kılıfında yandaşları zengin etmek için yol yapıp duruyorlar.

    Madem kredi verecek gücün var kendin niye bi firma bulup halkın menfaatine yaptırmıyorsun_?

    Yıllar boyu devleti inek gibi sağacaklar, bir de geçiş garantisi alacaklar.

    Ülke tam bi üçüncü dünya ülkesi muz cumhuriyeti yeminle.
  • Geçmiş olsun hocam. İnsana dokunur 320 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TL'nin değersizleşmesinin konuyla ilgisi yok. Eski hükümetlerin yaptığı yollarda niye dolar işlemiyor?
    Yoksa o yolları devletin kendi yaptığı için mi? İzmir-çeşme otoban 80km 3,75 lira. Hadi sıkıysa bu devirde yapılan yolun 80 km'sini o paraya geç. İzmir-akhisar arası 20 liracık yeni yolda.
  • Dün otoban diye yeni yapılan otoyol a girmişim, hemen çıktım 5 tl kitlediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.