Şimdi Ara

(Teknobiyotik) Şimdilik Çözüldü. Kargolandığında Tekrar Güncelleyeceğim.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Teknobiyotik'ten 3.09.2019 tarihinde AMD Ryzen 5 3600 sipariş ettim fakat bugün 05.09.2019 olmasına rağmen koskoca 3 günde hala kargoya veremediler. Sitelerinden kontrol ettiğim zaman hala "Sipariş Hazırlanıyor" ibaresi görünüyor. Belki sitelerini güncellememişlerdir diye teslimat için seçtiğim kargo şirketi ile de görüştüm, adıma herhangi bir kargo olmadığını söylediler.

    Çok daha vahim olanı ise bu firma kesinlikle müşteri ilişkilerini nasıl yöneteceğini bilmiyor. Böyle bir birimi bile olduğunu düşünmüyorum. 3 gündür aralıksız olarak defalarca aramama rağmen hiç kimse telefonu açmadı. Telefonları kesinlikle açmıyorlar. Canlı destek hattına da defalarca yazmama rağmen oradan da herhangi bir geri dönüş alamadım. Bu siteden alışveriş yaptığım için gerçekten pişman oldum.

    Cayma hakkımı kullanmak için info@teknobiyotik.com'a mail gönderdim, çünkü "Sipariş Hazırlanıyor" durumundayken siparişinizi iptal edemiyorsunuz. Sanırım bana hakem heyeti yolu gözüktü.

    Firmanın herhangi bir çalışanı vs. buralarda yazıyorsa PM gönderebilir.

    Ekran görüntülerini de ekliyorum.

    ** Bazı arkadaşlar 3 gün boyunca kargonun çıkış yapamamasını normal bulmuş sanırım. Mogadishu'da oturmuyoruz arkadaşlar, altı üstü İstanbul'dan İzmir'e kargo gönderecekler. Elinize ulaşması 1, maksimum 2 gün sürer. 3 gün geçmiş, daha ürünü kargoya bile vermemişler.


    resimag.com/p1/a8205ecaf05.png

    resimag.com/p1/a8d9fd645ed.png

    Aynı firma altında, satış yaptıkları diğer online satış siteleri için bir hat daha bulunuyor. Sonunda oradan bir arkadaşa ulaştım ve yardımcı olacağını iletti. Şu anda kargo durumu değişti, henüz gönderilmiş değil. 19:00'dan sonra tekrar kontrol edeceğim. Şimdilik çözüldü gibi. Forumda bu şekilde derdimizi anlatmasak sanırım yardımcı olmayacak kimse bize.

    Arkadaşa tekrar teşekkür ediyorum, kargonun sonucuna göre konuyu güncelleyeceğim.

    resimag.com/p1/6bdebcc174b.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanreall -- 5 Eylül 2019; 17:2:37 >



  • Bu gidişle alışverişi kökten bitireceğiz, güvenecek yer kalmadı.
  • "Koskoca 3 gün" Allah sabır versin.
  • Hocam geçmiş olsun ancak böyle aksaklıklar ne yazık ki görülüyor sürekli, paranız orada kalmaz onu problem etmeyin. Bir de yüksek tutarlı ürünlerde -özellikle bilgisayar parçalarında- firmaya ulaşıp stok var mı doğrulatmanızı tavsiye ederim. Bazen çok az miktarda getirip stokta gösteriyorlar, sonra mağdur oluyor müşteriler.
  • abartmayın hocam.
  • başka bir firmada aynısını yaptı baya bilindik bir firma oda ml140 pro fan istedik 3 gün geçti hala hazırlanıyor yazıyordu iptal ettik oradada açan yok telefonu
  • 3 gün dile kolay vay be uffr
  • bir iki ayda gelen kargom var, HB sağolsun. 3 gün gayet normal bence.
  • oh maşallah maşallah
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    HB son 1 yıldır bana aynı muameleyi yapıyor. Önceden aynı gün kargo olan siparişleri verdiğimde sonraki gün geliyordu. şimdi özellikle hb satıcılı ürünler aynı gün kargo olmasına rağmen 1-2 gün içerisinde kargoya veriliyor. İstisnasız son 1 yıl içindeki bütün ürünlere aynı muameleyi yaptılar. hatta bununla ilgili şikayet oluşturmuştum.
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-ayni-gun-kargo-sorunu-11

    bir de altta verdikleri cevaplara bak. sonuç olarak teslim edildi kafasındalar :)

    bu şikayet üzerine aradıklarında durumu detaylı olarak izah ettim. bana verdiği cevap aynen şu şekilde:

    -sonraki gün gelmesini siterseniz 12.90 TL fark ile HepsiExpress seçebilirsiniz.




    niyetleri belli oldu bunların.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.