Şimdi Ara

Philips 55pus7304 The One Tv (VİDEO-RESİM KURULUM-İNCELEME) (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.225
Cevap
39
Favori
202.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SunSets

    Sony'nin XF9005 modeli VA panel kullanması ve nit değerinin bundan daha fazla olması da gayet normal. Maalesef Philips VA panel çok kaliteli değil ama parlaklığı yüksek ve renkler daha parlak modelde. Sizin attığın bölgede karanlık gibi ve renkler canlılığı yiterecektir Philips VA panelinde. Sony XF9005 600nit ile 500nit olarak boyutları olarak değişiyor hocam, baktığım yabancı sitesinde. Eğer KD-XF9005 diyorsanız. Sony burada iyi olması Hz ve kaliteli panel kullanması olabilir hocam. Yoksa iki TV'i karşılaştırıyorum aralarında tek fark Panel Hz ve nit değeri.

    Ekleme 7503 alacaksanız, tavisiye etmem. Edge Led kullanıyor, 400nit parlaklığı var. Yani ekstra para verip onu almak pek mantıklı değil.
    6500 sony xf9005dusmesını bekleyeceğine

    65pus 7503u 6500-6700al mı dersınız yanı..

    Özgür Bey size de soruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadik006 S kullanıcısına yanıt
    Sony'i bekle o parayı vereceksen, 6500'e 65PUS7503 ekstra özellik yok ve Edge Led kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SunSets

    Sony'i bekle o parayı vereceksen, 6500'e 65PUS7503 ekstra özellik yok ve Edge Led kullanıyor.
    Çok özür ya 65pus 7304olacaktı

    Okuya okuya artık dağıldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadik006 S kullanıcısına yanıt
    Bende diyorum bu nediyor :) 65PUS7304 konstrast değeri bizim 55 inç modelden fazla. Özgür ekran büyük olduğu için ancak yeteceğini söylemişti... Bu TV'nin nit değeri de biraz daha fazla olabilir düşünüyorum ekran büyük olduğu için de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SunSets

    Bende diyorum bu nediyor :) 65PUS7304 konstrast değeri bizim 55 inç modelden fazla. Özgür ekran büyük olduğu için ancak yeteceğini söylemişti... Bu TV'nin nit değeri de biraz daha fazla olabilir düşünüyorum ekran büyük olduğu için de.
    Cok tesekkur ederim hocam sağ olun var olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HBKaan kullanıcısına yanıt
    Ben kişisel modda minimum olarak kullanıyorum daha başarılı... Sizden aldığım nvm 0.59 u kurduğumda sanırım banding, titreme ve hdr-renk tonlamasında solukluk oluştu gibi, denemeleri sonrası nvm 0,61 ile bu sorunlar minimumda ve bu nvm daha stabil...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozgurdogrul O kullanıcısına yanıt
    Hazır şu yeni güncellemeyi yapmışken tekrar deniyeceğim NVM güncellemesini.Umarım bu sefer olur.
  • HBKaan kullanıcısına yanıt
    Tv kurulumunu tekrar yapıp (resetleyip) denedin mi? Birde usb 2.0 dan dene... Bende nedense usb 3.0 dan (yandaki mavi) güncelleme dosyasını görmüyor... Ben usb 2.0 a (alttaki) flash daktım oluyor... Ben ilgili linkteki hepsini yükleyip denedim... Senin gönderdiğin 0.59 uda denedim... Bence nvm 0.61 kesinlikle yazdığım + mevcut...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 haftalık televizyonun panelindeki sorun yüzünden ne televizyonda film izleme zevkim kaldı ne oyun oynama. Bu zor zamanlarda ayıptır söylemesi 5000 TL verdiğim için bu televizyona, öyle pişmanım ki! Hazır evde vakit geçiriyorum, şöyle keyifle TV kullanayım dedim, daha da hevesim kursağımda kalamazdı.
    Eski televizyonumu tutsaymışım keşke, en azından paneli adam akıllı bi paneld ki zaten bu sözde son model televizyonun da görüntü kalitesi olarak ondan pek fazla iyi olduğu da söylenemez.

    Gidip HDR, Dolby Vision Ambilight özellikleri var diye aldık, ama paneldeki kusur yüzünden en ufak keyif almak mümkün değil. Philips ise ısrarla sorunu kabul etmemekte ısrarcı. Ben de Tüketici Hakları Heyeti'ne başvurumu yaptım, uğraş dur şimdi de.

    Ayrıca ışık sızması sorunu da televizyonda baya göze batıyor.


    Arkadaşlar burayı televizyonu almayı düşünerek okuyan varsa sesleniyorum: AL-MA-YIN!

    Ha, televizyonumun çevresinde 2-3 ışık olacak diye bu kadar zor kazanılan parayı verip bir de rezil olmak isteyen varsa buyursun bu televizyonu alsın diyorum.

    Tavsiyem:
    Ekstra aptal saptal özelliklere kanmayın. Üstüne 1000-1500 koyun, Sony alın, Samsung QR serisinden alın. Philips pişmanlıktır. Daha da evime Philips'den saç kurutma makinesi bile sokmam.

    Piyasada Sony ve Samsung varken, hele Samsung'un QLED serisi nispeten uygun fiyatlara düşmüşken benim gibi 2-3 tane ekstra özelliğe kanmayın, SONY VE SAMSUNG ALTERNATİFİ VARKEN BU TELEVİZYON ALINMAMALI.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venom Snake -- 26 Nisan 2020; 3:38:25 >
  • Venom Snake kullanıcısına yanıt
    Sen sorun yaşadın diye herkes sorun yaşayacak değil. TV bende 2 ay oldu kullanıyorum ne ışık sızması var ne de başka problem. TV gayet fiyatına göre harika görüntüler veriyor. Philips Türkiye servisi kötü diye markayı kötülemenin mantığı yok. Ciddi sorunun varsa THH başvur, al paranı. Bende en kaliteli bilgisayar markaları kullandım onda da problemler oldu ve kalite marka olduğu halde Türkiye deki servisler yaramıyordu. 3 aya THH sonuçlandı mislisiyle iade ettim. Ama markayı ilerde yine kullanırım istediğim fiyatta bilgisayar çıkarsa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SunSets -- 26 Nisan 2020; 13:48:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlatamazsın,kendi sorun yaşadıysa o marka dünyanın en kötü markasıdır,kendi almaz,kimse de almamalı..Her ürünün topicinde aynı saçma muhabbetler.
  • Venom Snake kullanıcısına yanıt
    Evet, rahatsız edici bir durum... isteyerek aldığınız bir üründen memmun olmamanız... Ben 3 ayda 2 farklı markada (lg, philips) 3ürün iade edip, yine philips aldım ve ?u an için memmunum... Bu durumda markaların kötü olması anlamına gelmiyor... Üzücü ancak özellikle elektronik ürünler biraz sansa kalmış...Bu durum biraz túm sektörler ile ilgili... 300 bin TL ye araba alıyorsun... 1yıl sonra hop airbag hatası veriyor ve servisle uğraşıyorsun...
    Bizim ülkemizde genel anlamda yetkili servislerin yetkisizliği yada bizim ülkeyi firmaların 2.sınıf görmeleri gibi gerekçeler çoğalabilir.... Bu durumda,

    Sizinde yaptığınız gibi bilinçli tüketiciler olarak ele?tirmenin yanında kesinlikle tüketici hakkınızı aramanız çok önemli...firmalar bu ?ekilde önem verecekler.... ve bence kazanacaksınız... 👏👏👏 Kanunlar bunu içindir... Keske benzer durumlarda aman demeyip 1 ölü pikselin bile hakkını tüketiciler arasalar... Firmalar daha müşteri odaklı üretim yaparlar... Böyle davrananlara ne yazıkkí buralarda önce tüketiciler detaycı, ne olacak tv işte izle gibi ifadeler de bulunabiliyor...

    Ancak bir çok marka ve modelde ne yazıkkí benzer ve farklı sorunlar olmaktadır...Bu durum marka odaklı değildir...

    Sonucu buradan paylaşırsanız iyi olur...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Varzim kullanıcısına yanıt
    Kendi dedi diye alınmaz diye koca Philips battı bunu dedi diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olay bendeki ürün hatalı diye değil, Philips'in göstermelik ekledigi özelliklerle vasat ve kalitesiz bir televizyonu satması olay.
    Malzeme kalitesi kötü, resmen panelle çerçeve arasında 10 cm var.
    Yazılım kötü. Sozde android istencisi exFat formatlı HDD bile görmüyor. Hangi devirde yaşıyoruz.
    Youtube açıyorsun TV açılıp kapanıyor...


    Kumanda dandik.

    Panel desen sadece bende sorun çıkarmıyor, konuda şu 50 sayfada herkes bir şeylerden şikâyetçi.

    Olay zaten Philips'in yok Android, Ambilight bilmem ne diye Samsung ve Sony'den bariz kotu panele sahip 50HZ bir televizyonu benzer fiyat skalasinda satmasi.


    Dedigim gibi, bu TV yerine herkese tavsiyem Samsung QR60 alinmasidir.

    Ben ettim siz etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurdogrul O kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsini yaptım olmuyor hatta dün gece /12 kodlu updateleri bile denedim
  • HBKaan kullanıcısına yanıt
    Servise sordunuz mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Venom Snake kullanıcısına yanıt
    Tercih meselesi, size belirgin problemli bir tv denk gelmiş ve umarım hızlı iade olur ve istediğiniz q60r alırsınız... Tabiki umarım onda sanslı olursunuz... Ben bir ara tüm marka modellerdeki slkayetleri okuyup bazılarını deneyimleyince tv almaktan vazgeçtim... Teknoloji kalitesi gerilemis dedim... Fiyatlar artmıs kalite düsmüs dedim...

    Benim evde 10 yıllık lg 37le5300 va panel ilk led tv lerden var halen memmun sadece ekran küçük kaldı... Bu sebeple ilk lg 55sm8000 ips edge led nanocell aldım ama 2. Gün asırı ısık sızması ve 5 adet ölü pikseller, banding nedeniyle hemen iade ettim, standart kumandası da philipste kinden daha kalitesizdi...isi air kumanda hediyesi ile çözüyorlar...
    Bu arada bir arkadas kampanyadan mağazadan samsung 55q60rat va panel edge led aldı... Onda da ısık sızması, görüntü de titreme, 2ölü piksel 1 aktif piksel , dts codek sorunu ve 100hz 50 hz belirsizliği... 2 ayda thh ile zor iade etti... O halen tv almadı yazın düğün sonrasına bıraktı.. 😀

    Bu arada ben 2 kez philips 58pus7304 ölü piksel, banding, köse kararmaları, tonlama sorunları nedenleriyle iade ettim.... Şimdi 55pus7304 kullanıyorum genel olarak memmunum... Tabiki bu tv giriş orta seviye bir tv.. Ve böyle değerlendiriyorum.... Bu arada çevremde lg 55um7450 ile samsung 55nu7440, Sony 55xg8096 kullananlar da var... Onlardan bazıları benzer farklı sorunlar mevcut...

    Eğer memmuniyet oranı en iyi led tv arıyorsan sana tavsiyem sony 55xf9005 üst segment Led tv alabilirsin... Sahsen ben 2000-2500tl tv ye vermek istemediğimden almadım... Eğer 55pus7304 dede sorun çıkarsa iade edip bunu almaya çalışırım....

    Kolay gelsin...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 55pus7304 teknosada 4779dusmus almayı dusunen

    varsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurdogrul O kullanıcısına yanıt
    Hocam servisin kendinden haberi yok.Zaten 0.59 Güncellemesini kendileri yaptı ve ellerinde bundan başka sürüm olmadığını söylediler.Hatta update 0.59 olduğunu bile bilmiyor...Bu kadar bilgisiz olacaklarını tahmin etmemiştim.
  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.