Şimdi Ara

Bosch ve Yetkili Servisi Ortak Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar forumda 7 yıllık bir üyeyim şu ana kadar birçok rezalet başlığına yazdım, katkıda bulundum biliyorsunuz maalesef birçok firma sosyal medyada ifşa edilmediği sürece tüketici haklarını çiğnemekte bir sakınca görmüyor. Sizden destek bekliyorum. Bu yüzden konu dışına yazdım.

    Evimizde Bosch marka bir bulaşık makinesi var. Garantisi doldu. Bir gün makine içinde su birikmeye başladı. Makineyi resetledim düzelmedi. Mahalledeki tesisatçıyı çağırmak yerine markaya güvenip yetkili servisi aramak gibi bir hata ettim. Yetkili servis ertesi gün için randevu verdi. Bana 65 TL'lik işçilik ücreti olduğunu söylediler. Kabul ettim. Rezalet burada başlıyor.

    Ertesi gün 28 Ağustos 2019'da servis geldi makinenin içini açtı yıkadı ancak herhangi bir parça değişimi yapmadı. Tüm bunlar 15 dakika sürdü. Makinenin içinde bir tıkanıklık olmuş tıkanıklığı düzeltince makine çalışmaya başladı. Bu işlem için Resul ismindeki servis elemanı bize 349 TL işçilik faturası çıkardı evet yanlış duymadınız 349 ve bize 2 yıl boyunca ücretsiz bakım hakkımız olduğunu söyledi. Bu tutar benim kafama takıldı ve Bosch müşteri hizmetlerini aradım.

    Bosch müşteri hizmetleri ücretsiz bakım sözleşmesi yapmış olduğumuzu bu yüzden ücretin 349 TL tutmuş olduğunu söyledi. Herhangi bir sözleşme yapmadığımı, yetkili servis tarafından bu konuda bilgilendirilmediğimi ilettim ve şikayet kaydı oluşturulmasını sağladım.

    2 gün sonra Servis elemanı Resul tarafından arandım. Bana son derece kaba bir üslupla bakım hizmeti sözleşmesini onayladığımızı, 2 yıl içinde yapılacak bakımın işçilik ücretine dahil olduğunu söyledi. Böyle bir şeyi kabul etmediğimi söyledim ve tekrardan Bosch müşteri hizmetleri ile konuştum. İptal talebi oluşturdum ve satıcı hakkında bizden bilgilendirme yapmadan bakım sözleşmesi adı altında ücret kestiği için şikayette bulundum.

    2 saat sonra Bosch tarafından tekrar aradım. Bana bakım hizmetinin paket halinde olduğunu, bir defalık tamir diye bir şey olmadığını, 2019 yılında kurallarının değiştiğini, ürünü tamir ettirirsem yanında bakım hizmetini otomatik olarak satın almış olacağımı söylediler. Bana haber vermeden zorla bakım hizmeti satan bayinin rezilliğini düzeltmek yerine kendileri de bu rezilliğe ortak olmayı tercih ettiler.

    Yaptıkları işlemin yasal olmadığını ve gerek internet üzerinden, gerekse tüketici hakem heyeti üzerinden şikayetlerde bulunacağımı kendilerine ilettim. Birazdan gerekli şikayetlerde bulunacağım.

    Size tavsiyem bosch marka ürün almayın. Eğer garantisi dolduktan sonra bozulursa bayi zorla bakım sözleşmesi satacak, Bosch müşteri hizmetleri de bayinin arkasında duracak. Öyle ki satılan bu 349 TL'lik sözleşme, garantisi dolmuş ürünün kendisinden daha değerli.

    Edit: Arkadaşlar elinizden hiçbir şey gelmese bile uplayıp öne çıkar'a basabilirsiniz. Firmanın bayiyle ortaklaşa yaptığı bu rezalet yanlarına kar kalmamalı. Yoksa aynısı yarın bir gün hepimizin başına tekrar gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih617 -- 2 Eylül 2019; 15:38:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Varsa yazılı ve imzalı sözleşme ispatlasınlar madem. Sözleşmeyi görmek istediğinizi söyleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D50B08F8B

    Varsa yazılı ve imzalı sözleşme ispatlasınlar madem. Sözleşmeyi görmek istediğinizi söyleyin.
    Herhangi yazılı bir sözleşme yok hocam. Kendilerince bir kural uydurup para koparma derdindeler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.