Arkadaşlar dayımın clio 1.4 benzin/lpg 2004 model aracı triger kayışını sıyırmış. Trigeri değiştireli 7500 km/10 ay oldu. Orjinal takıldı serviste. Fotoğraflarını ekliyorum bu hale gelmiş kayış. Çekiciyle servise çekildi garantiden değişti fakat neden yapmıştır sebebini öğrensek ona göre dikkatli kullanırız aracı, maksat başımıza tekrar gelmesin.
Not: araç vurdurulmadı aküsü de bitmedi
Fazla germisler .
Geçmiş olsun. Büyük ihtimalle üretim hatasına benziyor. Yazılar yeni duruyor. Normal kullanma şartlarında bu hale gelmesi imkansız desek yeridir.
Kasto_37
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler. Servis vitesi 5ten 3’e atmışsınız aracı bağırtmışsınız yada arabayı vurdurtmuşsunuz zorlamışsınız ondan olmuştur dedi ama dayım sakin kullanır. Bu sayılanlardan hiçbirini de yapmamış. Üretim hatası demedi servis. Ben de soruyu forum ahalisine sorayım dedim.
ilk defa görüyorum böyle bir şey çok şaşırdım
2 ay 2015 model symbol vurdurtarak çalıştırdım hep ,böyle bir sorun olmadı.5 den 3 e atmak da ne bileyim saçma amatör bile yapmaz öyle şeyi
Tamamen triger üretiminden kaynaklı. İşim geregi trigger, zincir v.b. ekipmanların içindeyim. Üretim hatasından kaynaklı. Ne kadar zorlanırsa zorlansın dişli kasnak saglam olduktan sonra triger sıyırmaz.
Üretici 8-10 yılda bir değişiyor diyor. 4 Yılda bir değiştirmeyin riski arttiriyorsunuz derken işte tam da bundan bahsediyordum. Benim akraba da değiştirdikten bir süre sonra koptu. Kedi girmiş demişler, özel servis olduğundan parası cebinden çıktı. Ne tesadüftür ki yıllardır girmeyen kedi triger değişimini denk getirmiş. Ya kayışı fazla gerdiler ya da değiştirmedikleri rulman vardı yeni kayışla fazla baskı bindiginden, kilitlendi. Parça üretim hatası ihtimali düşük bence.
quote:
Orijinalden alıntı: yakuza283
Üretici 8-10 yılda bir değişiyor diyor. 4 Yılda bir değiştirmeyin riski arttiriyorsunuz derken işte tam da bundan bahsediyordum. Benim akraba da değiştirdikten bir süre sonra koptu. Kedi girmiş demişler, özel servis olduğundan parası cebinden çıktı. Ne tesadüftür ki yıllardır girmeyen kedi triger değişimini denk getirmiş. Ya kayışı fazla gerdiler ya da değiştirmedikleri rulman vardı yeni kayışla fazla baskı bindiginden, kilitlendi. Parça üretim hatası ihtimali düşük bence.
Hangi üretici triger kayışına 10 yıl ömür biçmiş gerçekten merak ettim. Modern araçlarda 60~140bin km veya 3-5 yıl gibi periyotlar belirtiliyor genelde.
quote:
Orijinalden alıntı: Diablo
Hangi üretici triger kayışına 10 yıl ömür biçmiş gerçekten merak ettim. Modern araçlarda 60~140bin km veya 3-5 yıl gibi periyotlar belirtiliyor genelde.
Alıntıları Göster
Ford 240bin km 10 yıl
4 sene sonra 57. 000 km de koptu. Fazla germişler dendi. Ömrü 5 sene veya 90.000 km
quote:
Orijinalden alıntı: yakuza283
Ford 240bin km 10 yıl
Alıntıları Göster
10 yıl boyunca aynı triger kayışını ve devirdaim pompasını kullanmak büyük cesaret ister bence.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme